NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hey

vandaag rij ik richting kust en het is mijn nod vandaag....en voor het eerst geen spotting en geen duivels....
    nu ja, ik wil ook niet te veel gaan hopen want mijn temp is al 3 dagen gezakt...dus ik verwacht ze wel
    afgelopen nacht dus ook geen oog dichtgedaan; 3 uurtjes geslapen maar (van half 6 tot half 9) en pijnlijke borsten, verder heb ik niets...

we wachten af
    met een tampon in mijn doos ga ik het zeewater maar eens proeven voor de eerste keer dit jaar! jiepppieieie

liefs
    claire

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

veel plezier aan de kust, wij rijden binnenland tegemoet hihi ;)
    wij wonen 6 minuten van het strand van Noordwijk af :D :D

3. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    dank je maria :)
    wat leuk zeg zo dicht tegen de kust aanwonen

tja, hier is de spotting begonnen dus laat me nu maar ongi worden, weliswaar nog niet te hard vandaag zodat mijn tampon niet doorlekt :oops:

fijne dag iedereen
    liefs
    claire

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Geniet van je dagje aan het strand, Claire!

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hier nog niks te bekennen.
    heb een beetje krampjes in mijn buik we zullen zien wat het gaat worden.
    ik kijk morgen nog even aan want dan moet ik ongi worden.

meiden die zwanger zijn van harte gefeleciteerd

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vorige maand hadden we relatief weinig kans (we besloten het die maand ook pas) en toen heb ik er evengoed 6 gedaan :oops:

Deze maand, de 'raak-maand' zeg maar, heb ik er ook zes gedaan. Ik was eigenlijk benieuwd hoever voor NOD je positief kan testen, en als ik nog een stapje eerlijker ben kon ik gewoon niet wachten :oops:

Ik heb de testen (strips) van de site gedaan, en die zijn super hoor! Ze zijn heel gevoelig, ik had zowel met de ultra (vanaf zes dagen voor NOD) als met de gewone dipstick vier dagen voor NOD al een lichte streep (zie album). (even aangepast: ik zie dat die lichte streep vijf dagen voor NOD was....)

Na die zes heeft mijn man nog even een digitale gehaald, die wilde letterlijk het woordje "zwanger" lezen...

7. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zo . . . ik ga vandaag eerst lekker in de zon liggen, en vanmiddag gaan we richting Rotterdam. Naar de Kuip.
    Ik moest van hem een keer mee naar Feyenoord. Zal wel gezellig zijn, maar vind het jammer dat het op zo'n dag als vandaag is.
    Veel te mooi weer om in het middaguur in de auto te zitten.
    En hier in Weert is het All American Day. Dat wilde ik eigenlijk ook niet missen.
    Als je van motors en amerikaanse auto's houd, moet je vanmiddag zeker in Weert komen kijken.

8. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Moet je eens kijken op www.allamericanday.nl
    Heel de binnestad staat dan supervol met motoren en de singels staan supervol met amerikaanse auto's. Op ieder pleintje is wel wat te doen.
    Ik wil geen reclame maken, maar ik ben gewoon superenthousiast over deze dag.
    Jammer dat er alleen zo weinig foto's op de site staan.

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ladies, ik ben gister ongesteld geworden, en weer met een syclus van 31 dagen :( helaas! volgende keer beter!

iedereen good luck!

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    gistere leuke dag gehad zijn lekker gaan shoppen in duitsland was echt leuk.
    verder is het maar afwachten hier.

de zwangeren een dikke feli, de meiden die ongi zijngeworden een dikke knuf en de wachtende ik wacht mee.

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Vanochtend weer negatief getest, zucht! Mijn ongi voel ik ook niet aankomen; ik heb wel al een paar dagen een opgezette buik, zeurende buikpijn door de dag heen, een beetje gevoelige tepels en lage rugpijn, ook al dagen! Ik weet het eigenlijk niet meer; zou ik over een paar dagen alsnog positief kunnen testen? Komt dat wel eens voor?

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    lise,

alles kan. Sommige krijgen pas heel laat een positieve test. Het is gewoon afwachten en ik zou idd over een paar dagen weer een test doen als je precies een week overtijd bent. Je bent wel van je langste cyclus uitgegaan? Dat kun je namelijk wel het beste doen voor de zekerheid.

xxx joyce

13. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik kon niet wachten en heb vandaag een test gedaan, maar die was negatief. Wordt dus toch ongi denk ik. Of zou ik veel te vroeg zijn? Ik heb normaal (ben pas 3 maanden van de pil dus wat is normaal?) hoofdpijn en behoorlijke buikpijn als ik ongi wordt, maar dat heb ik nu niet. Wel al sinds mijn eisprong een soort ongi krampjes in mijn buik en voel een misselijk/drukkend gevoel in mijn maag, weinig trek ook. Maar ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden dus ik wacht maar af. De vorige 2 keer had ik 11/12 dagen na mijn positieve ovulatie test mijn bloeding...zit nu op dag 11 dus misschien komt mijn ongi morgen pas...Balen dat we niet eens weten wat er in ons eigen lichaam gebeurd!
    En voor iedereen die mee wacht...Heel veel sterke!
    groetjes, bar

14. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    WHOEHOEEE! Roze is zo'n mooie kleur om te zien :D
    gefeliciteerd meiden!

voor de dames die de :evil: hebben.... balen, maar geniet van het zomerse weer...

15. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben terug van vakantie en niet zwanger. Mag ik ook op de lijst mijn nod is 27 aug. bedankt. Alle zwangeren GEFELICITEERD!

Bahar

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

ben weer terug van een heerlijke vakantie weet niet of ik al een eisprong heb gehad maar denk dat mijn nod later is maar we zullen zien!

ik zag dat er een aantal zwangeren zijn gefeliciteerd en bij een aantal word het spannend succes met wachten en de rest veel klusplezier!

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames .....ik heb zoveel pendel aanvragen dat ik daar even zoet mee ben. en we heben vandaag ook nog een feest hier. mijn schoonouders vieren beide hun verjaardag (de 1 is 51 geworden de ander word 52 dinsdag) dus we zijn drukdrukdruk
    als je nu een pendel aan vraagt stuur dan aub je naam geboortedatm en je vraag mee! dat is makkelijker kan ik meteen pendelen!

mijn ongesteldheid is bijna over en we gaan ons dan richten op de nieuwe woning mijn nieuwe opleiding verhuizing enz......dus we klussen wel maar zijn er niet mee bezig.....ik wacht het gewoon af nu....heb geen zin meer om iedere maand in de stress te zitten te hopen enz!

XXX

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Claire: Balen van de spotting meid, ziet ernaar uit dat we alsnog samen
    September onveilig gaan maken.....

Heb vandaag maar weer eens getest (heb er toch genoeg in huis),
    dacht vandaag is men NOD dus als die nu negatief is weet ik het zeker.
    Helaas was de uitslag dus weer negatief, dus op naar ronde 10.

Volgende maand mag ik een afspraak maken bij de HA, hopelijk zal dat
    niet nodig zijn.

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Daantje: Ik hoop dat het snel raak is voor je, meid! Dit is best vervelend!

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Nikita23: Ja het is echt balen, het is net zoals dani86 zegt, je wilt niet meer hopen of stressen.
    Je bent er af en toe gewoon een beetje klaar mee denk ik.....
    Op dat punt zit ik nu ook....
    Me steeds afvragen wat is er dan mis en is er wel wat mis.
    Ligt het aan mij of ligt het aan hem.... best moeilijk.

Deel Deze Pagina