Hihihi; geeft toch niks meid! Alleen zonde van je test. Van de ene kant zou ik ok graag morgen testen in de hoop dat ie pos is. Dat zou een leuke verrassing zijn voor mijn man die morgen na bijna 2 wkn weer thuis komt. Maar aangezien ik er niet in geloof wacht ik echt tot na mijn NOD (als het zo ver mag komen...) Denk echter ook dat ik mee ga naar mei hoor....Alleen maar hopen dat mijn mannetje er dan is op het moment supreme....Kan is groot dat hij weer naar het buitenland moet..
Dank je Neel! Hoop dat we samen mogen testen.... Stien geeft ons vast het goede voorbeeld. Dan kleuren we die na
Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor, niks is mooier dan het aan je mannetje vertellen. Mag ik vragen wat voor werk hij doet? Mijn zusje haar man is ook altijd 2 weken weg en dan een week thuis, die werkt op een booreiland. Ook niet makkelijk als op je vruchtbare dagen je man tig kilometer bij je vandaan is. Maar ik ga heel hard voor je duimen meis, ik hoop echt echt echt dat je zwanger bent, en dat je je mannetje het mooie nieuws kunt vertellen. Misschien leuk om dan een groot paasei op je buik te tekenen en te zeggen, "schat we gaan paaseieren zoeken, jij eerst"hahaha! Liefs Nies
Hoi Neeltje, Voor jou ga ik ook heel hard duimen draaien hoor!! Ironisch eigenlijk he, ik zie hier al die kleine vogeltjes sjouwen met draadjes en takjes, druk om een nest te maken.Dat willen wij ook!!! Liefs Nies
Hahahaa die is leuk. Maar ik wil eigenlijk nog niet gaan testen, omdat ik toch denk dat het niet raak is... Mijn man is constructiebankwerker. Zij maken machines voor de veevoerindustrie en verkopen die over de hele wereld. Vaak wordt een machine incl montage verkocht en moeten ze de machine daar dus op gaan bouwen (Japan, Frankrijk, Argentinie, enz enz) Moet zeggen dat hij (gelukkig) bijna nooit weg hoeft. Laatste keer hiervoor ia al een jaar geleden. Het zou alleen nu toevallig waarschijnlijk 2 x kort achter elkaar zijn.... PS Jij hebt je NOD toch wo en niet do of wel?? Dan klopt je banner toch niet?
Ik zou mijn nod moeten hebben op 20 april, uitgaande van 28 dagen. Dit is de eerste echte maand na mijn pilbloeding dus kan nog niet echt zeggen of het regelmatig is. Ik ga er nu gewoon even vanuit. Ik weet wel wanneer mijn eisprong was, tussen 2 en 3 april, dus het kan kloppen ongeveer.
Hahaha, ja wie weet, bij vogels lukt het altijd wel om wat uit het ei te krijgen! Elvira, jij bent een dag eerder toch?
Meiden, ik ga ff wat doen, ik krijg vanmiddag visite en die blijven slapen. En tis hier nog een zooitje, dus ik ga ff aan de slag! Ik spiek strakkies nog even hoor! Liefs Nies P.S was erg gezellig zo op de vroeg morgen
Het gaat toch heel goed met de maand april tot nu toe als ik het goed heb 6 zwangere en dan hebben we nog een halve maand te gaan. Houd moed meiden en we schreeuwen die weg voor iedereen
Bianc, balen weer! Ik duim voor de volgende ronde! En ik ga morgen dus gewoon lekker in de achtbanen!! En dat testen.... ik probeer te wachten. Ik ben dus vanaf vanmiddag weg naar een huisje in Brabant, dinsdag pas weer terug, dus ik neem wel een test mee!!!! Dus, ik zie jullie dinsdag weer, hopelijk met goed nieuws!