hoi Toet! Ik heb hetzelfde wat jij hebt. Twee weken voor ik ongesteld moet worden moet ik echt een beha aanhouden of mijn borsten tegenhouden als ik loop omdat ze zo'n pijn doen. Aangezien ik de vorige keer gewoon ongesteld ben geworden, had het dus niets met zwanger zijn te maken of zo. Nu heb ik het dus weer, maar ik moet nog 9 dagen afwachten of het weer gewoon vanwege mn menstruatie is. Zal helaas wel....
ok. ik snap.. maar ik ben nu 9 maandjes bezig en heb telkens ander soort buikpijn gehad, soms wel dagen achter elkaar.. weet niet precies wanneer mijn eitje dan was. soms heb je ook zomaar buikpijn. Wanneer was dag 11? gister of eergister?
ik ken het gevoel van de pc is vrij als er voetbal op tv is... ook mijn mannetje zit nu voetbal te kijken en dan kan ik zeggen wat ik wil maar contact is dan niet te krijgen... lijkt wel hypnose zeg maare ja laat die zaadjes maar scoren deze maand!!! moet nog wel even wachten tot ik mijn ei heb, maar toch!! kom maar op als ze durven!!! groetjes babs
Dat is dus het rare..ik denk dat ik min eisprong eerder heb 11dagen na de eerste dag van mijn mensruatie,en mijn cyclus duurt 30 dagen,dus ik moet nu nog 2 weken..
Maar de fase tussen eisprong en menstruatie zit tussen de 12 en 16 dagen. hihihi sorry ik vat het niet ben te moe geloof ik. groetjes
Hihi...of ik zit et helemaal naast. Maar ik heb ook gehoord en gelezen dat de eisprong ook eerder kan plaats vinden...we zien het wel weer over 2 weekjes.... Groetjes
pff die rot buikpijn, ik heb nu ook al een uurtje flink last van een zeurderige buik. wat is dit nu weer denk ik dan... elke keer weer anders er valt geen pijl op te trekken, als dat stomme w8888
ik snap het niet helemaal maar ik zou blijven klussen, je weet het nooit zeker!! ik dacht ook altijd een vroeg ei te hebben en nu met temperaturen lijkt het daar niet op. zelfs of ik hem nu gehad heb of niet weet ik niet.
Whahahahaha , nu moet ik toch echt heel hard lachen hoor Eigenlijk zit ik me ventje gewoon uit te lachen Hij zegt dat hij dat gevoel al een paar dagen heeft , dat ik zwanger ben Nou , we zullen zien Groetjes Joyce
hai Hai hai Dames .... Ik vroeg me af, bij een cyclus van 28 dagen... tot de hoeveelste dag is je eisprong mogelijk? Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om deze nog op je 22 ste dag van je cyclus te krijgen? Michien dat iemand dit weet?? Liefs Anka Ps mannetje heeft het forum ondekt... haha Die begrijpt niet waar wij ons vrouwen zich mee bezig houden, in naam van ons allen heb ik m eens even een goede schop onder zn kont gegeven! Die denkt nog dat babytjes met de ooievaar worden bezorgd hihi
haha jullie onderschatten me.... is allang geregeld, dus laat maar komen, maar volgens mij is het ei gisteren al geweest, omdat ik dit gisteren ook al had. Vreemd allemaal dus.
Nou, ben een dagje niet geweest en moest eerst een half uur bijlezen! Ik heb me rot gelachen, dat was wel even goed voor me.... Ik heb verder niet veel nieuws op zwanger/niet zwanger gebied... Het enige wat ik wel aan nieuws heb is dat mijn oma erg slecht ligt. Dat kan nu ieder moment afgelopen zijn, dus me bezig houden met al dan niet zwanger zijn zit nu even niet in mijn systeem.... Marian
Oe, da's minder Marjan. Heel veel sterkte met je oma. Kan me voorstellen dat je dan ff niet meer aan de rest denkt! Jee wat heb ik toch gemist in een middag En wat voor info Klonk zeer herkenbaar allemaal Verder heb ik ook geen nieuwtjes meer. Ben het wachten alweer beu en heb zin om te klussen en knuffelen