Hoi, Wat zijn hier al weer veel dames bij gekomen (dat was niet afgesproken dames) . Ik heb waarschijnlijk mij ei voor dat we op vakantie gaan al (dit weekend of begin volgende week) en dan mijn innesteling rond de dag dat we weggaan en mijn nod net in onze vakantie of er net na. Ga geen testen meenemen, ik hoop dat ik totaal vergeet dat ik ongi moet worden en dan een mooie positieve test in handen krijg. Ach je moet toch een beetje blijven dromen he! Hoop dat jullie allemaal een vruchtbare vakantie hebben en allemaal zwanger weer thuis komen. Liefs essiee
hey hey meiden ook hier zijn de duivels weer door gebroken een erg korte cyclus voor mij doen dus ga nu ook maar van een cyclus van 28 dagen uit hihi en scheelt wel begin van de maand deze keer 05-08 ronde nr 14 heel veel succes iedereen gr maria
Hoi allemaal Nou vandaag zijn bij mij de ook weer doorgebroken. Dat mocht ook wel na zo'n 9 weken. Ik had echt een mega lange cyclus. Normaal dus zo'n 5 a 6 weken maar dit sloeg echt alles. Juist nu we net proberen een kindje te krijgen. Ik hoop dat het deze ronde meevalt en ik een ei kan bespeuren. Ik hou het een beetje in het midden aan dus zo'n 38 dagen. En kom op meiden....THINK PINK in augustus ! liefs Shar
Hoi mss dat heb ik al eens een tijdje geprobeerd al moet ik toegeven dat ik er niet echt goed in ben haha Niet echt consequent met steeds de zelfde tijd en zo. Maar het ik zeker een goed idee. k ga morgen maar eens beginnen. Maar wel fijn dat de er nu eindelijk zijn, dan kan ik tenminste weer verder. Die onzekerheid vind ik echt vreselijk
Tot morgen allemaal. k' ga nu effe een filmpje kijken. Eindelijk weer even ontspannen... Ik hoop voor iedereen ROZE deze maand. -x-
Hallo, Ik kom me hier melden. Mijn NOD was eignelijk 12 juli, maar ik werd afgelopen zaterdag ongi. Dus nu ineens een cyclus van maar 25 dagen. Ik had eerst nog wat hoop, maar het zette door. Als ik nu een cyclus van 30 dagen aanhoud is mijn NOD op 6 augustus. Wil er weer niet te veel mee bezig zijn, dus ik meld me tegen die tijd weer op het forum. Sorry voor de ongezelligheid!
@ shartje, Het brengt vaak iets meer duidelijkheid in je cycles, het is daarentegen wel heel belangrijk om het serieus te doen. De vorige cycles had ik 1 x te laat getempt en hij kon gelijk mn ei niet vinden . Ik heb besloten om deze maand alleen te gaan tempen tot mijn ei en dan laat ik het met rust
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 05: mak en maria 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 07: Happy1980 08: Wuppie 01 & Mama van Mats & Dionne84 & Claire 09: Mielenl 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 11: Visjes & Jes1 12: 13: Droom 14: 15: Wieffie 16: Jessejaime 17: Kellox 18: 19: 20: Pluisje79 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 36 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... @ mark en maria & Diana81 jullie staan erbij Shartje; wanneer is jouw nod? Goedemorgen dames!
Goedemorgen meiden! Welkom meiden die erbij zijn gekomen! Laten we hopen dat we met deze groep ook naar april mamma's gaan! xxx
Hoi dames, Hier zijn de al verminderd met gisteren, kan bijna niet anders want gisteren ben ik zowaar echt leeggelopen pooh, geniet maar lekker van je vakantie en wij redden het hier wel zonder jou hoor! maar ik zal je hier wel missen maar ik vind het zo ontzettend knap en echt schitterend dat je alles zo goed bijhoudt en ons wilt blijven volgen ik ga hier zelf ook niet zo vaak meer komen, lees wel regelmatig bij zodat ik up to date blijf maar ik ga me ff met andere dingen bezighouden (en in mijn achterhoofd blijft natuurlijk het zwanger willen worden wel hangen) maar het is tijd om andere dingen op de voorgrond terug te plaatsen jullie lezen op tijd nog wel nieuws van mij ik zou zeggen: meiden, doe jullie best hier in juli en augustus (eitje ) lekker erop los klussen dus en we zorgen dat het hier helemaal ROZE wordt in augustus! liefs claire
Ik snap even niks meer van mijn ongesteldheid. Het is nu al over! Met de pil duurde het zeker wel zo'n 6 dagen, en nu maar 3! Nou ja, ik heb er geen problemen mee verder, maar vind het wel gek.
@ Jusi, ik heb hetzelfde! Bij mij is het ook alweer voorbij! Ongelooflijk! Maar mij hoor je niet klagen hoor... We gaan flink aan de klus!
Klussen hebben we gisteravond al gedaan. Maar ik heb er geen bezwaar tegen om het nog vaker te doen hoor.
Hoi Kellox Mijn NOD is dus dan 15 augustus. En als ik vanuit de langste cyclus reken 17 augustus. Maar tot zover gaat de banner niet. Ik tel die rare van afgelopen keer maar niet mee liefs shar
hihi same here Bij mij is het ook alweer voorbij! en ook gisteravond geklust voor het goede doel! Die zwemmertjes moeten ook niet te lui worden! hihi