Ik vraag me eigenlijk het volgende af : Als je wat slijmverlies hebt in de periode dat je ongesteld moet worden, zou dat een teken zijn dat je op komst zijn? Of hoeft dat dat niet noodzalijkelijk te bewijzen?
Volgens mij wil dat niks zeggen. Er zijn meiden die dat wel hebben en soms zelfs heel veel en anderen hebben nergens last van. Ook dit zal wel weer per persoon verschillen. Verwarrend allemaal he? Waren een maar een paar vaste, standaard symptomen zodat je het meteen wist!
Daar zeg je zoiets. Inderdaad, was er maar een aanstiplijst, en was het maar bij iedereen hetzelfde, we zouden er lang zo gek niet van worden dan.
Ja idd een multiple choice lijst ofzo Bij meer dan 10 punten bent U zwanger... Zie je het al voor je! Was wel handig..
Er bestaat alleszins zo iets. Toen ik eens aan het surfen was geslagen, ben ik zoiets tegengekomen op een site. Het resultaat was: er bestaat een kans dat je zwanger bent. Maar daar was ik natuurlijk ook al achter gekomen. fifty-fifty hé
hier gaat alles zijn gangetje en ook nog ongi te bekennen. heb besloten om morgen ochtend een test te doen. want ben nog nooit over de 24 dagen heen geweest. maar dan laat ik het jullie morgen ochtend meteen weten.
Spannend Ilona! Ik lag net al een tijd op bed ( , positieve ovu-test vanmiddag), maar kan niet in slaap komen. Zijn er nog meer mensen wakker hier?
Ikke nog net, maar ten eerste hoor ik hier niet (nouja, hoor eigelijk bij de nod sept )en ten tweede wilde ik net lekker gaan slapen
Haha, als ik van jou in september af en toe langs mag komen, mag jij hier natuurlijk ook komen buurten! Maareh, welterusten!
Ja hier nog een wakker en ook ff een bannercheck doen we zijn net een uur thuis zijn op bezoek geweest bij mijn vriendin Liefs Tijgertje23
Ik zit zelf meestal rond dit tijdstip ook niet meer achter de computer, maar heb afgelopen 2 nachten moeite met slapen...
Ja dat is zo maar misschien zijn er een paar op tijd naar bed Ik niet heb vakantie lekker een paar uurtjes nog achter zitten en nog een paar muziek downloaden En dan is er morgen nog een dag hahaha Liefs Tijgertje23
Moet morgen weer vroeg op, dus baal er wel van dat ik niet kan slapen. Ga het zo denk ik toch maar weer proberen...