ik houd goede moed. zolang ik nog niet ongesteld ben en een aantal symptone heb. ga ik met goede moed verder.
Ik zit nog op de wachtbank en ik kan mezelf maar moeilijk bedwingen om niet alvast te testen. Ik heb mijn ei gehad op dag 12 (lang leve de ovulatie testen). Vanmorgen toen ik wakker werd was mijn eerste gedachte "er groeit leven in mij, goedemorgen baby". Ik weet het, het is complete onzin en ik moet gewoon m'n geduld houden tot volgende week donderdag, maar ik wil het gewoon zo graag weten! Ronde 6, de eerste ronde met ovu-testen, precies op de juiste dagen geklust...
Oh ja: plus dat ik geen bal te doen heb op m'n werk en dus de hele dag aan baby's en zwangerschap kan denken en de hele dag op het forum rond kan hangen...
Goedemorgen meiden! Pffff.. Nog steeds geen echte duidelijkheid hier zie ik. Ik leef met jullie mee... Zou graag wat "geduld" willlen strooien, maar heb het zelf ook weer hard nodig. Ik ben er namelijk wel achter gekomen dat de komende 9 maanden vooral uit wachten bestaat. Ik wacht nu op de eerste keer het hartje te horen. Wil het zoooo graag horen! Ik kan in de tussentijd wel wat hcgtjes strooien! STROOI ***************STROOI***** ************STROOI*********STROOI ****STROOI*********STROOI********
wat spannend zeg voor sommige hoop dat de nega testen nu te weinig hcg hebben en toch positief worden over een paar dagen en dat daantje snel een dikke vette streep heeft succes allemaal!
*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG* VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG* VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG* hihihi nu moet die wel positief worden vrijdag wanneer mag je naar de vk meid?
@ Daantje ik weet zeker dat 10 augustus je streep dikker wordt! Ik had getest 4 dagen na nod en het streepje was niet heel dik. de volgende dag was het nog steeds hetzelfde streepje. Pas 3 dagen later werd het een vette streep. Dat betekende bij mij dus 1 week na nod! Zou zo super zijn, maar weet bijna zeker dat het gewoon goed zit! Ik duim voor je en ook voor ilona en linda dat die nog positief worden!
oh wat zou ik graag met je mee wachten meis hahahaha, hoe voelt het nou? vang****vang****vang****vang****vang****vang****vang****vang****
Ik heb zelf niet zo heel veel vertrouwen dat ik zwanger ben. Zaad was niet echt goed deze iui. Maar mn moeder weet t wel zeker. En laat ze het nou ook goed hebben toen ik zwanger was.... Pfff best spannend dus. Zaterdag kan ik een testje doen, das dag 14 na de pregnyl. Is er een testmarathon zaterdag?
31-08-07, maar dat is voor de intake, ik hoop dan ook het hartje te mogen en kunnen horen. Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk! Denk eigenlijk dat ik het nog niet helemaal besef. Wat ook niet zo fijn is, is dat mijn man morgen pas terugkomt van zakenreis. Vanaf het moment dat ik het weet, ben ik alleen geweest. Ben blij als hij er morgen weer is! En ik hoop dat jullie ook bij de april mamma's komen! Ik duim keihard voor jullie! xxx
Nee vrijdag doe je mee Ik heb goede hoop voor jou, je weet het 1 zwemmer is genoeg en dan het voorgevoel van je moeder
Vrijdag? Ja das goed! Dag 13 of dag 14 na de pregnyl, zal niet zoveel uitmaken. Ik heb geen goede hoop, maar ja we zien het wel toch?
Goedemorgen allemaal! Wat blijft 't spannend dames! :-s Ik duim heel hard voor jullie en dat de zaterdag -test-marathon heel veel ROZE gaat opleveren! (bijvoorbeeld voor Daantje, Ilona, Linda, Beastie, FunnyMe) Dat zou een mooie ROZE KNALLER geven! \/ \/ \/ Succes allemaal! [-o< [-o< [-o<
@ daantje, ja ga ik ook vragen! Maar het is nog 3 weken wachten! Ik weet wel dat ik niet mag zeuren, maar ervaar opnieuw een onzekerheid.