Palmie , ik weet het echt niet wat deze maand me gaat brengen Heeeeeeeel soms wilde ik dat ik helderziend was en dit is echt zo een moment Heb wat klachtjes die ik nog niet heb gehad , maar ja dit is natuurlijk ook pas de 4e maand dat ik "bezig" Het meest rare vind ik wel dat mn tepels gevoelig zijn . Dat heb ik alleen in de ontpil ronde gehad en daarna niet meer . Mja , we zien het wel . Moontje , prettige avond meid Bianc , heb jij nog een paar oordopjes over : Die van mij zijn zoek geraakt Misschien kan ik beter iets van een geisoleerd doosje kopen voor die testen , nu ik er zo over nadenk Geloof dat mn hele buurt hier die dingen hoort schreeuwen Hope , bedankt voor de bemoedigende woorden weer Je bent een top begeleidster Anka , tuurlijk promoveer jij met stip als je zwanger bent Ha , wat had jij nou gedacht Groetjes Joyce
Hihi Joyce misschien zet je beter een koptelefoon op met harde muziek, dan hoor je ze nt meer schreeuwen !
Ja , dat kan ik ook doen . Maar feit blijft dat iedereen in de buurt dan kan horen dat ik testen in huis heb En aangezien ze hier niet alles hoeven te weten ........... Maar ga idd wel even een muziekje opzetten denk ik . Groetjes joyce
hey stelletje ouwehoere!! Jeetje wat is iedereen hier melig zeg Mijn mannetje komt helaas niet thuis vanavond gisteren ook al niet Maar we hebben in iedergeval zaterdag en zondag geklust Nou hopen dat ik vroeg een eisprong heb gehad of dat de zaadjes even in de wachtkamer hebben gezeten en het eitje zullen afwachten. Maar goed morgen is er nog een kans dus... Ik ga gewoon van een eisprong uit hoor meiden (ivm miskraam) Ik ben gaan tellen vanaf 29-3. toen zijn de bloedingen begonnen. Nouja. Dus nu wordt het weer spannend Nou en volgens mij hebben we gewoon een babyboom in december en januari In iedergeval draag ik mijn maansteentje lekker in mijn slipje hihihihi. (op mijn buik dus he)Dat heeft het meeste efect zei die kerel in de winkel (daar zit die chakra)naja en straks als ik naar bed ga dan leg ik hem onder mijn kussen.
Dat is een goed idee zeg! Ik zit de hele tijd al te denken waar zal ik toch die maansteen laten, vind m namelijk niet zo mooi aan een ketting. En onder je kussen, helpt dat ook? Hoe heb je m dan op je buik, gewoon los in je slip? Zakt ie dan niet naar beneden?
ik heb hem sinds vandaag maar ik ben nu thuis en doe nu niks en ik dacht zo dicht mogelijk bij de baarmoeder/buik en tegen de huid dus dan maar in mijn slipje. en inderdaad hij zakt wel naar beneden dus overdag als ik moet werken doe ik hem maar gewoon in mijn broekzak en snachts onder mijn kussen. die kerel van de newage winkel (is ook reiki-deskundige en magnetiseur) adviseerde dit aan mij. Hij vertelde dat ik ook snel zwanger zou worden en eerder dan dat ik mij zou voorstellen.duss dat wordt spannend
Nou, ik zit hier achter mijn computer en hoop zo een beetje afleiding te krijgen. Ben eigenlijk alleen maar bezig met de telefoon, wanneer zal hij gaan? Dus nogsteeds in onzekerheid.... En wat onzekerheid betreft, ik weet bijna (on)zeker, dat het deze ronde weer niets is. Kan ook best zijn dat ik nu even in een negatieve neerwaartse spiraal zit, dus ik wacht maar gewoon mijn NOD af. Sorry voor de deprimerende praat, maar kan even niks leuks bedenken, alles zit tegen! Marian
Geeft niks Marian, dat is toch logisch!!!! Daar zijn we toch voor, hier! Erg is dat hoor, zo op een telefoontje te moeten wachten... sterkte!
Geeft niets meid Lucht maar lekker je hart hier bij ons hoor . En wat je NOD betrefd , je bent er nu niet echt mee bezig dus wie weet Sterkte en ( hoe dubbel ) heel veel succes Groetjes Joyce
Dank je marretje, voor je begrip! Ik denk dat ik maar even dom voor de tv ga hangen, misschien verzet dat al mijn negatieve gedachten! Ik lees morgen wel weer bij! Marian
Sterkte Marjan Joyce, kan bijna niet meer wachten tot je gaat testen Moontje, voor jou ook nog een paar spannende dagen!! Ik duim braaf verder! En voor de rest duim ik uiteraard ook heel hard!
Hihihi volgens mij horen wij je testen ook steeds harder schreeuwen.... Hoe is het bij jou Marretje...al bijzonderheden waarneembaar?
Onwijs pijn in mn borsten, kan mn beha amper uitdoen... Maar dat had ik de vorige keer ook en toen werd ik gewoon ongesteld. Verder helemaal niets! Dus tja, dat eeuwige wachten weer he?
Nou Joyce, ik weet niet of ik nu tegen het advies van een andere begeleider inga, maar ik zou zeggen: geef je zelf wat minder stress en doe een test. Als die dingen je nu nog 4 dagen of zo aan moeten gaan staren, dan gaat het helemaal mis en hebben we dadelijk een overspannen Joyce. Dat ken dus nie........ Succes karin