NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaha, nou dat dacht ik dus ook in de rij bij de kassa.....mischien over 9 maanden niet...anders later wel! ;)

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    anastasia, ook ik heb op je gestemd

3. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Anastasia,

Mooie foto; heb ook gestemd. Succes!

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Nou Anastacia zo te zien kom jij wel aan je stemmen haha wat kun je winnen dan?
    Ik hoop dat er nog meer mensen voor je / jullie foto zullen stemmen!

Liefs

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok, ik ga ernu vandoor. Ik ga naar breakdance klas!
    Echtwaar!

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ohhh bruut ( zegt mijn zoon altijd hhahahah!) meis !, have fun !

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh helemaal vergeten... heb ook gestemd...prachtige trouwfoto !

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook gestemd! ;)

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

heb ook gestemd op de foto.
    Nu maar hopen dat jullie winnen.
    Wat kun je eigenlijk winnen?

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb ook op je gestemd!

Heb hier ook al 1 pakje in de kast liggen, ik denk al wel 2 jaar. Had ik eigenlijk gekocht voor de kleine van een neef van me, maar vond 'm zooo lief... dat ik voor hem iets anders heb gekocht en deze stiekem heb gehouden :oops:

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hier gaat het zijn gangetje.
    nog steeds geen ongi te bekkenen.

ik heb z'n jeuk aan mijn boobies.

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kent iemand nog trucjes om de tijd even 2 weken vooruit te zetten?

13. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hahahahahaha als ik het kon zou ik het voor je doen en helaas heb ik ook geen tijdmachine.

Misschien een idee om er 1 te bouwen.
    We hebben in ieder geval een horloge nodig en een koepel waar genoeg mensen in mee kunnen.

Wat een plannen he hahaha.

Liefs

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoi meiden,

Ik kan een dinerbon winnen van 50 euro ! dus dat is wel heel leuk. toch komen de nr 2 en 3 heel dichtbij, dus ik hoop maar dat er nog meer mensen even op de link klikken.

Verder heb ik vandaag een babybroekje gekregen en een rammelding dat je aan je kinderwagen kan vastmaken. Ik had iemand 10 ah zomerzegels opgestuurd en dit kreeg ik als verassing in de bus!
    Zo schattig!

15. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Gister na de sex had ik 2 piepkleine kloddertjes zwart bloed (5 mm), dus ik dacht: nou ik ben dus toch ongi! Jammer...Maar vanochtend niks, nu net ook nog niks...wel vanmorgen ongi buikpijn.Snap er geen drol van, voel me ook niet zwanger, maar ook niet bijna ongi. Ik wacht dus nog steeds maar netjes af, ga de eerste dagen nog niet testen want ik verwacht toch mijn ongi wel. Waar zouden anders die kleine kloddertjes vandaan komen?
    Bar

16. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Anastasia; ik heb voor je gestemd!

Barbeestenboel; spannend zeg...

17. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    daaaaaag dames, ben een nieuwe lid hoop hier de komende tijd veel van jullie te leren!

ik ben zelf heel erg bezig met zwanger worden.. die babykriebels worden met de dag meer en meer! ik ben nu 2 dagen overtijd (nooit eerder voorgekomen) daarnaast heb ik last van het volgende:

ongipijn (langer dan 2 weken) pijn voelt nadrukkelijk aan in de baarmoeder, net als menstuatiepijn en het doet soms gigantisch pijn zoals vandaag!
    ook krijg ik deze pijn na het hebben van gemeenschap, soms moet ik echt op mn lippen bijten om sterk te blijven :(
    heeele gevoelige tepels en het doet ook pijn, niet alleen mn tepels maar ook mn borsten!
    misselijkheid, bluuuugh soms heb ik de hele dag nergens zin in want bij het idee van eten krijg ik al de neiging om naar t toilet te rennen
    verstoppingen, aambeien of wat het ook precies mag zijn
    OVERDREVEN sterke vaginale geur en afscheiding, na elk toiletbeurt was ik me goed maar toch ontstaat die sterke geur en dat is ZO vervelend.. ik schaam me zelfs daarvoor voor mn man :oops:

maar goed tot zover de klachten die ik heb.. ik ga zo denk ik een zwangerschapstest doen, ik ben echt heel erg benieuwd dames! eigenlijk hoop ik echt op een positieve zwangerschaptest..

wie had ook deze symptomen in tbegin van de zwangerschap? hoor graag van jullie!

groetjesssssssss

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    welkom mammieloves,

spannend zeg bij je heb je altijd een regelmatige cyclus? hoop dat dit positief uitpakt voor je heb je al getest?
    veel succes met wachten!

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    mammieloves; zou er eens een testje tegenaan gooien! komt me nl bekend voor die klachten! en bleek toen ook zwanger..! succes ik duim voor je!

20. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    heey mielenl, ik zie dat je 4 weken en 2 dagen zwanger bent.. GEFELICITEERD meid, ben blij voor je omdat ik me kan voorstellen hoe het voelt om een pos. test in de hand te hebben.. geniet van je zwangerschap en hoop dat alles goed zal gaan! omdat je nog niet zo ver bent, vraag ik me af wanneer je hebt getest? voor de nod of na, hoe lang was je overtijd?

Deel Deze Pagina