@Mammieloves...NEEE meis, wat verschrikkelijk! Dikke warme knuff voor jou! @Daantje82...mooi hoor, dachtje dat we dat niet zouden zien ofzo @Bianca75...pas maar op ik doe met 101 loten mee voor die 14,2 mil.! HA! Maak je in!
@ Daantje82 Hee, fijn om te horen dat 't beter gaat en goed je hier weer te hebben! Volgens mij is dit wel het spannendste forum met emoties uit alle uithoeken!
WoW, dan ga jij dus uitdelen maandag (Hoe kom je in hemels naam aan zoveel loten, doe je met 'een hele grote straat mee'? Ohh nee, da's de postcode loterij
meiden, ik heb nu al 2 dagen een heel raar gevoel in mijn onderbuik... ik heb geen idee wat het kan zijn want mijn NOD is pas 31 augustus en ik ben ook net ongesteld geweest (volgens mij is het nu dag 10 ofzo van de cyclus dus ook nog geen eisprong denk ik) Ik heb zo'n kramperig licht stekend gevoel in mijn onderbuik/boven schaamstreek. net alsof ik lichte ongi krampjes heb heel gek... iemand enig idee?
helaas meiden , ze sparen nog effe door tot 16,3 miljoen voor mij volgende maand heb wel 28,50 gewonnen grootste prijs ooit hahaha haha maar ik heb al GEWONNEN deze maand iets beters kan ik me niet wensen
Hoi Dames, Ik ben vandaag voor het eerst na het stoppen met de pil ongesteld geworden na 26 dagen. Ben blij dat het zo snel op gang is gekomen. Is dat niet kort 26 dagen? Was normaal altijd zeker 28 dagen. Nou ja hoop dat er in ieder geval regelmaat in gaat komen. Dan kunnen we nu eindelijk voor het echie gaan. Allemaal nog heel veel succes in augustus. Hoop dat de bus heel roze gaat worden. Ik ga voor de hummer! Prettig weekend allemaal. Groetjes
1 gewoon lot, en 1 lot in een pool van 100...dus alle prijzen die daar opvallen gedeeld door 100..dat win ik! (voor het eerst..ben benieuwd! ) Misschien wordt 10 aug. 2007 toch een geluks dag! Heb vorige maand gewonnen bij de postcodeloterij...... =>>> 2 euro! ](*,)
@vlinder79... ik heb sinds ik gestopt ben met de pil, al 5,5 jaar, ook 26 dagen en ja soms is het kort en je vriendje zal wel eens zeggen "Alweer ongesteld?'' Maar geloof me, als je zwanger wil worden ben je blij met 26 dagen...scheelt een hoop dagen wachten op ei! (21 dagen of korter is een probleem...dan moet je ff langs de huisarts.. )