Halloo ben ik Weeeer haha Joyce, bedankt voor je heldere uitleg! Oke .. dan weet ik dan iniedergeval, laatste maanden dacht ik dit namelijk steeds.. rondom 20 ste dag veel buikpijn en dan gewoon ongi geworden..( ik dacht dan altijd dat ik n verlate eisprong had) maar altijd op 28 ste dag ongi geworden.. Dus nu weet ik dat het gewoon niet ken! Thanku uuu Nou met al jullie kennis en onze actie moet het haast wel lukken hahahah
Hoi meiden, JEE, wat een lap tekst,ha,ha,ha,heb er maar een bakje thee bij gepakt om alles eens even rustig bij te lezen...ha,ha,ha!!! Nou, ik had m'n banner op 29 dagen gezet, vandaag de eisprong dus, en volgens mij klopt het nog ook JIPPIE!!!!! (= gokje, na m'n ontpilcycles van 59 dagen!!) Voelde gister en vandaag krampjes en steekjes en was me er weer eens erg van bewust dat ik eierstokken en borsten heb,HA,HA,HA!!! Ook het cervixslijm was er gister, dus ....ik ben helemaal blij!! Waar je al niet blij van kan worden!!!! Ik ga voor NOD 23 april! Succes allemaal!!! Liefs Mirelle
Hihi , Marretje en Harley , jullie zijn welkom hoor Nu hopen dat we nog begeleidsters erbij krijgen De lijst met neuroten en gekken word steeds groter Groetjes Joyce
Thanx Joyce, ik denk dat ik er anders in blijf!' Wel niet wel niet wel niet een innesteling wel niet wel niet AAAHHHHH
Hee Harley, We doen het gewoon om de dag, dus dan zou ik toch goed moeten zitten???? Gisterenavond nog geklust, en de beentjes in de lucht gehad!!! HA,HA,HA,HA,HA!!!!! Liefs Mirelle
Harley , gelukkig maar dat ons gesticht er dan is Maar weet pcies wat je bedoelt hoor Heb zelf het gevoel dat ik NIET zwanger ben , maar mensen om mij heen roepen van wel Vooral mijn mannetje houdt het bij hoog en bij laag vol . Geloof me , dan is het erg moeilijk om er in te blijven geloven dat je niet zwanger bent Tuurlijk hoop ik ook , maar ja .......... Dus ik zit nu ook ; wellus , nietus , wellus , nietus , wellus , nietus Whaaaaaaahaaaaaaa , word er kierewiet van en ik moet nog zo lang Heb echt begeleiding nodig hoor , gaat nie goed hier En me pendel zegt ook dat ik nu zwanger ben , al 3 dagen Groetjes Joyce
Beetje, wat wordt iedereen hier toch gek!!! Ik mag ook pas over vijf dagen testen, maar ik sta eigenlijk ook al te popelen. Ik zou het zo graag willen, maar ik heb nog helemaal geen verschijnselen.
Wat een ellende toch he!? Al dat wachten zou afgeschaft moeten worden! Op internet ga ik al helemaal niet meer kijken, daar wordt ik ook niet wijzer van. Elke site is anders de datum van innesteling wisselt per site van enkele dagen tot 4 dagen tot 12 dagen hoe vaag is dat Als er verder geen bloed meer komt kan ik er beter van uit gaan dat het niks is toch? Of heeft er iemand wel ervaring met vroege innesteling? Pff het is wat!
Ja hoor , moet je even een pbtje sturen met je voornaam, achter(meisjes)naam en je geboortedatum Harley , ik word ook helemaal gek van dat wachten Dat mag wat mij betrefd idd ook meteen afgeschafd worden Pf , als ik de idioot in me handen krijg die dat bedacht heeft .............. Met die innesteling kan ik je niet helpen . Heb 2 kids , maar nog nooit iets gemerkt van mn innesteling Mijn innestelingsdag reken ik alleen hier uit en soms op babbybrabbel . Die dagen komen overeen Was hier deze maand 5 april voor mij , en daar ook Groetjes joyce
hahha .. Das toevallig, jullie zoeken begeleiders? Ik ben er een vanuit de psychiatrie...Dus ook Anka bied zich aan als begeleidster hahahah T enige minpuntje wat ik ook aan mijn clienten vertel... ik ben zo gek als n deur.. tja ... dat wordt je vanzelf wel hhaha Maar ja. bij deze dus... X Anka
Nou ja toch bedankt, misschien is er nog iemand anders die wel iets weet, hoe dan ook, onder dat wachten kom ik toch niet uit. GRRR Ik ben zo benieuwd of je mannetje gelijk gaat krijgen, wanneer had je ook al weer je NOD?
Eigenlijk zijn we op zoek naar zwangere begeleidsters Anka Maar als je je nou aanmeld als patient kunnen we elkaar ook steunen en dan is jou ervaring natuurlijk wel makkelijk Harley , ik heb mijn nod op 14 april . Maar heb mn ei een dag eerder gevoeld dus ........ En ik vind het spannendddddddd Groetjes Joyce
Oeh dat is nog maar een paar daagjes! Dat wordt wel erg spannend hoor! Volgens mij heb je recht op wat extra begeleiding!
zo meiden kunnen we al een dienstroostertje inelkaar draaien?hahahah wat hebben we aangericht zeg!!?? ondertussen is bij mij nog steeds de kust veilig....... laat ze wegblijven ALSJEBLIEFT!!!!!!!
Daar gaan we gewoon van uit! Geen meer, voor niemand! Heel april gaat gewoon in 1 keer door naar december
Ik heb mn zwaard in de aanslag voor je moontje Als ze het lef hebben tevoorschijn te komen jaag ik ze gewoon terug Uhm , denk wel dat het er in zit om een dienstrooster in elkaar te flansen Molly en Duikster hebben zich inmiddels ook al aangemeld als begeleidster Harley , das idd nog maar een paar daagjes De spanning word me echt al bijna te veel hoor pf Weet al bijna niet meer waar ik het zoeken moet . En die stomme testen blijven maar roepen he Heb al oordopjes in , maar dat helpt niet Dus denk idd wel dat nu in aanmerking kom voor extra begeleiding Groetjes Joyce