hoi hoi ik hoop er niet te veel op want anders is de klap des te harder als ik wel ongesteld word. en ik was vanavond met de hond aan het lopen en ik kreeg allemaal steken en werd ook misselijk en dat was wel irritant heel veel liefs samantha ps ik denk dat ik morgen of overmorgen ga testen.
ben ik weeeeer, Oke nou dan moet ik dus nog even volhouden haha Ken dadelijk 2 weken ziektewet in ivm die vruchtbare dagen die ik heb gehad hahahah Hoe moet ik dat melden.. oververmoeid wegens persoonlijek activiteiten? hahaha Nou nu ga ik me bedje in! Slaap lekker allemaal! Morgen ben ik n heeerlijke dag vrij... sus kom ik morgen wel weer f kijken hier! X Anka
Goedemorgen Musketiers! Het worden spannende dagen! Iedereen die vlak voor de NOD zit, ik duim nog eens extra voor jullie! Joyce geen duivels vandaag hoor! We jagen ze gewoon weg! Ik ga nu werken, ik moet tot 21.00 dus ben laat thuis. Ik zal er wel niet meer zijn vandaag. Iedereen een hele fijne dag! Tot morgen!
thanks Palmie, maar ik denk dat het niets meer uithaalt, als m'n temp morgen nog hetzelfde is dan heb ik m'n ei later gehad en we alleen 4 dagen daarvoor nog geklust, ik ga denk ik gewoon door naar mei!! het rare vind ik wel dat ik dus rond m'n vruchtbare dagen echt totaal geen zin had?!?!? @Joyce, spannend meid!!! ik hoop zo dat ze weg blijven!! succes @Stientje, hoe is ie meid??? is ie weer omhoog!! @Elvira, hoe voel je je meid?? is je temp nog goed?? spannend hoor!! @Liek, wordt voor jou ook spannend meid, ik duim voor je hoor!! succes meis! aan alle andere die kunnen testen Succes!!! (ik kan het allemaal niet meer bijhouden )
Hoi Neel; voel me belabberd....Ben zo verkouden als een hond. Dus hoe betrouwbaar mijn temp nu is weet ik niet. Ben van 37.3 gisteren naar 37.1 vandaag gegaan. Dat zegt natuurlijk nog helemaal niks, want de dag van de ongi of iets daarvoor daalt de temp pas meestal verder zag ik bij anderen. Ik ga iig nergens vanuit...
Hihi voor mij ... stuur ik je ff naar me temp kaartje ... Beterschapjes Elvira !!! Weg verkoudheid vort !!!
ff vraagje , hebben jullie na de eisprong nog naween in de vorm van zere borsten en/of tepels ...? greetz asjuh
ik heb dat altijd plus minus een week voor dat ik ogie moet worden.meestal alleen pijnlijke borsten en beetje opgezet. nu heb ik dat dus niet echt alleen af en toe pijnlijke tepels.
gelukkig voor je meis ..pff das mega irritant ik wens jou heel veel beterschap ..lekker onder de wol liefs asjuh
ik heb het de ene maand wel en de andere weer niet, heel verwarrend.. en elvira, beterschap, hoop dat je gauw van je verkoudheid af bent! wel irritant lijkt me dat nu als je een temperatuurlijst bij houd
ik heb alleen geen last van mijn borsten/tepels als ik ongi ben de eerste dag na mijn ongi tot aan de volgende heb ik er last van??
Zoals jullie zien vandaag mijn meest vruchtbare dag. Nou de afgelopen dagen is er van klussen weinig gekomen., Zondagavond nog en gelukkig was het vanmorgen ook weer heel gezellig. Ben nog niet helemaal opgeknapt, maar voel me weer beter als van de week. Het grappige is wel dat mijn buik aanvoelt alsof ik enorme buikspieroefeningen heb gedaan. En dat is toch echt niet zo.. Maar ja misschien hoort het nog wel bij mijn grieppie..
wie kan mij een beetje geduld toe zenden, word gek van het wachten. waarom duren de laatste dagen altijd zo lang? word er helemaal gek van. de dag wil maar niet voorbij ga.
Hey meiden hoe is het hier @Elvira beterschap ik duim ook nog mee @Asjuh had ik normaal ook, maar dit keer begon het eerder dan normaal. Ik duim ook voor jou hoor Nou iedereen die nog moet wachten succes en de klussers ook succes Liefs Manon.