*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG* VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG* VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG* hihihi dat moet toch gaan lukken zo
oh wat kan ik opeens goed vangen Thank meiden en we gaan er voor deze maand mijn ei valt nog buiten de vakantie kunnen we daarna mooi bijkomen en de nod er middenin . en deze maand gaan we voor het record die bus is niet voor niks zo groot. ps wordt het echt 30 graden dit weekend
@Mickey: ik weet precies hoe je je voelt. Wij zijn sinds gisteren ook aan ronde 13 begonnen. Ik hoop maar dat 13 dit keer geluk brengt ipv ongeluk. Ben er overigens nu niet zo depri over als vorige maand. Toen had ik echt zoiets van shit: ronde 12 is niet raak, het jaar is voorbij, wij horen niet bij 'het gemiddelde' dat binnen een jaar zwanger is. Ik zal héél hard voor je duimen deze maand. Heb jij al over een bezoek aan de ha/gyn gedacht?
En nog wat hcgtjes: ********************************************************* ********************************************************* ********************************************************* Goed vangen hoor. Succes iedereen.
Het begint alweer gezellig druk te worden hier! Moest ineens pagina's bijlezen na een dagje werken... Heb net ontzettend staan dubben; ik ben mijn spullen voor de vakantie aan het pakken en hoop dat ik op 3 aug mijn NOD heb (geen idee of ik na mijn vmk een gewone cyclus kan aanhouden of niet). Ik kom 5 aug terug, en heb besloten géén test mee te nemen. Ik hoop dat ik kan gaan testen als ik terug ben (tampons zitten wel in m'n tas). Moest wel lachen om het verhaal hierboven; wij gaan kamperen en mijn schoonzusje en haar vriend liggen komend weekend bij ons in de voortent... ik denk dat ik ze gewoon maar dronken ga voeren, zodat ze knock-out gaan en wij rustig onze gang kunnen gaan . Liefs, Miepie
Miepie, ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik hou maar gewoon mijn cyclus aan hoor.. Anders weet ik het ook niet meer! *vang*vang*vang*vang *vang*vang*vang*vang *vang*vang*vang*vang *vang*vang*vang*vang Beetje laat, maar hoop dat er nog wat hcg in de lucht hing!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 05: 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace 07: Happy1980 08: Wuppie 01 & Mama van Mats & Dionne84 & Claire 09: Mielenl 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 11: Visjes & Jes1 12: 13: 14: 15: Wieffie 16: Jessejaime 17: Kellox 18: 19: 20: Pluisje79 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 32 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... UP!
Oh miepie, graag! Maar alleen als je een beetje kan missen hoor! Anders vragen we gewoon nog wat zwangeren te strooien!
Ik probeer nu toch wat meer afstand te nemen. Het voelt gewoon niet goed om er zoveel mee bezig te zijn. Of het gaat lukken is natuurlijk vraag 2. Maar in de eerste ronden las ik vanalles en was ik ook echt al aan het kijken voor dingen enz. Nu kijk ik alleen nog bij het NOD forum. En dan maar 1 keer per dag ofzo! Als we op de wachtbank zitten, dan zal het wel weer vaker worden, maar dat duurt nog wel even!
hai pooh69 zou je mij op16 augustus willen alvast bedankt liefs jessejaime ps gaat het allemaal goed geen echt kwaaltjes en misselijk
miepje en adriana ik vind dat jullie een pluim hebben verdiend voor jullie instelling TOPPIE hoop dat het deze maand word beloond Happy ik ga alleen maar meer lezen vind het wel fijn om lekker alles te kunnen schrijven wat je wil
Ah! Wat lief! Dank je wel... kus! En jij natuurlijk ook! Dat we deze maand maar allemaal lekker misselijk, duizelig, chagerijnig, moe en dus ZWANGER mogen worden!
Hallo meiden, ik kom ook in de bus. Ben super wagenziek dus hoop dat ik er snel uit mag! Hahaha. 13 aug is mijn NOD Gr Droom
Lief van je, dank je wel. Heb er alleen vandaag even weinig vertrouwen meer in... Maar hoop wel hard dat het snel weer raak is! Liefs, Miepie
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 05: 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace 07: Happy1980 08: Wuppie 01 & Mama van Mats & Dionne84 & Claire 09: Mielenl 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 11: Visjes & Jes1 12: 13: Droom 14: 15: Wieffie 16: Jessejaime 17: Kellox 18: 19: 20: Pluisje79 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 33 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... @ Droom je staat er bij! Lieverds ik blijf jullie dagelijks volgen, maar zal de komende 6 weken niet elke dag meer kunnen bijhouden, omdat mijn mannetje 4 weken vakantie heeft en we ook veel dagjes weggaan. Is niet dat ik jullie in de steek laat he, maar jullie kunnen dat ook goed met zijn allen! We doen het gewoon met zijn allen!