ik ga naar huis. misschien dat ik vanavond nog even kom kijken en anders hoop ik morgen met goed nieuws de dag te beginnen. fijne avond en mensen die nog werken werk ze. en tot morgen liefs ilona
Ojeej, morgen naar een andere afdeling van me werk...in A'dam...hoop dat ik daar op het internet kan om jullie op de hoogte te houden! kom ik dus in het kantoor van me baas. 'He, (naam)... eum waar zal ik beginnen' ... zegt hij 'ben je zwanger?' : Nou ja!, heeft ie een voor gevoel? Lacherig gezegt 'dan ben jij de laatste die dat te horen krijgt!'....pff mafkees!
Gezellig in Amsterdam! Wat? Vroeg hij dat echt? Wat een bijdehand? Heeft ie echo-ogen ofzo? (wel handig, gratis consult, vraag hem dat maar even. Kan ie flink aan 't werk voor ons! hihi we zullen 'm krijgen!)
@ beastie; waar ligt Zuurkoolcity nou eigenlijk? (moet er altijd erg om lachen, maar wil 't toch wel graag 'ns weten!)
Temp gezakt, erge krampen, al veel bruine afscheiding, helaas het heeft weer niet zo mogen zijn, ik kan in het rood (4-aug) en ik kan morgen dus niet mee doen met de marathon. Zit er echt doorheen.......
Hallo, Ik wil ff melden dat mijn test net positief was. Van de week ff de gyn bellen voor een afspraak. Liefs
alle nieuwe zwangere gefeliciteerd ik moet nog een weekje wachten maar heb in plaats van dag 18 en 19 nu op dag 15 en 16 mn ei gevonden met de persona zal het dan nu ook een kortere cycles zijn zat de laatste tijd rond de 32 dagen als mn ei op18 en 19 was ik wacht het maar af wat het gaat doen liefs jessejaime
Helaas...... Mijn naam mag ook in het rood....dus zijn we beland ronde 12 (sinds ik ben gestopt met de pil). Maar iedereen die wel zwanger is...van harte gefeliciteerd !
@mamieloves, gefeliciteerd, geniet ervan @Ilona alvast een voorzichtige felecitatie voor jou. @pacootje gefeliciteerd en geniet ervan. @daantje86, wat ontzettend verdrietig dat je toch niet zwanger blijkt te zijn! en alle andere meiden die ongi zijn geworden sterkte ((knuffel))
kom ik net thuis zijn de spullen niet geleverd nu kan ik morgen ochtend niet testen met een andere test. moet ik morgen maar weer de oude gebruiken en zaterdag maar een nieuwe. wordt er gek van