ik moet zeggen dat ik het voor 75% goede hoop heb vooral omdat ik nog nooit overtijd ben geweest. ik weet het niet zo goed. komt vooral omdat ik vanmorgen negatief getest heb
Ik moet 14 aug ongie worden. Zit in ronde 1 na MK. Was vannochtend heel misselijk. Voel me anders maar durf er niet aan te denken dat het al raak is want straks is het niet zo. Nog even afwachten dus.
Tja eigenlijk weet ik dat ook nie... Dikke knuf extra dan maar..ben je al bij de ha geweest? ja 2 weken geleden maar ga maandag weer een afspraak maken!
wilde alleen even zeggen dat wij druk aan het klussen zijn en ik niet kan wachten om te weten of het raak is of niet. hoe zo gestoord ?
Thanx! geeft weer wat moed Hoop inderdaad dat ik alsnog het mooiste cadeau ooit kan geven volgende week! ( hij heeft nog niets gehad van me namelijk!) Slecht hoor, en anders geef ik hem een tegoed bon voor een week klussen (om de dag) hihi
vang*google*vang*google Thanx! Ik ben heel benieuwd naar dit succes nummertje! Ga 't zo meteen zoeken en lezen!
Ja! Roze willen we zien! HEEL VEEL ROZE!!! draaiende duimen voor Ilona en Daantje! @ Pooh: Echt fijn dat het goed ging! Enne... wat voor cadeautje krijg je... of is dat een verrassing voor ons hihi
@ Daantje82: En ik hoop mee hoor. Wanneer ga je weer testen? En ik spreek die duiveltjes nog wel eens flink toe dat ze de aankomende maanden niet meer welkom zijn bij jou...en als ze niet willen luisteren stuur je ze maar naar mij toe...dan zal ik ze wel eens stevig toespreken.... maar mijn duimen draaien nog steeds...en ik hoop op een mooie test voor jou (en over een paar weken voor mij )
Hoezo gestoord? Huh? Wij allemaal hier zijn toch en heel klein beetje ...:c: ... Toch dames? Dus helemaal niet gek! Daarom zitten we hier ook achter 't scherm gekluisterd! 8)
Hey dames Gister ging mij vriend even weg en kwam later thuis met een tas van de zeeman (ben niet nieuwsgierig hoor ) Dus heb ik erin gekeken en wat zag ik toch Baby kleertjes en slabbertjes Mijn mond stond open van verbazing ik keek m aan en begon ik spontaan te janken met de kleertjes in me handen Ik zei van je bent me gekkie weet je dat Ik zeg tegen m van heb je soms een voorgevoel ofzo? Begonnen we samen te lachen Hij zei heb je wel verdiend we krijgen zo een tegenslag Omdat ik eigenlijk dus een behandeling tegemoet gaat komen van iui Maar we hopen dat we nog zo kan zwanger worden dat ik niet aan de behandeling hoef Het is ook zo'n schatje ben er echt trots op Liefs Tijgertje23
Passagierslijst voor de bus www.peteykins.com/sparklepics3/BusPink2Small.jpg 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Blondie & Kellox & Lovelymirrie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri,Wies31& Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 28: Jent & Loesje77 & Hster 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 160 passagiers voor de extra large ROZE BUS 22 ongi.... 5 zwanger.... 6 negatieve test... 1 twijfel.... Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn ongi 2. Jeldou neg 3. Happy1980 ongi 4. Kellox ZWANGER!! 5. jes1 ongi Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 ZWANGER!! 4. Ilona21 neg 5. Roxanne ongi 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje ongi 11. Hster ongi 12. Diana81 13. Linda 14. Wieffie 15. Yuna28 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster ik heb mezelf er ook ff bijgezet! XxX juuls
Whiehie! Wat spannend! Ik [-o< dat je heel ROZE kleurt! Echt mega lief! Nee, dat is een andere Claire! Je nickname staat in de lijst. Dus dan moet je gewoon Blondsteenbokje zoeken! Ik zal even kijken of ik je kan vinden! Of misschien heeft iemand 't al veranderd.
nope, ik ben claire en ik ben ongesteld al 3 dagen dus testen hoeft niet meer jij staat er beter voor meisje
Ik heb me vriend eigenlijkl wel verleid tijdens mijn vruchtbare tijden en een paar dage ervoor en erna en ook om de dag hihihi Dus wij hopen ook op een posi test maar dat is gewoon afwachten Maar ik test wel na me nod dag dat is wel het beste zeggen ze Liefs Tijgertje23