dit is bijna niet meer bij te houden zeg!!! voor iedereen die kan gaan testen heel veel succes gewenst!!! en aan alle andere in de wachtkamer, volhouden meiden!
jeetje wat is het weer hard gegaan vandaag zeg, jullie hadden er zin in!!! ik ben vanavond ook weer van de partij!!
Jeetje wat een hoop bij te lezen hier,kan wel merken dat het weer supergezellie is geweest hierzo,succes allemaal meiden toi toi toi
Goeeedemiddag Dames! Zo weer heeerlijk thuis na zo'n vreselijke dag werken, dat heb je wel eens he dat niets wil lukken en je eigenlijk gewoon lekker warpjes thuis wilt zijn! Heb weer n hoop te lezen gehad! Blijft leuk om mee te lezen hoor! .. Ik had trouwens n vraagje gedropt.. mischien dat er over heen is gelezen? Ik vroeg me af of je bij n cyclus van 28 dagen ook je eisprong op de 22 of 23 ste dag kon hebben?? Kan er niet zo veel online over vinden.. nou mischien dat iemand als nog mijn vraag kan beantwoorden.... ... Zou eigenlijk n zwangerschapspagina chat moeten komen ... zou denk ook wel bommetje vol zijn .. en gezellie! Nou tot laterrrs X Anka
Hoi!!! Ik heb eerst een uur zitten lezen. Gisterenmiddag heb ik voor het laatst gekeken en nu is er echt alweer megaveel geschreven. Ik heb wel moeten lachen hoor!!! Wat een gezellig gesticht. Groetjes, Lieverd
Goedenavond meiden Anka , het kan dat je cyclus wat langer is en dus dat je je eisprong wat later hebt . Je word dan ook later ongi Een gezellig gesticht is het zeker whahaha Molly en Duikster , welkom bij de club hihi . Fijn dat jullie ons willen begeleiden Wij hebben dat zeer zeker nodig Heb hier 3 testen liggen , en ze gaan steeds harder roepen Heb al oordopjes ingedaan , maar helaas helpt dat ook niet Groetjes Joyce
hoi, Ja dat had ik zover al begrepen.. geloof ik hihi Maar ik wordt altijd.. vaste prik ongesteld, noit later an 28 dagen, dus dan begrijp ik nu dat dat dan weer niet mogelijk is... toch? Dan gewoon 10 tot max 16 dagen voor NOD ? X anka
hey meiden, ohhh ik heb ook zoveel zin om te gaan testen maar helaas vandaag al weer wat krampjes ondervonden, ben bang dat die rottige duivels weer eens op bezoek komen!!
Eigenlijk is het helemaal niet goed dat we er allemaal zo mee bezig zijn volgens mij. Dat werkt denk ik averechts, maar het is zo moeilijk om het niet te doen.
volgens mij maakt het niet uit of je er veel mee bezig bent. alsje je er goed bij voelt maakt toch niet uit. anders hadden ze zo'"n site niet uit moeten vinden. is veel te verslavend
Het is idd niet mogelijk om zo kort voor je ongi je eisprong te krijgen . Je ongi komt altijd 11 tot 16 dagen na je eisprong . Dus dag 23 zou betekene dat je dan 5 dagen voor je ongi je eisprong hebt , dat kan echt niet . Dat is tenminste wat ik heb begrepen . Dus of je hebt hem gehad op dag 23 en zult dus ook later ongi worden Of je hebt al wat ongi krampen gehad ofzo . Ongi krampen kunnen namelijk wel zo lang van te voren al komen Groetjes Joyce
Ja , ik heb de mijne 14 April dus ben benieuwd . Word altijd netjes 14 dagen na mn eitje ongi en heb hem nu een dag eerder gevoeld .......... Zou betekenen dat het dan de 13e zou kunnen komen . Maar hoop natuurlijk dat het zo een 9 maanden weg blijft Groetjes Joyce
Phoe he wat lullen jullie veel Ik kan het ook niet meer bij houden hoor! Moontje ging jij nou morgen weer een testje proberen : Ja sorry ik heb niet alles gelezen Ik duim wel voor je, voor iedereen Liefs Manon.
Ken het gevoel helemaal bianc Maar ik heb ook het gevoel dat die rottige duivels weer langs gaan komen Gelukkig zijn er andere mensen die geloven van niet Groetjes Joyce
Dit forum is er inderdaad niet voor niets. En ja, als het zo slecht was, zou er inderdaad nooit iemand van het forum zwanger raken. Je hebt gelijk! Ik ben overtuigd.
ja hallo!! ik ben hier vanmiddag nog geweest en moet nu al 5 pagina's bijlezen, doe het ff rustig aan met z'n allen! ben wel blij dat we morele steun krijgen nu!! haha. bedankt!!
Oh jee, ik heb vandaag overdag niets gelezen... maar ben nu weer helemaal bij! Kan ik me nog inschrijven voor het tehuis, of moet ik nu op de wachtlijst.... Dat wil ik niet hoor, nog meer wachten.. Nog 8 dagen.... baaaaahhhh! Ik had vandaag trouwens steken in mijn lies en buik. Zou ik dan nu pas mn eisprong hebben? Hoop het niet, want dan is mn cyclus toch langer dan de vorige keer! Mn temperatuur kan ik ook helemaal geen wijs uit, op en neer, op en neer etc.....
Zucht steun oef... pfff.... Eindelijk alles bijgelezen! Ik wil ook in het gesticht! Ik ga me allerlei dingen in m'n hoofd halen! Ik was vandaag op cursus voor m'n werk en tussen de middag was ik even naar de wc geweest. Had ik met afvegen rozeachtig bloed/slijm aan het papiertje Dat heb ik dus echt nog NOOIT meegemaakt!! Ik heb nog nooit een bloeding(kje) gehad die niet met mijn ongi te maken heeft! Ik ga me meteen dingen over innesteling in m'n hoofd halen, maar dat is na 3 dagen toch nog niet mogelijk of wel?? Ik heb ook al 3 dagen slechte eetlust en voel me lichtjes misselijk en ik heb steken onder in mijn buik. Ik ga echt serieus gek worden nu!!! Mag ik alsjeblieft erbij? Ik heb echt wat hulp nodig! En Moon veel succes met testen overmorgen, I keep my fingers crossed!! Iedereen ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik niet iedereen noem, maar ik kan het echt niet onthouden, toch heel veel succes en ik denk aan jullie. Ik denk een beetje extra aan jou Marjan, ik wens je veel sterkte!