Ben ik weer, de boel is weer aan kant, manlief heeft ff mee geholpen, kids zijn buiten dus dan gaat het lekker snel. Dacht ik net dat ik iets voelde lopen beneden, snel naar de wc om te kijken, niks Hm, nee hoor, ben er helemaal niet mee bezig !
Heb dringend hulp nodig : heel professioneel... ik word helemaal knetter, als ik nu echt nog 4 dagen mt wachten en dan toch ongesteld ga worden : whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Sorry, ben niet professioneel... Neem dan gewoon een test meid, dan ben je van de onzekerheid af (hoop ik)....Heb je geen goedkope liggen?
Ja die heb ik ook, twee testen van beide zoons, en nog steeds goed te zien. Dit zou dan ook jouw 3e kleine worden Stientje? Leuk
Ja dit zou het derde worden... maar heb al zoveel mt wachten dus zou het zo reuze vinden !!! Eerst 6 maanden nodig gehad om me mannetje te overtuigen... en nu ie het weer helemaa ziet zitten wacht ik alweer 10 maanden... dus daar word je helemaal koekoe van !
Ja ik ken dat, heb mijne ook moeten overtuigen, die word 40 eind van het jaar en had een beetje moeite met z'n leeftijd. Gewoon blijven zeggen dat bij 40 het leven pas echt begint en dat een kleine je lekker jong houdt. Maar ik duim voor je Stien!!
Hahaaha dan kijk je daar toch op Flauw he. Ik haat wachten ook hoor. Maar ben wel al blij dat mijn ventje morgen weer thuis is
Mst je 'm daar dan v overtuigen ??? DA's een zekerheid Nies dat het leven begint bij 40 hihi !! O ja Elvira, 't is echt hoor ahahah ik ben positief de 2 testen zeggen het allebei
Volgens 28 dagen 18 april maar daar ik volgens ff mijn eitje al had op dag 11 zou ik mijn nod woensdag al gehad mt hebben.. dus 2 dagen overtijd.. Ik hou voorlopig nog maar ff dinsdag 18 april aan dus.. ook omdat ik gisteren beetje donker bloed had...
oja sorry Neeltje maar denk dat je me dan hoort schreeuwen tot in Nederland !!! Stien freaks out dan !!!