dank je lot, lief van je! nadat ik gestopt ben met de pil een cyclus van 30 dag, vrij regelmatig ja! moet wel zeggen dat ik een miskraam heb gehad hoor, bij 5 weken.. best vroeg! ik ben daarna nog 1 keer ongi geworden en nu afwachten! kan haast ni wachten
oh echt waar? hoop dat het dan bij mij ook zwangerschap is, anders voor niks de pijntjes :x is je zwangerschap goed gegaan? thnx voor t duimen, lief van u hih xxx
Mammieloves; ik wil je niet bang maken... maar ik had vorige maand ook die klachten, was 2 dagen overtijd, maar werd gewoon ongesteld. Hoop voor jou dat jij WEL zwanger bent...
Spannend, al die testers en bijna-testers hier! Ben benieuwd hoeveel er overmorgen met de marathon in het roze mogen, duimen draaien!
thanks! ik was heel ongeduldig en heb al 2 dagen voor mijn nod getest. ik testte positief 1 dag na mijn nod en dat was gisteren! Succes en ik hoop dat jij binnenkort ook een positieve test hebt!
Nog gefeliciteerd! Ik zou al helemaal teleurgesteld zijn als ik 2 dagen voor nod negatief testte, maar zo zie je maar weer dat het nog gewoon positief kan worden!
zo wat een lieve meiden hier allemaal, allemaal duimen voor je hihihih thnx hoor, echt lief! ik had mn manneke gestuurd naar de AH had gehoord dat ze daar ook predictor verkochten, maar helaas hier niet snik snik ik wilde persee vandaag een test doen, en alles is dicht... WIE WEET RAAD
Sjonge zo leer je nog es wat. Nooit geweten dat je in supermarkten en tankstations ook testen kon kopen