ik had je liever niet gezien deze ronde meid! maar vind het gezellig dat je er ook weer bij bent!! en we gaan er gewoon van uit dat we niet in NOD mei gaan belanden, het zonnetje schijnt al!!
Een gezellige groep is het in ieder geval! Maar dat is al zo lang zo....dus ik gun ons nu dat we promoveren naar het topic zwangerschap
we lopen wel bijna gelijk nu zie ik Elvira en ben het met je eens dat het voor ons allemaal tijd is om te promoveren!!
He Stientje en ELviraR, zijn jullie nu hier al.... balen hoor, bijna niemand meer in maart NOD! Ik ben nog in afwachting van de duivels.... Daarna een maandje er tussenuit (van de site af dan) ach we zien wel. Veel sterkte en lekker klussen maar weer.
Sorry Ster ik had je temperatuur kaart nog niet gezien maar een lage temp hoeft nog niks tezeggen hoor Liefs Manon.
Hoi, Zo mijn zijn ook weer verdwenen dus ook wij kunnen weer hard gaan klussen... Ik hoop echt dat voor iedereen deze maand een super maand zal zijn... We duimen gezellig met zijn alle!!!
Balen meidjes dat we hier met z'n allen zitten hé !! En ja we gaan er deze keer van uit dat we de maand mei nt halen... Maar we mt posi kijken hé we zijn weer gezellig met dezelfde toffe meiden id volgende maand !!
join the club elvira en stientje en tamaratje....... we kunnen gezellig met zijn allen weer aftellen strakkies , ik kijk er weer naar uit. uhh hebben niet geklust gisterenavond ik was al in slaap gevallen haahahah....... en vanmorgen had ik geen tijd. komt goed die zaadjes moeten er wel uit nu hoor er moeten weer nieuwe verse geactiveerd gaan worden dus vanaaf moet het echt haha. lieke.
@ Ster jammer dat je er een maandje tussenuit gaat, Ik zie het hier meer als gezelligheid en met anderen meeleven dan dat ik er zelf daadwerkelijk mee bezig ben.... liek.
Jaaaah idd verversen die hap Liek hihihi Idd jammer Ster dat je er even tussenuit gaat. Ik snap het van de ene kant wel, maar uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat ik er niet minder mee bezig ben wanneer ik hier niet kom. Ik vind het zelf wel prettig om te zien dat ik niet de enige ben die wat langer nodig heeft... Maar je kunt het natuurlijk altijd uitproberen. Ik vind zelf wel dat ik wat moet gaan minderen; het werkt echt verslavend zeg!
Ja ik heb het forumpje nodig om me te motiveren en vrolijk te blijven !! Maar kan wel begrijpen dat het vr jou een goeie oplossing is dus wens je heel erg veel superveel succes !! Tot gauw xxx (met goed nieuws !!!)
JUP Elvira ze hebben nog zo 11 dagen de tijd om ze optimaal op te laden ................ voor ze voor het echie mogen zwemmen, ik denk zonder navigatie systeem ahahah. ik fluister ze wel in of zet de pijlen uit.
Hahahaha..ik ga nu ook vast pijlen zetten! Heb ik dat vast gedaan hihi Gelukkig kan ik over een paar dagen ook alweer aan de slag! 7 was toch jouw gelukstal eigenlijk he??Misschien heb ik er dit keer wel geluk mee en heb jij gewoon 8 als geluksgetal! Eigenlijk is 13 mijn geluksgetal, maar hoop toch niet dat ik nog zo lang moet wachten. Alvast veel klusplezier meid!
hoi hoi meiden ik mag met jullie meedoen voor de maand april ben vandaag ongi geworden helaas. maarja nieuwe ronde, nieuwe kansen. groetjes semmy
@ Semmy 26 join the club , jammer en succes in de april ronde. @ Elvira, rode pijlen zijn goed zichtbaar jammer dat ik ze al niet eerder dan uit gezet heb zeg......... ja 7 is mijn getal. maar niet getreurd want hier komt vlgs bereking 7 april tevoorschijn als innestelingsdag dus toch stiekum een 7 ? nee inderdaad hoop niet dat je tot 13 moet wachten ik gun je het geluk van de 7 ook toe. liek.