hoi meiden ben ik weer even probeer er iets minder mee bezig te zijn heb nu lekker vakantie wel irritant op een boot als je niet weet wanner de ongi komt of niet natuurlijk 8) al 5 zwangere gaat lekker hier we hebben dan ook een grote bus.
Hoi wup Lekker gevoel he vakantie echt heerlijk Ja de bus is groot zat dus we hopen dat we ook mee mogen Ik moet nog 1 week wachten maar vind het wel spannend want deze maand zonder de clomid te slikken dus ik hoop dat me lichaam toch wel weer een beetje normaal gaat doen En we hopen dat we voor mijn nod samen zwanger zijn anders over 2 maand iui behandeling Liefs Tijgertje23
Goedemorgen allemaal! Ook zo lekker geslapen? NOT dus. :x Ben al uren op en zit maar te wachten totdat iemand zich hier KNALROZE meldt! DUS: allemaal lekker wakker worden en ROZE testen!
Hihi jij ook al zo lekker vroeg wakker! Ik ben ook benieuwd wie zich als 1e hartstikke ROZE meldt! Kom op ladies! Die bus kan veeeeeeeeeeeeeeeeeeel voller! hihi
Hee Kellox! Jij meldt je gewoon meteen als ROZE vrouw... En hoe voelt dat nu? Kom je nog een beetje aan slapen toe? Ik kon echt niet meer slapen. Ben er om 4 uur maar uitgegaan.... pffff Vriendlief kwam me net halen, maar heb hem terug naar bed gestuurd. Ik ben veels te wakker.... Nou, ben benieuwd naar nieuwe roze meiden!
Hee Maria, Jij bent toch die goede vriendin van Caruli? (zie na posten dat je 't onder aan hebt staan. sorry) Ik wil je condoleren met dit tragische verlies. Las het vanochtend. Verschrikkelijk allemaal. Ik wens je heel veel sterkte en dat je Caruli maar goed kunt bijstaan in deze en komende oh zo moeilijke periode! Dikke knuffel!
ik zit ook te wachten op roze. hier nog geen tekenen van een nadereden ongi. wel doen mijn boobs nu ontzettend zeer en wil de misselijkheid maar niet afzakken. misschien dan toch de tode duivels onderweg. we zullen zien wat vandaag doet.
Heb gister nog getest en die was negatief. Ik ga dus een beetje uit van ronde 10... En wanneer ga jij weer testen?
dank je miepie! en de tampon heeft zijn werk moeten doen want ben op mijn klok gelijk ongesteld geworden ik ben hier gisteren niet meer geraakt om bij te lezen maar ga dit doen zodra ik de tijd vind... ik schuif dus al door naar september liefs claire
ik heb gister ochtend ook getest en die was ook negatief. maar geen bloed geeft moed. ik ben meestal sochtens al ongesteld en heb nog geen krampje gehad