nog steeds last van me rug...en zwaar gevoel in combi met lichte ongi krampen op baarmoeder hoogte....Gevoelige tepels...normaal heb ik als ik ongi wordt onwijs zere (.)(.)...nu alleen tepels....maar ik durf niets te hopen... (mijn moeder had alleen last van haar rug en luste geen koffie..ik lust al 32 jaar geen koffie!) bekentenis: ik heb baby kleertjes gekocht ...zef denk ik elke keer 'het is de goden verzoeken' maar ik zag in een aantal fotoalbums al compleete uitzetten terwijl er nog niet eens een beeb in de maak is....dus ik heb rompertjes gekocht bij de zeeman en hema... @Ilona21 het is echt
bij jou klinkt het dus ook vrij goed dan he? en als jij zin hebt om babykleertjes te kopen moet je dat gewoon lekker doen. Niet iedereen is bijgelovig.
ik vind ook dat iedereen het voor zich zelf moet weten of ze kleertjes of spulletjes kopen. ikzelf heb ook al het een en ander in huis. ben niet zo bijgelovig
Oke, vind het nu al minder raar, thanks girls! Tja bushaltes, vertraging, obstakels...lekke band... maar we komen die kant op!
ja er zijn nog veel te weinig april mama's! Hier nog wat HCG-tjes voor de testers *****STROOI*****STROOI*****STROOI*****STROOI***** *****STROOI*****STROOI*****STROOI*****STROOI***** *****STROOI*****STROOI*****STROOI*****STROOI***** *****STROOI*****STROOI*****STROOI*****STROOI***** *****STROOI*****STROOI*****STROOI*****STROOI***** De meiden die ongi zijn geworden dikke knuffel en hopen dat de roze Hummer jullie vervoermiddel wordt!
Haha, ik denk ik ga es ff stemmen! heb ik blijkbaar al op de foto gestemd! hihi herkende de foto ook meteen.
Hey beastie Jullie zijn niet de enige hoor met babykleertjes kopen Me vriend is eergister ook ff an het shoppen geweest had voor mij ook rompertjes gekocht hihi En heb een aantal baby sokjes en op zolder heb ik nog een blije doos enz.... oja ook nog een luiertas met wat spulletjes erin zoals speentjes Liefs Tijgertje23 ps wij zijn ook niet bijgelovig kan altijd van pas komen