NOD april

Discussion in 'NOD forum' started by Molly, Mar 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Dank je wel Stientje, erg lief van je. Soms weet ik het gewoon niet meer.

Op zich is het temperaturen wel handig hoor, maar dan houd ik het gewoon op een printje bij, want FF maakt me alleen maar onzeker, ik heb daar niks aan. Ik doe zelf wel m'n tekenen interpreteren ik heb weinig vertrouwen in hun gekregen.

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Tempen geeft inderdaad een goed beeld wanneer je weer ongesteld wordt, maar als ie zo ineens dipjes doet begin je dan weer vanalles te denken... ik blijf de temp kaartjes v anderen wel meevolgen maar denk dat ik mijn thermo wegstop in de onderste schuif ! Volg week donderd mag ik naar de gyn en zal ik me denk ik rustiger voelen !
    En Harley die temp kaartjes heb je dan toch al, soms sturen je ze na een tijd gewoon weer weg met het voorstel om te gaan tempen maar dat heb je alvast dus al ingehaalde tijd !!
    Ik denk aan je meid ! voel me net hetzelfde ! Hou moed !

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik zou de temp idd wel 2-3 mnd bijhouden. Dan heb je iig iets als je naar een arts zou willen gaan....Weet niet hoe lang je bezig bent. Ik doe het nu ook drie maanden. In juli en aug vertik ik het, omdat ik dan ook op vak. ga. Mocht het na augustus nog niet gelukt zijn, dan ga ik in sept (heb dan 12 rondes geklust) eens met de HA praten, met kaartjes.
    Sterkte meis!

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ik hou m'n temp nu ook al een paar maanden bij op ff,en vindt het ook erg verwarrend!Deze maand kon-ie geen ei vinden terwijl ik volgens mij toch echt m'n eitje op dag 10 heb gehad!goed,daarna schommelde het wel wat,maar ik weet het bijna zeker aangezien ik precies 14 dagen later bruinverlies enzo begon te krijgen.Misschien moet ik het ook alleen maar eens op een papier bij gaan houden.Hier in elk geval nog geen ongi te zien,als ik 'm echt op dag 10 heb gehad ben ik nu toch zo al zo'n 3 dagen overtijd.Heb ook geen buikpijn meer ofzo.Denk ook niet dat ze uitblijven omdat ik er teveel mee bezig ben,want het kindje van m'n vriend is heel de week bij ons dus ik heb echt wel genoeg afleiding ;)

Grts Lucia xxxxxxxxxx

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    ik denk dat is toch maar eens voor mezelf ga beginnen met tempen, eens kijken of ik een eisprong kan ontdekken want ik voel nooit iets.
    wanneer moet je precies beginnen met tempen en hoe doe ik dat als ik nachtdienst heb gehad?

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Normaal begin je best met tempen vanaf vandaag, altijd vlak voor je opstaat, en in jouw geval denk ik als je nachtdienst hebt mt je toch wel minstens 3u achter elkaar geslapen hebben als je een duidelijke temp wil !! Dus net voor je bij het ontwaken gaat opstaan, in je bed nog tempen, nt gaan plassen nt drinken of eten... krijg je het duidelijkste beeld !

7. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Het beste is elke ochtend voor het opstaan op dezelfde tijd te tempen, maar als je wisselende diensten hebt dan voor het opstaan na je langste periode dat je slaapt (min. 3 uur)

Ik had trouwens vanochtend iets vreemds. Mijn temp is al vier dagen verhoogd. van 36.4 naar 36.7 maar vanochtend was het ineens weer iets lager 36.6 Ik las op internet iets over een innestelingsdip. Heeft iemand daar wel eens van gehoord? Het schijnt dat het kan dat je op de dag van innesteling eenmalig een iest lagere temp kan hebben. Goh ik ben er volgens mij echt teveel mee bezig deze ronde, wat vinden jullie?

8. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi Stientje in koor!

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Die daling kan idd. Kijk maar bij topic temeratuurkaartjes op blz 78 zie je de kaartjes van de zwangeren; Molly, Door en Marjan.

10. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ok ga ik ff doen! ;) Bedankt voor de tip!

11. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Zuid-Holland
    thanks girl en ik had dus moeten beginnen met tempen vandaag?
    en is het nu anaal of vaginaal tempen, ik zag op ff iets staan over vaginaal tempen.
    ik heb me daar ook aangemeld maar denk dat ik de kaarten daar nog niet ga invullen, ik snap ze nog niet zo goed en ik denk dat ik ze maar gewoon voor mezelf ga opschrijven en dan maar zien wat het me gaat opleveren

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Anaal schijnt het beste resulaat te geven! En als je het eerst op papier bijhoudt kun je er altijd nog voor kiezen om het later bij FF in te voeren. En als je vragen hebt zijn er genoeg die kunnen helpen! Ik was er ook vrij blond in ;)

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik had ook een dipje deze keer... maar vandaag zakte me temp .. maar als die van jou aanhoudend hoog blijft Harley, bestaat er heel veel kans dat je zwanger bent !!! Succes meid ! Ik duim voor jou !

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Zuid-Holland
    :) haha, dank je hoor!
    het ziet er ook allemaal zo ingewikkeld uit.
    maar ik ga het eerst maar eens even voor mezelf bijhouden en dan kijk ik wel weer eens verder.

15. Niet meer actief

Hoi Elvira,

Heb je niet de neiging om al te gaan testen?
    Ik moet nog 8 dagen voor m'n NOD en m'n handen jeuken!
    Maar zou zo'n teleurstelling zijn he.

Hoi Moontje,

Wil ff laten weten dat ik het erg kl*te vind dat je rooie rakkers er zijn!
    Wens je heel veel succes met de volgende ronde en gewoon moed blijven houden hoor!!!!

Liefs Nies

16. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He Elvira dat ziet er inderdaad veelbelovend uit! Ik ben benieuwd of mijn temp morgen weer omhoog gaat!

En Moontje dat doe ik ook hoor! Ik heb van 9maand.com een cycluskaart uitgedraaid en die ligt naast m'n bed samen met de thermometer. Daar houd ik het op bij. Ik doe nu ook FF erbij, maar dat vind ik toch minder prettig (zie eerdere berichtjes) Succes!

17. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Stientje dat hoop ik ook! :oops: We zijn nu ruim een jaar bezig en na 3 miskramen hoop je toch op iets goeds, het rare is dat mijn man er een "goed gevoel" over heeft deze maand. Net als die van Joyce, hoe is het met jou Joyce????

Stientje is jouw temp veel gedaald en op welke dag zit je van je cyclus?

18. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi ik loop steeds achter de feiten aan elke keer dat ik wil antwoorden zitten er vaak weer berichtjes tussen :oops:

19. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Pff ik ga maar even douchen en wat doen, ik kan toch niet mijn hele vrije dag achter de comp blijven zitten (balen, heb nergens zin in!)
    Ik kom vanmiddag nog wel ff kijken!!
    Tot later!

20. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Zuid-Holland
    dank je nies, lief van je
    en harley, het moet nu gewoon wel goed zitten bij je, ik voel het bijna!!!
    succes hoor allemaal
    ik ga er van tussen moet vanmiddag gaan werken en het huis is nog een zootje dus ik ga in actie komen!
    tot morgen allen en ik blijf voor jullie duimen hoor

Share This Page