Hahahhahaa! Nou lijkt me meer dan geschikt dus! Ik logeer tijdens mijn ei op een boot aan de kust van Ibiza. Volgens mij ook behoorlijk geschikt! Daar kan het dus allemaal niet aan liggen!
Hey meiden, Mijn NOD is 1 augustus, zou iemand mij in de lijst willen zetten. Ik ben erg pessimistisch geworden na 13 rondes maar ja....
Kop op meid! Je ei is dus in maand 7, geluksgetal toch? En we vragen Pooh straks wat hcgtjes te strooien! liefs
Uh... vorig jaar dus wel gedaan, en de volgende dag vroeg schoonzus wat we aan het doen waren die nacht ervoor! Die caravan schokt dus op en neer om het zo maar te zeggen. Oooh wat erg dat ik dit vertel, hahaha.
Dat is het lekkere van dit forum. Dat kan hier gewoon! Maar je zit dus met anderen in de caravan? Tja, dat vergt wat creativiteit! Maakt het ook extra spannend toch?
tja, dan moet je misschien maar antwoorden we zijn aan het babydansen .........Ze hebben er naar alle waarschijnlijkheid ook wel eens kaas van gegeten.. Dansen, eten hahahahah
Neeeee joh, zij zitten in een andere caravan, naast ons. Aan de andere kant naast ons staan ook weer vrienden van ons, wij gaan met 3 stellen op vakantie. Maar ik schaamde me vorig jaar wel dood hoor!
Hey Adriana1982, Thanx, ik kan er niks aan doen. Ben van mezelf echt een optimist maar na zo;n tijd gericht klussen zonder resultaat wordt je gewoon af en toe een beetje depri. Toch bedankt. Ik zal ook voor jou duimen deze maand. xxxx
.Ach meid...als je eenmaal een kindje in je armen hebt. Komen de bloopers met de voorbij gaande jaren nog erger. Mijn zoontje heeft mij ook wel eens een bloopertje of 2,3,4 ......gegeven. Ze weten naar alle waarschijnlijkheid wel wat er gaande is . En je kan je kleine een mooi verhaal vertellen toch?
@mickey, is heel logisch dat je af en toe even je hoofd laat hangen! Maar het beloofd warmer te gaan worden dus we gaan met z'n allen aan de klus en we vragen onze mannen nu eens raak te schieten! Deze maand gaan we een record aan roze proberen te halen ok? @ Jusi, dan maak je er samen met je vriend een spelletje van om het zo onopvallend mogelijk te houden.. Vakanties zijn ideale babymaakmomenten, dus ik zou zeker ook deze maand er voor gaan hoor!
@ pooh: Thanx meid! Hopelijk gaat het geluk brengen! @ wuppie 01: ja ronde 9 is alweer een eind en ook ik begin er een beetje moe van te worden... @ claire: 8-8 is een mooie datum hihihi hopelijk meer geluk. Dan moeten we maar voor de april mama's gaan!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 05: 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace 07: Happy1980 08: Wuppie 01 & Mama van Mats & Dionne84 & Claire 09: Mielenl 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 11: Visjes & Jes1 12: 13: 14: 15: Wieffie 16: 17: Kellox 18: 19: 20: Pluisje79 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 31 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... @ Mickey je staat er bij!
hier komen wat hcgtjes!zoals beloofd ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** het is jullie allemaal van harte gegund, veel liefs