Snap het meis...ik ben er ook vanslag van...laat staan hoe jij je voelt... Praat veel met je mannetje en voer een goed gesprek met je huisarts...dikke knuf!
@ Daantje82..... meiske... ik heb een hele grote schouder om uit te huilen bij me. Als je wilt, mag je gerust gebruik van maken hoor.... Kom maar uithuilen. We hebben allemaal een schouder nodig. Het was je zeker gegund.... kom maar....
@ Beastie: Ja gaan we ook doen, wil gewoon dat hij ons doorstuurd. Mijn mannetje weet het gewoon ook allemaal niet meer... Gelukkig staat hij steeds voor me klaar, maar bij hem komen nu ook de twijfels
@ Daantje82 Mooi dat jullie samen er zo overdenke, dat is niet altijd zo. Als het even kan neem je vent dan ook mee naar de ha. (Voor als je niet meer uit je woorden komt of zoiets..) Sterkte meid je staat er tussen!
@Daantje, dat is heel normaal dat je je nu zo voelt. Ik denk dat de doctor je wel kan helpen kwa onzekerheid enzo. wat heel belangrijk is dat je mannetje en jij goed bij elkaar sterk zijn, dat jullie elkaar hebben.
Daantje: Wat erg voor je! En je had nog wel een licht streepje! Ik heb net zo hard als de rest mee zitten duimen toen je de test ging doen enzo...wat baluh zeg...echt gemeen! Heel veel sterkte ermee....
Het is zeker gemeen, durf gewoon niet meer te hopen... Hopen wordt toch meteen afgestraft... Hopelijk kunnen we snel bij de huisarts komen en hopelijk kan die wat kleine tests uitvoeren.
o nee daantje wat ontzettend erg zeg. ik had dit totaal niet verwacht. kun je nagaan hoe je lichaam je in de zeik kunt nemen. heel veel sterkte en als je even een praatje wilt maken mag je gerust een pb sturen.
@ ilona21: Wij hadden het ook totaal niet meer verwacht. Maar je hebt gelijk, je lichaam kan je zo in de maling nemen! Thanx voor je lieve berichtje en zal je zeker een pb sturen hoe het verder zal verlopen En meid jij mag niet naar september komen hoor!
@ Daantje, lieverd voor nu even een hele dikke KNUF! Wat een kl*te zooi zeg om het maar ff zo te zeggen! Kan me voorstellen dat je er flink verdrietig van bent! Hoop dat je HA je kan helpen meid! X Kelly
Daantje, wat jammer en nog wel zo'n goeie hoop! Potverdorie! Hoop dat je gesprek bij HA goedgaat en dat je misschien wat wijzer kan worden.... Dikke knuf! Kim.
ik zal dat heel fijn vinden als je dat doet ik weet hoe erg het is om helemaal in de wolken te zijn dat het opeens ophoud de roze wolk
Lieve Daantje had het je zo gegund! Heel erg balen! Hoop dat jullie snel doorverwezen worden en dat het dan wel snel raak is! Hele dikke knuffel!
Hallo meiden, Ik heb 6 juli jl. voor het laatst de pil ingenomen (wij zouden heel graag een kindje willen), daarna heb ik mij weekje ongi gehad, maar tot nu toe nog helemaal niets. Ik had dus volgens mij zo na 3 weken mijn periode weer moeten hebben, maar tot nu toe is deze uitgebleven. Nu heb ik gisteren een zwangerschapstest gehaald, deze wijst uit dat ik niet zwanger ben. Toch heb ik niet de klachten dat ik 'opoe' weer op bezoek krijg, moet ik nog een week afwachten en mocht ik dan nog niet ongi zijn weer eens een test halen? Wat raden jullie mij aan, en hebben jullie dit ook gehad?
ik zal nog even een paar dagen wachten en dan opnieuwe een test doen. blijft het dan nog nega dan zou ik even de huisarts bellen. hoe veelste cyclus is dit na je stop misschien ben je nog een beetje aan het ontpillen
Ja je dondert zo in één keer van die denkbeeldige wolk af... jakkes. Over een uurtje kan ik bellen naar de HA. De rest van de meiden ook heel erg bedankt voor jullie steun! Jullie zijn stuk voor stuk toppertjes
Is volgens mij haar 1ste cyclus na het stoppen. Kan zeker ontpillen zijn. Ik zou over een weekie nog een testje wagen.