mammieloves: heel veel sterkte en hoop dat het voor jullie snel weer weggelegt is en het dan goed mag gaan! Daantje mooie avater hoor! Ik hoop zo dat het deze maand een keer mag lukken(sommige zijn nog langer bezig maar mijn geduld is soms zo op) maar heb zo'n gevoel dat het niet gelukt is/ zal zijn maar we blijven een beetje hoop houden... Allemaal succes met wachten is het gezellig op de wachtbank verder zal eens wat lekkers meenemen op die roze loungebank! En voor degene die nog druk aan het klussen zijn succes! voor degene die ongie zijn geworden balen veel succes!
Met al die lieve mensen die duimen moet het toch wel snel raak zijn nu! Echt super! Ik duim ook zo'n beetje de hele dag voor jullie! Ik gun het werkelijk iedereen!
Ik denk dat bij meer meiden het geduld af en toe ook op is hoor, gelukkig weten de meiden hier elkaar altijd op te beuren. Zo krijg je vanzelf altijd weer nieuwe moed, voor de nieuwe ronde
nog steeds geen ongi ! donderdag nog een negatieve test gehad. wordt zo vreselijk moe van dat wachten iedere maand weer. morgen gaan we met zijn 8en naar de efteling! heb er erg veel zin in, doen we ieder jaar.....gezellig!
Daantje dat is toch wel fijn aan het forum even elkaar opbeuren dan is ook mijn man niet altijd de pineut, en het is zo bij ons allemaal word ons geduld goed getest maar soms is het even op maar de moed komt vanzelf weer! Succes allemaal!
@ FunnyMe: Wat spannend meid, ga je nog een testje doen of wacht je liever nog even? Ik ga je goed in de gaten houden en duimen voor goed nieuws!
Ik durf eigenlijk niet zo goed.Mn moeder weet zeker dat ik zwanger ben zegt ze. Ze zegt dat ze hetzelfde gevoel heeft als vorige keer. Maar gisteren heb ik negatief getest. En nu ben ik eigenlijk bang om nog eens te testen
vindt de python geweldig! hoop wel dat ie niet stil komt te staan als we over de koop gaan................lijkt me een nachtmerrie.
Jaja, de aanstaande week gaan wij flink aan de klus! Hopen dat het dan raak mag zijn! Ik weet nog steeds niet wanneer precies mijn volgende NOD is trouwens. Zal het zo meteen eens even uitrekenen.
@ Mammylove: megadikke knuffel meis..heel veel sterkte de komende tijd! @ Funny Me: spannend zeg! Pffff ben benieuwd! Ga heel hard voor je duimen! @ silvana: veel plezier! Hier volop in de klusdagen! liefs!
Ik deed mee met de testmaraton van 1aug en teste toen negatief. Heb daarna nog een test gedaan vorig weekend en weer negatief. Nu inmiddels op dat 11 en ga morgen weer testen denk ik. Nog steeds geen ongi. Wat duurt dat wachten lang zeg.
Ben al een tijdje hier niet meer wezen buurten. Paar weken geleden te horen gekregen dat mijn vriend zijn zaad totaal helemaal, maar dan ook helemaal leeg is......