NOD april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molly, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aah bah Joyce!! Jammer hoor. Ik las dat je best veel klachtjes had, dan heb je toch stiekum wat meer hoop hè.

Ik heb nog steeds opvliegers, heb het gevoel de hele dag met een rooie kop te lopen, maar dat schijnt mee te vallen. Ik durf niet meer op de symptomen af te gaan, maar ooh ooh ooh wat is dat verleidelijk.

Nou Joyce, keep your head up en met volle moed door naar de volgende ronde!

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Tuurlijk maken we het dan gezellig in Mei, komt helemaal goed.
    Maar ja moeten ze me eerst nog bezoeken dan he. ... :evil: :evil:
    zal wel jammer zijn van een vrij paasweekend........zonder evt klussen snik snik hahaaha.................

3. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    7. Verstopping: Je kan vroeg in de zwangerschap last hebben van je darmen. De extra hormonen die vrijkomen laten de ingewanden ontspannen en werken daardoor minder efficiënt.

Net vroeg iemand waarom darmen van slag zijn bij eventuele beginnende zwangerschap. Hierbij het antwoord.

Groetjes,
    Lieverd

4. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jammer Joyce!!!!!! Op naar de volgende ronde!

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bedankt dames .
    We zullen zien hoe het volgende maand gaat .
    Ik ga gewoon weer om de dag aan de klus zodra ik van mn :evil: af ben ;)
    Ow ja , en maandag wil ik stoppen met roken :)
    Dus dames die in het Mei topic terecht komen , wees gewaarschuwd whahahaha .
    Ik weet van me zelf dat ik dan behoorlijk sjaggie kan zijn :oops: :oops: :oops:
    Maar ik wil nu echt perse stoppen , dat is echt veel beter voor mijn vruchtbaarheid :)
    Dus ik beid al bij voorbaat mijn exuses aan voor mijn toekomstige gedrag :oops: :oops:

Groetjes Joyce

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    @ joyceD

ik ga je dan heel veel succes wensen in de strijd tegen het niet roken.
    ik ben gestopt sinds Januarie dit jaar............. maar vruchtbaarder ben ik er nie van geworden haha........... liek.

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    balen Joyce!!!! hopelijk heb je in de volgende ronde meer geluk meid!!

@Liek, balen meid, (als je echt denkt dat ze komen)

ik weet morgen of ik met jullie meega naar mei!!
    blijf toch stiekem hopen dat m'n temp niet verder stijgt!!

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jammer Joyce !!! Wens je echt superveel succes en gezellig wordt het zeker en vast ook in mei !!

9. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    rare vraag maar neeltje hoe weet je morgen nou dat je mee gaat naar nod mei je nod is pas morgen

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    mijn NOD is 20 april, maar als mijn temp morgen omhoog gaat dan is mijn eisprong later geweest dan ik dacht en dan zouden de zaadjes minimaal 4 dagen hebben moeten overleven! daar geloof ik niet zo in.

mocht m'n temp een/twee tiende zakken morgenvroeg dan is m'n eisprong wel op het goede moment geweest.
    ik zal m'n kaartje er even bijpakken

11. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    so weer even bij moeten lezen.

jammer joyce, nu zie je maar dat de mannen het ook fout kunnen hebben...wel jammer anders hadden we daar misschien wat zekerheid in gehad.

Voor de anderen, want het is even teveel om verder bij naam te noemen, hoop dat de duivels niet komen,
    en voor de rest veel succes.

Oh en ik heb nog een vraag, jullie hebben het over rommelende darmen...
    horen scheetjes laten er ook bij...
    moet ze heel de tijd inhouden (hihi stomme vraag maar ja...)

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0

kijk als m'n temp een of twee tiende daalt morgen vroeg dan heb ik m'n ei op dag 13 gehad, mocht ie morgen weer 36.6 zijn of hoger dan heb ik m'n ei op dag 20 gehad. snap je 'm

13. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    en als je temp nu hetzelfde blijft?

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    bij 36.6 (dus hetzelfde) geeft FF dag 20 m'n ei aan en bij 36.5 niet, dus daar hoop ik eigenlijk op

15. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ok snap het geloof ik

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee wat balen Joyce :cry: Alvast veel suc6 in mei. Ook met het stoppen met roken!
    Ik denk dat ik het met je mee gezelli ga maken in mei...maar we wachten nog braaf af. Stevigheid van mijn borsten belooft echter niet veel goeds...

Liek; ik blijf heel hard voor je duimen hoor!

En ook voor de rest van de stresskippen blijf ik uiteraard duimen!

Hoop dat mijn verkoudheid in no-time verdwijnt. Kan ik tenminste een gezellig weekendje in...Mijn man komt za avond thuis :)

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He Nies...wat las ik ergens...heb je je niet kunnen bedwingen met testen?? Hihihi Nog ff geduld meid. Het is bijna woensdag.....Ik verwacht mijn :evil: trouwens di avond nu...

18. Anka

Anka Lid

25 mrt 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    hallo dames!

@lieverd, die iemand over die vraag van de darmen dat was ik dus .. maar bedankt voor het uitlggen want ik begreep er dus niets van hahaha
    Naja voor mijn geen kwaaltje waarvan ik iets af kan lezen.. heb n spastische darm en iedere dag wel rommelige en pijnlijke darmen( Grrrr)
    Zo geldt het voor nog andere kwaaltjes.. vermoeidheid, algehele pijn over mijn lichaam.. borsten e.d zijn voor mij over het algemeen klachten van de fibromyalgie.. ik zou het dus dan echt aan het zwangerschapstestje moeten zien!

.. Ik had eerder wel gevraagd of iemand het schaambot pijn herkent?? Ik heb deze meestal voor mijn NOD .zon 1 a 2 dagen ervoor. nu al op 16 dag van cyclus??? FReeeeemd met de f !
    Nou mischien zijn er meer met dit rare klachtje ????

X Anka

19. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jee, meiden, wat spannend weer voor velen! Wat jammer Joyce, je had toch wel wat hoopgevende signalen he. Voor de andere meiden die nog in spanning zitten te wachten, SUCCES!!!!

20. Niet meer actief

Joyce, bedankt voor je reactie, ik blijf nog even hopen. En kl#te dat :evil: toch zijn gekomen.... En wat goed van je dat je gaat stoppen met roken! Moet wel heel moeilijk zijn, maar ik sta je bij, als je iemand uit wilt schelden, doe het maar bij mij!

Lieke, nog eventjes maar, wie weet?!

Wannabemom, voor jou wordt het ook spannend, zeker met die "opvliegers"!!!

Neeltje, wat goed dat je dat allemaal zo weet joh! Ik ben echt nog een nitwit op het gebied van temperaturen en zo!

Molly: met jou alles goed? Nog geen kwaaltjes of zo?

En voor de rest, ik blijf duimen!!!!

Poeh hee, ik moet eerlijk zeggen dat ik de testen wel hoor schreeuwen in mn kast. Ik heb van die testen waarbij je 4 dagen voor je nod kan testen... Maar ja, ik wil eigenlijk echt nog even wachten! Even advies van jullie: Ik ga zaterdag naar de Efteling. Ik ben een achtbaan gek, dus jullie snappen wat ik wil doen. Maar als je zwanger bent, mag je daar niet in. Zal ik dan toch zaterdag maar testen of zo? Zou het zonde vinden als ik niet in achtbanen ga en achteraf blijkt dat ik gewoon had gekund. Tja, ik weet het, het weekendje weg is niet zo goed gepland, maar ja....

Deel Deze Pagina