Na een eerste ronde blijk ik nu na de zijn gestopt met de pil een cyclus te hebben van 43 dagen,pffff . Dus ik wil wel mee met de roze bus.... 8) NOD op 20 augustus.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 05: 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace 07: Happy1980 08: Wuppie 01 & Mama van Mats & Dionne84 & Claire 09: Mielenl 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 11: Visjes & Jes1 12: 13: 14: 15: Wieffie 16: 17: Kellox 18: 19: 20: Pluisje79 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 30 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... @ Pluisje je staat er bij!
Wat ik wel heel raar vind nu, is dat ik niet zoveel last heb van buikpijn als toen ik nog aan de pil was. Maar dat is alleen maar een voordeel.
Hallo meiden, Ik kom me hier melden! Afgelopen zaterdag deed ik mee aan de testmarathon en testte ik positief. Helaas begon ik een uurtje daarna te bloeden en bleek ik dus een vroege miskraam te hebben gehad... Mag ik mee in de bus? Mijn NOD is 10 augustus. LIEFS
dank je wel! Nieuwe ronden, nieuwe kansen... Even een vraagje. Ik wil deze maand misschien met ovulatietesten gaan werken, wie heeft daar ervaring mee? En test je dan alleen rond de periode waarin je je ei verwacht? Of heeft tempraturen de voorkeur? Wat vinden jullie makkelijker?
hey lieverds hier allemaal! Dank jullie zeer voor jullie medeleven en het is toch telkens balen als je terug een maand moet opschuiven, maar god ja, de gezelligheid zal hier in augustus ook wel terug komen en ik vind het toch niet zo erg dat ik nu ongi geworden ben, heb ik tenminste een regelmatige cyclus en we gaan terug op zoek naar mijn eitje adriana, ik heb ervaring met ovutestjes en ik temp hierbij ook en observeer mijn slijm. vanaf de moment dat ik vruchtbaar slijm begin te krijgen, begin ik te testen, de ervaring leert me wel dat ik telkens wel 6 tot 7 dagen van dat slijm heb voordat ik echt een positieve test heb, maar ja uit voorzorg begin ik liever te vroeg te testen dan te laat dan en ik denk dat elk lichaam ook weer anders in elkaar zit de positieve test stemt ook telkens overeen met mijn tempstijging de dag erna dus dat is voor mij een dubbele controle ook handig om te weten hoe lang je luteale fase duurt dan... succes ermee meid! ik ga nog ff profiteren van het mooie weer zolang het nog duurt en meiden: volgend weekend wordt het 30 graden dan is bij mij de ongi verdwenen en kan ik lekker aan het strand gaan liggen het beurt een mens toch op hoor! liefs claire
Dank je wel Claire! Hier onweert het nu heel hard! Ook wel gezellig, zit lekker bij het raam... Maar het vooruitzicht op mooi weer doet me toch ook wel goed. En Claire, we gaan het hier zeker net zo gezellig maken in augustus!
Hallo lieve dames, Ik kom jullie hier gezelschap houden, ik verhuis ook naar augustus. Gisteren zijn de gekomen. Misschien brengt ronde 13 voor ons geluk? [-o< Laatste twee rondes waren wat onregelmatig, hou mijn cyclus-lengte toch nog maar even op het gemiddelde van 25. Mijn NOD is dan 2 augustus. Wil iemand mij erbij zetten? (of uitleggen hoe ik het zelf kan doen?) Thanks. Had echt heel erg gehoopt dat het deze ronde raak was geweest. We hebben 20 juli onze eerste afspraak bij de gyn. Had zo gehoopt dat die niet nodig zou zijn. Nou ja, nu is het wel fijn dat die afspraak alvast staat. Ben zo benieuwd hoe dat verder zal gaan. Aan de ene kant ben ik blij dat er iemand gaat kijken of alles goed werkt, aan de andere kant bang voor het antwoord... @ adriana, ik doe ook ovtestjes en temperatuur (vorige maand voor het eerst). Was tot nu toe vrij regelmatig en begon dus zo rond dag 9 met testen. Testen hebben het voordeel dat je vooraf ziet wanneer je ei gaat komen (24/48 uur erna) terwijl je bij temperaturen het pas na je ei kan zien. Ik gebruik het temperaturen dus als een soort 'controle' (en ter voorbereiding aan het bezoek aan de gyn) @ mss: wij gaan 4 augustus ook op vakantie! lekker naar France. Ik geef me ook niet op voor een testmarathon, ik hoop dat het me lukt tot na de vakantie te wachten...
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 05: 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace 07: Happy1980 08: Wuppie 01 & Mama van Mats & Dionne84 & Claire 09: Mielenl 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 11: Visjes & Jes1 12: 13: 14: 15: Wieffie 16: 17: Kellox 18: 19: 20: Pluisje79 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 31 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... @ Hster je staat er bij! Je kunt het zelf door quote in te drukken en dan de quote
@hster, dank je wel voor de tip! Ik hoop ook voor jou dat 13 ineens je geluksgetal wordt! @mss je hebt dan in ieder geval genoeg afleiding om het eventuele testen uit te stellen! Hopen in ieder geval dat je zwanger terugkomt van vakantie!
@ pooh: dank je wel. Nu weet ik zelf ook hoe het moet. Super lief dat je dit nog allemaal bijwerk. @ mss: ga ik dus ook proberen, wachten met testen tot ik van vakantie terug ben.
ja dat hoop ik ook . Hoe dan ook is nu onze echte kans. Voordat het mannetje weer naar zee gaat Hij zegt wat niet weet wat niet deert, dus met die instelling gaan we op vakantie......... Ik heb er in iedergeval een heel goed gevoel over. Ik ga deze maand alleen tempen tot mijn ei, want daarna ben ik op curacao
Ik heb mijn NOD niet op vakantie, maar mijn ei als het goed is wel. Maar ik ga in een caravan echt niet klussen, dat stel ik wel uit naar de maand erop.