Nou meiden volgens mij is hier de spotting begonnen. eerst licht gele afscheiding nu had ik net wat roze dus volgens mij komt mn ongi er gewoon aan. Ik baal er echt behoorlijk van en voel me een beetje verdrietig. waarschijnlijk de ongi hormonen. Ik snap niet dat mn temp dan zo hoog blijft. Ik snap echt niks meer van mn lijf en voel me kl**te x shar
wenst iedereen veel succes zie dat er veel overtijd zijn zal duimen draaien en hpen dat eht raak is ik begin nu deze week in me klusweek dus zit volgende week ook op de wachtbank hoop dat er veel possitieve uitslagen komen
ja als ik morgen nog steeds niet ongi ben, ga ik woensdag maar weer testen hihihihi Pooh hopelijk helpt het duimen van jou, het houd tot nu toe in ieder geval de weg lijkt het hihihihi
Hoi meiden, hoe gaat het hier allemaal? Ik ben alweer bijna van mijn ongesteldheid af geloof ik. Zaterdagmorgen ben ik dus ongesteld geworden, en het was echt héél heftig: Ik stond op uit bed, doe mijn slip uit en het stroomt zo langs mijn benen! Fijn in de caravan dan. Maar goed, op naar de volgende klusronde! Mijn man heeft al een soort van schema gemaakt wanneer we het moeten doen haha!
Ja ja, hoe ziet dat schema er dan uit? Iedere dag zeker... whahahaha.. Dat zou mijn man in ieder geval invullen...Hihihi Succes!
Nee niet iedere dag, had hem verteld dat je het beste om de dag kunt klussen. Maar hij is nu best wel in zijn nopjes, hij wil ook erg graag dat ik zwanger word merk ik wel. Is wel leuk om te merken.
hoi dames, had net een positieve ovutest dus mijn ei zit eraan te komen als hij deze maand maar wel springt want vorige maand was hij wel groot maar niet gesprongen en werd ik 3 dagen na mijn fm ongie dus afwachten mijn nod mag wel verplaatst worden naar 22 augustus hopelijk gebeurt er deze ronde een mooi wonder....
Ik zie dat er hier toch al behoorlijk wat meiden zijn die overtijd zijn, en die dus kunnen gaan testen. Heb vandaag mezelf kunnen bedwingen om een test te gaan kopen, zag dan nog dat ze in aanbieding stonden, precies of het was een voorteken. Hopelijk hou ik het vol tot zaterdag morgen, als de duiveltjes er dan nog niet zijn. Maar we blijven positief denken, hé, en duimen
@ Daantje 82: Meid wat maak je het weer spannend. Ik blijf geloven in jouw goede gevoelens....Kuzz en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.... Ik wacht weer rustig af op "hopelijk" positief nieuws.... Liefs la femme En natuurltijk ook succes aan al die andere die al op de wachtbank zitten...
Ik word zowaar paranoïa van dat wachten, voor het minste dat ik voel, ren ik naar de wc om te kijken of ze geariveerd zijn.