ik wil alle zwangeren heel erg feliciteren en wachtenden sterkte wensen even als de meiden die ongie zijn geworden en door gaan naar weer een ronde. ik ben zelf ook net ongie geworden dus ik mag in het rood. ik weet alleen niet wat ik nu aan moet houden, de vorige x zat ik op 43 dagen en nu op 24 dagen liefs janneke
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09:Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri & Wies31 & Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & Juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 & Lot23 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie 179 passagiers voor de extra large ROZE BUS 39 ongi.... 7 zwanger.... 12 negatieve test... 2 twijfel....3 onbekend Testmarathon 10 augustus 1. Claire ongi 2. Adriana1982 ZWANGER!! 3. Ilona21 neg 4. Roxanne ongi 5. mss Ace ongi 6. Wies31 7. Silvana81neg 8. oOMissCOo 9. Groentje ongi 10. Hster ongi 11. Diana81 ongi 12. Linda neg 13. Wieffie 14. Yuna28 15. Daantje82 16. Beastie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe neg 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia @mammajanneke....dalen, dikke knuf voor jou
Hallo meiden! Allereerst iedereen die ongie is geworden--> jammer! En aan alle meiden die zwanger zijn, gefeli! Ik lees hier al een tijdje mee, maar sta niet in de NOD lijst, ik sta wel in de lijst links in het menu. Mijn NOD is de 17e en ik heb het gevoel dat het de goede kant opgaat. Ik ben momenteel aan het sonja bakkeren, maar ik hou het niet meer vol! Ik moet chocola hebben. Tja, dat kan 2 dingen betekeken, of ongie binnenkort of zwanger. Ik vind het superspannend! Aan iedereen heel veel succes en ik zal duimen voor jullie! Groetjes, Kim.
Fijn dankjewel! Ik vind het echt superspannend, want ik voel vanalles... Kan er niks aan doen. Zou ik nu al wat kunnen voelen? (ik moet nog een week...) Kim
Ik had net ff bannercheck gedaan,maar trouwens,morgen alweer een testmarathon!Ikzelf test zaterdag als ik morgen niet ongi ben geworden.Heb een hoge temperatuur dus ben benieuwd...Ben wel al de hele week een emotionele vaatdoek dus het zou wel eht een en ander verklaren Iedereen succes morgen!Ik kom dan ook weer even kijken. [-o< duim duim!Liefs Yvette
@ Kim85...ja je zou wat kunnen voelen, je kan net een innesteling hebben gehad. Maar hou er ook rekening mee dat het lichaam je ook voor de gek kan houden @Yvetje1982...emationele vaatdoek? hahahaha Nou suc6 zaterdag, duim voor je
@Beastie, Ja ik hou er zeker rekening mee dat ik voor de gek wordt gehouden, alleen het is toch anders dan andere maanden. Ik bedoel, ik heb al sinds gister erg kramp in mn buik (gelukkig niet de hele tijd) en normaal heb ik dat op de dag van de NOD. Daarnaast heb ik helemaal geen afscheiding! Terwijl ik dat heel erg heb.. Maargoed ik moet mezelf niet gek maken, het komt goed! Bedankt iig. Kim
WOW spannend Ilona! Dat gaat in elk geval de goede kant op! Ik doe een voorzichtig dansje: \/ Ik duim nog ven voor je door tot morgen ochtend
Ik had ook geen of nauwelijks afscheiding toen ik zwanger bleek te zijn. Nou ja een paar dagen voor mn nod was dat. Toen ik 4 weken was leek het er wel uit te stromen.
Hee Beastie: dat dalen van de temp is niet altijd zo! Ik had 't in mijn eerste temp cyclus niet. Ik had die vraag ook gesteld bij 't temp-forum en daar gaven ze aan dat 't ook pas met je ongi of halverwege je ongi kan dalen.... Maar goed, misschien werkt 't bij jou wel! Maar ik hoop natuurlijk dat 't helemala niet meer nodig is!
Je zit nog ver voor je NOD toch? Dan kan je best wel te vroeg zijn! Ik ga heel hard voor je duimen! [-o<
Welkom bij de club....had ik vorige maand ook maar helaas. Echt iedere vrouw is anders en iedere maand is ook weer anders..en nu je er op let wat je voelt lijkt het ook wel of je meer voelt...geduld ](*,) @funnyme....kan makkelijk hoor, te vroeg getest...dikke knu en ik ben niet gestopt met duimen hoor!
OWWW, ships... En dat hopen we natuurlijk allemaal!!!!! Hoe is het met jou, go4baby, vandaag? Al aangekleed?