ohhhhhhhhhhhhhh Daantje....wat kl#te zeg (sorry ) Ik vind het gemeen en vals, wat neemt ons lichaam ons toch vaak in de zeik....Oh ik zou willen dat ik wat voor je kon doen...((mega Knuff)) Ik hoop dat je snel naar je ha mag en laat je maar even lekker gaan hoor....Je mag je gewoon ook weleens flink k#t voelen...vooral als alles er zo goed uitzag... Nogmaals dikke knuff en mijn pb staat ook altijd voor je open hoor... Sterkte meid...ik denk aan je....
@Gian... je lichaam moet weer opgang komen na de pil...kan nog wel 2 weken duren hoor. als je iets van 2 maanden niet ongi bent geweest kan je het beste je huisarts even bellen. Als je dat nu doet heb je dikke kans dat ie zegt dat je nog moet wachten...geduld meid ](*,) Graag gedaan meis....
Hoi Gian Bij mij was het zo na het stoppen met de pil dat ik eerst nog de onttrekkingbloeding had en toen na 6 weken pas weer ongesteld werd.Heb in die tijd wel 4 testen gedaan...maar helaas pindakaas! afwachten dus...
Hey meiden, dank jullie voor de snelle reacties Ik ben dan 29 (en zeer zeker niet wereldvreemd) maar ik hoor hier allemaal kreten Ik hoop dan maar dat dat ontpillen vanavond of morgen gebeurd is ... haha ... zal je natuurlijk zien, dat wanneer wij 18 augustus op vakantie gaan ... ikke mijn ongi-weekie mag beleven :x
@ la femme: Je bent een schat meid! Ik hou je zeker op de hoogte! Ben echt blij dat ik een beetje mijn ei hier kwijt kan
JOEHOE Gertje: GEFELICITEERD!!! 't moet hier inderdaad een KNALROZE feestmaand worden! So... *allemaal!* let's dance... Let's dance, the pink-girliez dance! \/ {|= =D> \/
Wat snappie nie dan? dan vertalen we het effies! Natuurlijk ongie komt op de meest ongelegen momenten!!
Och lieverd, wat klote zeg!!!, dikke knuffel voor jou meis.. Snap dat je het ff niet zit zitten, maar geef niet op...
Pffff, het wachten duurt opeens lang. Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet. Heb al sinds zondag een beetje een rare buik/maag. Sinds gisteren heb ik erg veel gerommel in mijn buik, en ben ik met vlagen misselijk en duizelig. Ik hou het maar op een buikgriepje, maar wacht wel vol spanning op maandag (als de komen, of niet natuurlijk.....)
ben je ff de badkamer aan het uitsoppen..mis ik weer wat... Gertje van harte meis !, geniet er maar lekker van !
Hee lieve Daantje! Een hele dikke knuffel en mijn schouder om even lekker tegenaan te snotteren! Verdorie zeg! We hadden zo'n goede hoop hier! Misschien dat er toch wel iets gebeurt was hoor! Het komt heel veel voor dat er wel een bevruchting plaats vindt maar dat 't niet goed is. Dat komt zo vaak voor, dat is heel gewoon eigenlijk! En heel vaak al ruim voor je NOD! Alleen de echte goede 'bigbang' mag door naar de volgende ronde! En die komt heus wel meis! Ik zie ronde 10, maar ik weet natuurlijk niet of jullie elke keer ook op de goede dagen gemikt hebben zeg maar! Wij zijn ook al langer bezig, sinds oktober ongeveer, maar ik ben er achter gekomen dat 't dus echt zo makkelijk niet is! Daarom ben ik sinds 3 maand wat gaan lezen hier om te begrijpen wanneer je vruchtbaar bent! We zijn nu echt bewust er mee bezig. Want spontaan hadden we blijkbaar niet de goede dagen te pakken! En.... 't hangt van zoveel factoren af! - 't ei moet goed zijn (dat zijn ze, ook al rijpen ze, ook echt niet allemaal! (hoe ouder je wordt hoe minder goed ze zijn! Dus hoe groter de kans is dat 't bevruchte eitje alsnog wordt afgestoten) - 't zaad moet goed zijn (een lullig griepje en 't kan 3 maanden 'out of order zijn') - 't slijm moet goed zijn of, 't zaad moet 't goede slijm tegen komen (anders dood ons 'slechte slijm' al die zwemmertjes!) - en dan nog, te veel stress is slecht voor de eisprong, de innestelling etc etc. nou, ja, dat zul je natuurlijk allemaal wel weten, en 't is k*t als 't niet lukt, maar 't is ook niet heel gek! Maar even naar de dokter kan hopelijk geen kwaad. Wij denken er ook aan om de kwaliteit te laten testen. Dan weet je of je eventueel iets aan je levensstijl kan veranderen. Ik wil je gewoon een hart onder de riem steken! Hopelijk is dat een beetje gelukt! Dikke knuf!