NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    wat rottig voor jou ook steeds die negatieve testen meisje! ik heb het nu afgeleerd om voor nod te testen en ben op mijn temp afgegaan, die was al 3 dagen geleden gezakt dus ik zag de bui al hangen en dan is de teleurstelling toch minder groot
    nu ja, ben wel ontgoocheld natuurlijk, maar ik laat er geen tranen meer om of loop er niet depri bij en dat voelt toch wel lekker
    kijk gewoon al uit naar een nieuwe kans!

we achtervolgen elkaar toch al enkele maanden, het wordt tijd dat we eens naar een ander forum mogen doorverhuizen
    ik hoop ook voor je dat het niet nodig zal zijn om naar de ha te gaan en laat ons lekker in september zwanger zijn... ;)

mijn verjaardag is mijn nieuwe nod en hopelijk krijg ik het mooiste kado dat er is op mijn verjaardag :D

liefs
    claire

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nee, gaat inderdaad niet goed...

Ik zit nu heel erg in dubio of ik naar de dokter zal gaan. We zijn inmiddels 9 maanden verder en mn cyclus is nog helemaal niet regelmatig, wordt zelfs weer langer.. Ook nog steeds een hele late eisprong..

3. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    lieve meid, ik ben zeker en vast te laat, K*T maar toch nog een fijne vakantie! :D

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Onwijs goed geslapen, heel diep en ver...
    Ik sta wel op de lijst voor de test maraton van de 10de....maar ik ga zaterdag ochtend testen. Is toch beter dan erna naar me werk te gaan! ;) En ik heb geen idee....heb al vanaf woensdag last van me rug en wat ongi krampen zaterdag iets rose gezien met afvegen....maar goed hoop niet te veel want vorrige maand heeft me lijf me ook voor de gek gehouden... :rolleyes:

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja zo zit ik dus ook in dubio....
    Denk als ik ongi wordt ik even een afspraak maak.
    Al is het puur voor mijn eigen gemoedsrust

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jij bent nu dus ook zo'n 9 maanden bezig toch Daantje82?

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    je eigen gemoedsrust kan soms al wonderen verrichten....baat het niet dan schaad het niet! ;)

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Alweer ruim 10 :(

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Ik heb helaas nog geen nieuws te melden....vanmorgen weer negatief getest, dus nog maar een paar daagjes "rustig" afwachten

10. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Goedemorgen allemaal,

'Nieuwe' zwangeren, gefeliciteerd!

Kan iemand mij op de lijst zetten bij 30 augustus, da's mijn nieuwe NOD voor de maand augustus (de 2e voor deze maand, maar dat kan met een cyclus van 28 dagen). Alvast dank je wel.

Fijne dag vandaag!

11. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Even een bannercheck.....

De laatste 2 cyclussen waren 27 dagen en ik zit nu op dag 29, beetje spannend dus maar aan de andere kant weet ik dat ik op de ongi zit te wachten helaas.

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Claire en Marleen: Balen van die :evil: :evil: Dikke knuffel!

@ Claire: Zou een mooi cadeau zijn je nieuwe echte en enige roze NOD! Ik gun 't je van harte! :D

@ Ilona, Daantje en mielenl: pfff dames, laat het aub nog snel roze kleuren hier! [-o< Ik duim voor jullie!

@ Beastie! Gelukkig dat jij heerlijk geslapen hebt! hoop stiekum toch dat dat roze je innesteling is geweest ;)

13. mommie

mommie Lid

4 jul 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    Zoals het nu lijkt en als het door zet mag ik ook mee in de bus..tis aan het rommelen..en klein beetje bloedverlies(vrij helder) maar het zet nog niet helemal door..Mag van mij nu wel los knallen..dit is niks eerst drie dagen helemaal happy..en dan komt het nu te kloten..

14. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    En mijn temp was vanochtend weer een stuk lager, dus morgen zal ik ook wel ongi zijn.

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik wil ook weer roze worden

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja voelt natuurlijk super, en dat slapen schiet er idd bij in nu! ;)~
    Ben steeds belachelijk vroeg wakker :)
    Moet zo ook naar de dokter omdat ik al een aantal dagen hele hevige pijnaanvallen vanuit mijn onder rug heb! snap er helemaal niks van. Heb geen idee wat er aan de hand is :(

Hoop dat het niks met de beeb te maken heeft en dat die gewoon lekker blijft zitten waar het hoort!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Anders ik wel.....maar ben bang dat me lijf grapjes maakt....heb nu ook ongi krampen en normaal heb ik wat ongi spotting en dan komen de krampjes en alle PMS klachten....duzzzzz weet nie!

Ben jij die wachtbank niet ookal zoooooooooo zat?! pff ](*,)

18. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    ik wil alle zwangere even feliciteren ben een tijdje niet geweest beetje afstand genomen zit nu op de wachtbank heb wel goed geklust heb ovu testen met de digitale van persona en mn mannetje hab vakantie hoop dat het nu een keer raak is bij ons liefs jessejaime en voor iedereen natuurlijk dat we allemaal snel posi testen

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Agghhh PMS klachten, da's echt naar. :x Ben blij dat ik die niet echt heb. En wat die lijven met ons uitspoken... Ongehoord!
    Ik had mn ei heel laat (woe) en daarna steeds blijvende zeurend gevoel in mn buik... #-o Laatste twee dagen is het minder maar nu voel ik het ook weer.

Die wachtbank is eindeloos.... :(

Misschien moeten we liedjes zingen in de bus! Zoals vroeger met schoolreisje :({|= :) Komen we de tijd snel door en is nog gezellig ook!

Inhaken maar dames... ;)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

:({|= Heeeeee buschauffeur de hele bus moet plassen! :) \:D/

Deel Deze Pagina