Vermoedt dat dat nog wat vroeg zou zijn... om een correct resultaat te krijgen, ... hoeveel dagen heb je steeds na je eitje voor je ongesteld wordt want de luteale fase (dagen na eisprong) zijn meestal voor iedere vrouw hetzelfde... als jij vb 11 dagen na je eitje steeds zou hebben, dan bestaat er wel een kans dat je een duidelijk beeld krijgt... maar als je vb 16 dagen na je eitje zou hebben dan is het te vroeg !!
Ik las op het net dat het bij de meeste vrouwen ligt tussen 10-16dagen... je kan je eitje op gelijk welke dag hebben maar het aantal dagen na je eitje blijft zo goed als hetzelfde. Ik heb nu al enkele tempjes bij ff .. en dan merk je dat het ong steeds hetzelfde blijft ! Ik zit steeds op 11 dagen... haast nooit meer. Maar als jij nu je tempjes elke maand ook invult ga je bij jezelf ook weten hoeveel dagen jij precies hebt !! En daar kan je dan zelf ook van uitgaan of je al kan testen ja of nee ! FF gaf voor mij ook vandaag aan dat ik mocht testen.. omdat ik op de 11de dag zat maar doe het nu niet omdat me temp zo laag is. Ik hoop natuurlijk dat je nt te veel lijsten mt invullen om te weten hoeveel dagen jij hebt maar dat je gewoon lekker snel zwanger bent ! Liefs xxx
Moniekje wat balen zeg,ik ken het heb het zelf ook vaak,maar voel je ook dat je eitje komt of is geweest : Toch succes je weet het nooit meid! Neeltje voor jou word het ook spannend zeg ik duim voor je Moontje zijn ze er weer pffff succes in de volgende ronde meid Stientje ze zijn er nog niet dus.......moet mijn zwaard misschien nog iets beter africhten,maar toch nog ff afwachten he,mijn duimpjes draaien hoor Voor iedereen die ik vergeten ben natuurlijk allemaal heel erg veel succes met wachten en voor bij wie de zijn geariveerd,balen maar moed houden hoor!!
Goedenavond dames . Harley , ik heb het idee dat de duivels nu niet lang meer op zich zullen laten wachten Had vanmiddag wat lichte roze verlies ( was alleen 1a2 super kleine stipjes bij afvegen ) , maar het was er wel . En als ik gekleurde ( welke kleur dan ook ) afscheiding krijg houdt het in dat ze in aantoch zijn Helaas , ben bang dat mijn ventje het bij het verkeerde eind had . Mn baarmoedermond is ook al zacht geworden ........... Ach , nu hopen dat ze snel komen dan kan ik weer verder Voor jou ziet het er goed uit he Nu wij niet meer in de race zijn , moet jij het voor ons doen Harley . Iemand moet nog eens voordoen hoe het moet , misschien leren we er van Moontje , ahhhhhhh balen meid Ik weet helaas maar al te goed hoe je voelt nu Heel veel succes in de volgende ronde De rest van de meiden , succes Groetjes Joyce
Palmie vraag je je afgericht zwaard dan ook ff of ie me temp de hoogte in laat schieten... die van jou doet alles toch met een druk vh knopje ? Hihi... Ach ja zou graag hebben dat het posi is maar als het zo mt zijn, laat ze dan maar morgen komen, zijn ze alweer weg als ik naar de gynae mag... dan kan ze het boeltjes es binnenstebuiten keren
thanks Stientje!! ik hoop dat je morgen kunt testen en dat die positief is meid!!! ik schreeuw nog wel even door!!!
Ik schreeuw met je mee Neeltje en laat gelijk mijn zwaard op jullie allebei los,hij heeft nu rust genoeg gehad.... dus kom op zwaard en doe je werk
Thanx lief van je Neeltje, zou me compleet verbazen mst ie morgen weer stijgen en ik posi testen want voel helemaal niets rien nul haaha ! Bedankt vr het schreeuwen en ik bezorg je alvast een ganse dosis keelpastilles als het geholpen heeft om je zere keel te verzachten ! Veel succes jij ook meid ! Jij ook bedankt Palmie vr het schreeuwen !
