He meis, heel veel succes bij de gyn! Spannend zeg. wat gebeurd er bij de 1e afspraak? DUim voor je dat het nu dan snel ook voor jou mag gaan gebeuren meis!
eerst een gesprek hoe en wat hoe lang cyclus,hoe lang bezig wegen bloeddruk,bloed prikken dat soort dingen en dan kijken hoe verder
Mielenl: GEFELICITEERD!!! Goed dat je het hier weer even roze kleurt! \/ @ Diana81: Een hele dikke knuffel! Ook voor de andere dames met de ! En de groentjes onder ons: tja, ik haak maar aan bij HET gezegde van hier: geen bloed geeft moed! Hopelijk worden jullie nog KNALROZE[-o< Maar, en dat gebeurt je niet elke dag, er staat wel een mega luxe HUMMER op jullie te wachten! (voor een lekker tchtje off-road ) @paycootje: ik zie dat 't bij jou ook spannend is!
En overtijd....En morgen gaat ze trouwen! Ik duim voor mooi zomer weer, niet te heet... Gister Weer eens een herhaling van Friends gekeken....eentje waar Rachel al zwanger is. Er zat een leuke uitspraak in die ik ga onthoudenvoor als me mannetje weer eens zegt dat die ongi kramepen heus niet zo erg kunnen zijn .... 'Geen baarmoeder, geen mening' :-s
Haha, ik vind het nu al weer spannend! Vorige maand (ok, was op vakantie) ben ik er helemaal niet erg mee bezig geweest, maar kan het nu toch weer niet laten. Vanmorgen duidelijk mijn eitje gevoeld, gisteren en eergisteren geklust. Mijn mannetje wilde de eerste maanden niet te gericht bezig zijn en we hebben toen een paar keer gehad dat we maar 1x rond mijn ei klusten (ok, kán natuurlijk al genoeg zijn), maar hij is inmiddels helemaal om, gelukkig! Pooh, laat je hier ook even weten hoe het was bij de VK?
Denk dat het bij ons het probleem is dat we te veel klussen rond het ei....volgende maand gaan we om de dag (als ik niet al.....)
Spannend hier voor een aantal hoop dat we snel mielenl mogen volgen, gefeliciteerd met je zwangerschap en wij vangen je hcgtjes wel hoor.... paycootje wil je een hele mooie dag toewensen en geniet ervan het is zo voorbij....
Hee wat leuk voor haar! Hoop zeker dat ze lekker weer heeft! Spannend om zo te gaan trouwen! Hoop dat die niet 't feestje verpesten! Ja, ook gezien en echt SUPER! Echt onze favoriete serie hier thuis!