SNAP ER AF EN TOE HELEMAAL NIETS MEER VAN...... is er een in spanning of ze zwanger is maar wel aan de alcohol. het zal mij wel allemaal te bovengaan hoor maar als je tijdens je eisprong zwanger raakt ben je ook al weet je het nog niet toch zwanger. en de eerste 4 weekjes zijn toch de belangrijkste voor je kindje. en dan ga je dus alsnog aan de drankjes? denk ik nu heel erg bekrompen of vinden jullie ook als je voor een beebje gaat drank en peukken de deur uit.
Nou volgens mij kan dat pas kwaad na 6 weken. Enkele vriendinnen hebben ook gerookt en alcohol gedronken toen ze nog niet eens wisten dat ze zwanger waren. En die hebben hele gezonde kindjes gekregen!
Ze zeggen dat het de eerste zes weken van de zwangerschap geen kwaad kan... Ik weet niet of dat zo is, maar dat is wat ik overal lees. Ik had me voorgenomen om iedere keer na de eisprong niet meer te drinken, maar de tweede ronde (de eerste echte eigenlijk) is het al raak, dus nu wordt het (als het niet mis gaat) meer dan een jaar niet drinken hihi.
Ze is bevallen van een zoontje, maar het leven was hem helaas niet gegund Kijk anders even bij haar topic onder vruchtbaarheidsbehandelingen.
Nou Roosje inderdaad, we hebben het hier al zo vaak over gehad op het forum. Moet ze maar ff teruglezen. Ik ben van mening dat als je nog niet weet dat je zwanger bent dat je best een drankje kan drinken of een sigaretje kan nemen. Dat is ieder voor zich, waar je jezelf het prettigst bij voelt. De sigaretten zijn al de deur uit, ben sinds januari gestopt met roken na 8 jaar stevig gerookt te hebben en dat vindt ik al heel wat. En geloof me vanaf de dag dat ik weet dat ik zwanger ben dan heb ik er alles voor over!
Adriana & Bloempje: YES, YES, YES!!!!! van harte meiden, dit geluk is jullie zo gegund!!! Fl3xgirl: hopenlyk wordt 30 aug onze dag!!! Voor alle meiden die zich hier net aangemeld hebben; welcome, en veel su6. Laten we aug lekker rose kleuren!! Voor alle ongi meiden een dikke knuff! Hier tuft de tyd langzaam vooruit.......
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Blondie & Kellox & Lovelymirrie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri,Wies31& Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 28: Jent & Loesje77 & Hster 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 160 passagiers voor de extra large ROZE BUS 22 ongi.... 5 zwanger.... 6 negatieve test... 1 twijfel.... Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn ongi 2. Jeldou neg 3. Happy1980 ongi 4. Kellox ZWANGER!! 5. jes1 ongi Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 ZWANGER!! 4. Ilona21 neg 5. Roxanne ongi 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje ongi 11. Hster ongi 12. Diana81 13. Linda 14. Wieffie 15. Yuna28 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster Hallo dames! Ik kom me hier ook weer eens melden.... m'n NOD is de 26e... (ik heb mezelf er al bij gevoegd) Te lang al weer niet geweest hier... ik had het zo druk met van alles en nog wat! Maar nu lekker genieten van mn welverdiende vakantie en lekker klussen!
ADRIANA EN BLOEMPJE GEFELICITEERD ! ! ! Echt héél super super super voor jullie ! Ik wacht nog effe een tijdje. Ik hoop dat de ongi uitblijft en ik ook zo'n mooie test in handen kan krijgen. Wel heb ik zere (.)(.) en af en toe rare krampjes achter mn schaambeen/ onderbuik. lijkt wel alsof er n soort druk achter zit. Heel vaag. Dacht eerst of ik n blaasontsteking zou kunnen hebben maar ik heb dat nog nooit gehad en ook geen pijn bij het plassen. Over een paar dagen is mn nod dus we zullen zien. Ik probeer nog wel een tijd te wachten met testen en kijken of mn ongi ook echt weg blijft, (dit vanwege mn vorige zeer lange cyclus) Maar deze week getempt en toch echt slijm en temp verhoging gehad. En goed geklust dus... En Adriana...onthoud he..ik zat naast jou op dat wachtbankje hihihi zou dat een goed teken zijn? liefs shar en slaap lekker allemaal liefs