Wow, weer heel veel bij gelezen! Moontje: balen meid.... dat die gekomen zijn.... ik duim voor je voor de volgende ronde! Lana: heb je al getest? Harley: Ik heb dezelfde ervaringen met FF, bij mij niet alleen FF, maar ook mijn temperatuur, die schommelt als een gek, daardoor heb ik volgens FF nog geen eisprong gehad... Samantha: spannend hoor, snel testen!!!!!!!! Moniekje: je ei heeft er vast rekening mee gehouden, dus of hij is eerder langsgekomen of hij wacht wel even tot je mannetje komt, dat kan niet anders! Joyce: hopen dat ze maar snel komen als het dan toch moet... Hoop dat ik niemand vergeten ben! Ik ben trouwens vanaf vrijdagmiddag tot en met dinsdag niet thuis, we gaan naar een huisje in Brabant, gezellig!!! Dinsdag is mn NOD, dus kan ik 's avonds of iets positiefs of iets negatiefs melden hier op het forum!!!
Oh, en Stientje: met dezelfde NOD vind ik dat we dan ook maar samen zwanger moeten worden deze maand, vind je ook niet?
Veel plezier Marretje en hoop dat je ons heel fijn nieuws mag komen melden als je terug komt ! Ja maar volgens ff zou ik vandaag al ongesteld mt zijn omdat ik me eitje 6 dagen vroeger had maar met de vooropgestelde NOD moeten we het gewoon samen doen !! LOts and lots of good luck !
Tijd gaat wel hard opeens, in mijn vorige cyclus ben ik op deze dag 27 opeens heftig ong geworden en nu nog geen spoor te bekennen .......... maffe cyclussen. ik voel nog niets verder, ik ga uit van een laat eitje dus heb nog een dag of wat te gaan hoor. als ik dus 2 dagen over tijd ga halen dan wordt het wel spannend eerder dus niet ................. ben benieuwd. liek.
komt goed Stientje, ik maak mij er nog niet te druk om eigenlijk. maar lief dat je vind dat ik ook aan de beurt mag zijn .... (((((O))))))
Stientje ik schreeuw met iedereen mee hoor voor een goed resultaat!! Die duivels durven echt niet meer te komen met zovel decibellen!! We stuwen met z'n allen je temp weer omhoog! Joyce bedankt he voor je steun, ik hoop dat iedereen gelijk krijgt en dan kom ik bij de staf om iedereen te steunen in deze april inrichting! Hopelijk ben jij ook zwanger en valt het allemaal wel mee en als de duivels dan toch moeten komen dan maar snel zodat je snel weer aan de klus kan. De volgende ronde is dan vast wel raak! Daar zorgen we wel voor met onze zwaarden en aanmoedigingen!
Thanx meiden om te schreeuwen !!! Krijg het er al warm van ! Aan ieder die nu mag gaan testen, wens ik een fantastisch overweldigend fijn resultaat !
Hallo medemusketiers, iedereen die doorgaat voor de volgende ronde: Sterkte en zet hem op in de volgende! Maar even een vraagje tussendoor. Vanochtend had ik opvliegers, het leek echt of mn kop in brand stond, zo warm. Verder had ik het niet warm, alleen mn hoofd. Het duurde wel een paar uur maar zelfs nu heb ik nog een lichte blos Heeft een van jullie hier ervaring mee? Mn vriendje denkt natuurlijk direct dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, maar ik heb hem maar even tegengehouden met het inrichten van de babykamer, haha. Ik had afgelopen weekend waarschijnlijk ergens mijn ei. Wie o wie heeft ook ervaring met deze opvliegers? Speelt mijn lichaam weer een spelletje?
Wij hopen hetzelfde voor jou Stientje! Wannebemom daar heb ik nog nooit van gehoord! Lijkt me behoorlijk irritant! Voel je je verder wel goed?