De tranen rollen over de bodem van de bus.... hihi zie het al helemaal voor me met al die roze dames die 'voor het goede doel semi-incontinent aan 't worden zijn of dozijnen strips onder de arm hebben...
He Kellox, Hoop dat alles OK is! Sterkte! Knuffel. Ha Daantje, hoop dat je snel weer roze kleurt! dat is je echt gegund! Stap maar snel in de bus. We gaan met een vaartje!
hey meiden. mijn ongie is over dus ik stop nu met het forum. wel lastig zodra ik zwanger ben (of ongie) meld ik het wel. doeidoei groetjes Fl3xgirl
zwangerschapstest van het kruidvat die kan toch ook s'middags gedaan worden? heb mezelf overgehaald om toch te gaan testen.....baal nu wel dat de winkels pas om 13:00 uur opengaan. Fl3xgirl, heb het ook wel eens geprobeerd om afstand tenemen, maar is mij toen niet gelukt hahaha.....ben te verslaafd. veel succes!
De kruidvat gaat vaak eerder open dan 13:00 uur. En ja, de test kan ook 's middags gedaan worden, maar met ochtendurine is voor NOD beter. Ik had zaterdag dus getest met kruidvattest en 'smorgens was de tweede streep veel dikker aanwezig dan 'smiddags. Spannend meis! Succes!
ik ben er wel al op voorbereid dat mocht het raak zijn dat de kans op een tweeling aanwezig is, het zit in de familie (mijn moeder is er één van een tweeling) zie dat je 18 augustus een jaar bent getrouwd, alvast gefeliciteerd! hahaha ik ben zelf 19 augustus een jaar getrouwd.
oja, dat is ook zo (warmte is me naar me hoofd gestegen)......ze gaan om 12:00 uur open. ik heb vanochtend om 6 uur geplast, en nu probeer ik het op te houden tot ik kan testen.
Al het in de Fam. zit...dan is het wel extra spannend! Een jaar gerouwd, vliegt de tijd hé?! Gefeliciteerd alvast!
Nog 3 dagen voor mn nod....spannend. Dus wel ontzettende zere (.) (.) heb ik normaal niet echt als ik ongi moet worden. En mn temp gaat alleen maar omhoog. Na mn ei had ik 36,3. Nu heb ik al 36,6 (normaal 36,0) Zolang er geen ongi in zicht is heb ik goede moed. liefs Shar
waar blijven de roze dames ! hier zit5 ik in spannende afwachting van het telefoontje van de huisarts met de uitslag van het zaadonderzoek , vanmiddag. wat duurt wachten soms lang he. heb vermoedelijk gister mijn ei gehad een dag te vroeg , maar weet het niet zeker , want had geen ovu testen meer liggen dus het is op de gok. maar als ik naar mijn lichaam lijster had ik hem gister. fl3xgirl - ik wens je heel veel succes en hoop je knalroze terug te zien. xxx miss butterfly