Dank jullie..kan helaas niet onder de wol, want moet werken.... Dan vanavond maaar lekker vroeg onder de veren. Is idd wel irri qua tempen. Ben blij dat mijn eisprong iig al geweest is!
Goedemorgen allen! Mijn temp is van 36,9 naar 37,4 gegaan. Is dat nou goed, of niet? Ik weet nog niet zo goed hoe de temperatuurverloop moet zijn namelijk....
als je je eisprong al gehad hebt is het goed als ie gaat stijgen, anders vul je het in bij FF die geven het wel duidelijk aan http://www.fertilityfriend.com/
voor mijn gevoel heb ik mn eisprong al gehad. Volgens FF nog niet, maar mijn temperatuur schommelt de hele tijd al een beetje. Maar hij is nog nooit zo hoog geweest als nu. Als mijn cyclus normaal is, zoals vorige maand, zou over 5 dagen mijn NOD zijn, dus dat zou betekenen dat ik mijn eisprong al gehad moet hebben.... Ach, ik weet het allemaal niet meer!!!
ik zit in het zelfde schuitje Marretje, erg kl#te maar jammer genoeg zit er niets anders op dan afwachten
Goeedemorgen! ...Geduld.. dit schijnt tekoop te zijn in potjes ! heb ooit is n potje vertrouwen gekrgen maar waar die vandaan komt?? ....nod is 25 april.. heb echt n enorme.. ja gek iets... schaambot pijn! ... voor iemand herkenbaar... of iemand kenis wat dit kan zijn??? Nou even ontbijten... Tot later X Anka
hallo...mijn nod is morgen.. 1e echte ronde, na 1e ronde van 70 dagen... ik ben maar uitgegaan van 28 dagen, dus wellicht morgen geen nod, maar ik denk wel dat ik ongi ga worden.. jammer genoeg. afwacthen maar, want het lichaam kan je zo voor de gek houden he SUCCES allemaal
dames even een vraagje wat mij de laatste dagen heel erg op valt is dat mijn darmen zo rommelen. vooral tijdens en net na het eten. echt raar. voel het echt goed en hoor het ook meer mensen hier last van
Hoi Summer, Ik heb ook last van rommelende darmen. Die zijn al een weekje aan het rommelen ondertussen. Kan ook een symptoon van eventuele zwangerschap zijn. Overmorgen is mijn NOD. Ben benieuwd! Gr. Lieverd
Hoi Hoi Kan iemand mij uitleggen.. waarom de darmen iets met n bevruchting/hele prille zwangerschap te maken zou hebben? Dit orgaan staat toch niet verbinding met de baarmoeder? In een latere fase van een zwangerchap kan ik me dit wel voorstellen maar met een zeer prille zwangerschap? Misschien dat iemand dit uit kan leggen? X Anka
Goedenavond dames Elvira , beterschap meid Marretje , als jij zeker weet dat jij je eisprong hebt gevoeld dan is die hoge temp zeker wel goed . Maar het blijft dan evengoed nog spannend hoor . Je temp daalt pas weer als je je NOD hebt , dus kan nog alle kanten op gaan Neeltje , succes Summer , ik had dat ook van die rommelende darmen en maag pf . Maar heb dat alleen tijdens de ontpil ronde gehad en daarna niet meer En ik ................ Tja , vandaag zou mn ongi moeten komen ( denk ik ) . Eigenlijk morgen mn NOD , maar heb 1 dag eerder mn eitje gehad ( en dit weet ik echt 100% zeker ) , ik word altijd precies 14 dagen later ongi . Het is dus nog even spannend omdat ik meestal in de avond word Baal best wel , had graag geweten waar ik aan toe ben Maar ik hou mooi wel in me achterhoofd dat het morgen ook nog kan komen hoor . Je zult net zien dat het nu ineens 15 dagen word of zo ( ik weet niet of dat kan , maar toch ) . Verder geen last van gekleurde afscheiding of zo en dat is wel weer een goed teken bij mij. Maar ja , helaas zegt dit ook niets Gister waren alle krampjes en steekjes verdwenen , maar vanmorgen weer in volle hevigheid terug . Denk dus dat ze gewoon in aantoch zijn ( al hoop ik het van niet natuurlijk ) . Groetjes Joyce
ik had ook heel erg gerommel in mijn darmen en ik was zwanger..... Kan dus een kwaaltje zijn!! succes dames. ( ik hoop dat ik deze mnd weer heel veel gerommel in mijn darmen krijg!!)
ach ik wacht maar rustig af wil me ook niet te veel in mijn hoofd halen nog een paar dagen geduld en dan weten we het
Haai meiden, Ik ben er ook weer eventjes, jeetje wat moet ik weer veel bijlezen zeg! ik kan het allemaal niet onthouden hoor! Ik wil in ieder geval iedereen even bedanken voor de onwijs lieve reakties echt top! liefs moontje
Nou , ik weet waar ik aan toe ben hoor Ben nu net ongi geworden Op naar de volgende ronde dan maar Groetjes Joyce
Jammer joyce, maar wat goed zeg dat je je cyclus zo kan voorspellen dat je het vandaag dacht te worden en dan ook in de avond... dat is een heel groot voordeel. ik heb sinds vandaag ook ong krampen , dus denk dat ze mij ook een deze dagen gaan bezoeken. dus weldra denk ik je toch ook te volgen hoor joyce, gaan we weer saam aftellen. lieke.
aaaaahhhh Joyce! wat erg voor je! ik weet precies hoe je je nu voelt meis! kl#te zooi ook allemaal! ik duim voor je voor de volgende ronde liefs moontje ps.wil jij een keertje voor mij pendelen?
Ach Lieke , maken we het gewoon errug gezellig in het mei topic Jij ook veel succes in de volgende ronde dan Groetjes Joyce