haha, nee ik ben ook geen sensatiezoeker, maar wil wel altijd weten wat er gebeurd hahaha. ben ook fotoverslaafd dus heb het gehele gebeuren van net op de camera staan, anders gelooft mijn mannetje nooit dat het gebeurd is, er gebeurd hier namelijk nooit iets. gedachten waren ff afgeleid van de negatieve test, heb trouwens wel weer 2 nieuwe besteld voor aan het eind van deze week.
Zo hadden wij een keer hagelstenen zo groot als flinke kauwgomballen.....nadat het gestopt was met hagelen snel een bakje gevuld en in de vriezer gedaan. Anders denkt die vent van me dat ik zwaar overdrijf!
@adriana, ik ben heel erg moe, maar dat kan natuurlijk gewoon doorhet warme weer komen. Verder af en toe een steek in mijn borsten... Dus niet echt hele overtuigende dingen.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri & Wies31 & Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & Juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar 28: Jent & Loesje77 & Hster 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Fl3xgirl 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 167 passagiers voor de extra large ROZE BUS 29 ongi.... 5 zwanger.... 12 negatieve test... 0 twijfel....3 onbekend Testmarathon 10 augustus 1. Claire ongi 2. Beastie 3. Adriana1982 ZWANGER!! 4. Ilona21 neg 5. Roxanne ongi 6. mss Ace ongi 7. Wies31 8. Silvana81neg 9. oOMissCOo 10. Groentje ongi 11. Hster ongi 12. Diana81 13. Linda neg 14. Wieffie 15. Yuna28 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl Update
wat kunnen 9 dagen dan lang duren he.... Hier ook nog niets, ja beetje last boven mijn schaambeen...maar nog niet echt van die symptomen waar je ook echt wat mee kan....pffff...we blijven wachten .........
ilona21 en Beastie en natuurlijk alle anderen die op dit moment testen of in afwachting zijn: hebben jullie op dit moment al symptonen of gevoelens dat eventueel op een zwangerschap kan wijzen. Zelf weet ik het niet zo goed. mij boops doen wel zeer, ben erg moe (maar ja heb dan ook het hele weekend op een beurs gestaan als standhouder) ook af en toe krampjes en wat lichte vlagen van misselijkheid. Vind het soms wel lastig omdat je je zelf natuurlijk niet voor de gek wilt houden. Is het echt zo of wil je het zo graag dat je daadwerkelijk symptonen voelt. Heel lastig dilema, wat jullie natuurlijk allemaal wel eens beleeft hebben. Vorige maand wel een mooie droom gehad. Ik droomde dat ik beviel van een dochtertje. In eerste instantie was ze een beepje maar later ook als peuter. Ze had mooie donker blond/ bruine haren en stond/ zat bij me. Ik heb voor mijn "droom-dochtertje" ook al een naam. namelijk Fey. hihihi later droomde in over de nageboorte en dat de verloskundige me gewoon aan me lot overliet dus dat was weer wat minder hahaha. Ach ik hoop, net zoals jullie allemaal, dat we snel in verwachting mogen zijn en een lief meisie of kereltje in onze handen mogen houden. x shar
haha, nee ik ben ook geen sensatiezoeker, maar wil wel altijd weten wat er gebeurd hahaha. ben ook fotoverslaafd dus heb het gehele gebeuren van net op de camera staan, anders gelooft mijn mannetje nooit dat het gebeurd is, er gebeurd hier namelijk nooit iets. ik bedoelde dat ik juist wel een sensatie zoeker ben. ik ben zo ontzettend nieuwschierig dat ik altijd overal bij wil zijn
ik heb op dit moment last van mijn borsten, misselijkheid en een zwaar gevoel in mijn buik. en ik heb geen tom tom meer nodig want de wegen staan op mijn borsten hihi
hihihihi. Ik zou ook wegen moeten hebben. Ik raak namelijk in mijn eigen huis nog de weg kwijt. Heb het richtingsvermogen als een visstick x shar
Ik heb vanaf vorige week woensdag last van me rug....in het midden onderaan me rug. Iets gevoeligere tepels. En lichte ongi krampen...Maar vorige maand hat ik duidelijkere dingen en dat was nix... lichaam speelt gewoon spelletjes met me! :-s Me moeder had alleen last van haar rug en geen trek in koffie...tja ik lust al 32 jaar geen koffie! :-& Weet ik het is me moeder het zegt nix...maar toch.... Oja normaal heb ik zo'n 5 dagen voor de zere (.)(.) dus dat is nog even afwachten....Pooh had dat ook altijd maar juist vlak voor dat ze ging teste juist niet...dus dat zegt ok niet alles. HET IS ALLEMAAL OOK ZO DUIDELIJK! (richtings gevoel van een visstick!! hahahaha)
ik hoop voor je dat die droom uit mag komen shartje! Mijn symptomen zijn allemaal te vaag, het belangrijkste is dat ik vanaf zaterdag al spotting verwachtte en vandaag menstruatie, maar nog helemaal niets! * knock on wood *
Zo, wat een gezellige boel hier geweest vanmiddag! Met geheimzinnige kliko's (raar woord toch) Ik haak even in op de 'verschijnselen' (By the way: Geweldige uitspraak!) De vorige keer had ik direct na mn ei hele zere (.)(.) (bijgehouden in FF) en volgens wel vaker. Nu heb ik dat dus weer helemaal niet... Oh Oh Oh het is altijd wat met die (.)(.) maar helaas kan ik er niet op kaart lezen
ja, dat heb ik dus ook. zal wel een vrouwen-kwaal zijn. hahaha op het werk ben ik ook altijd degene die alle roddels hoord, en alle nieuwtjes weet.
Hier nu echt een knallend positieve ovu-test, dus weer hard aan de klus vanavond! Voor degenen die ook rond hun ei zitten: Liefs, Miepie