Misschien in de tussentijd veel gedronken waardoor het hcg is verdunt? Aangezien je al een vaag streepje had heb je misschien nog niet genoeg hcg aangemaakt. Als ik jou was zou ik morgenochtend weer een test doen. En anders pas over 3 dagen. wie weet. Succes. xxx
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 & Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & Juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 & Lot23 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie 184 passagiers voor de extra large ROZE BUS 56 ongi.... 12 zwanger.... 9 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend Testmarathon 12 augustus 1. Luna73 Testmarathon 15 augustus 1. Stef neg 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe neg 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 ongi Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia @ Hansje ik heb je erbij gezet!
Als ik jullie zo lees, krijg ik zo'n zin om te testen! Maar kan het beter 's morgens doen...zucht...toch nog maar even wachten dan... @Ilona: wat jammer, ik had goeie hoop voor je. Heeft er nog iemand hcg'tjes te leen?
TezzzAls je niet teveel gedronken hebt kun je gewoon testen hoor! En aan alleen hcgtjes heb je niet zoveel Geen mij dan maar een vruchtje
Weet je wat ik nou zo leuk vind hier? Als je zwanger raakt en niemand mag het nog weten, dan kun je het lekker toch van de daken schreeuwen. IK WIL HET VAN DE DAKEN SCHREEUWEN DAT IK HEEEEL GRAAG ZWANGER WIL ZIJN!
Nee ilona, wat jammer nou meid, we hadden het allemaal gedacht...Nou zet hem op voor de volgende ronde!
Hey lieve meiden Ik had vorige week dat was 5 aug steken in me onderbuik toen we weer terug naar huis reden Ben ik hier aan het kijken bleek dat ik waarschijnlijk een innesteldag heb gehad dus wie weet Me vriend zei ook al tegen me weet haast wel zeker dat je zwanger bent Euhh oke Liefs Tijgertje23
vang*vang*vang* hopen maar dat het klopt Tijgertje! Ik heb het stiekeme vermoeden dat mijn kat het altijd eerder weet dan ik...komt íe op mijn buik liggen, maar dan onderaan. Ik dacht het ook toen ik zwanger was van mijn tweede, dat onze kat alles veel beter kon horen dan wij... Zou dat kunnen? Dat je kat het instinctief weet? Er was laatst ook een kat die kon voorspellen wanneer mensen uit een bep. bejaardentehuis dood zouden gaan... ja...je gaat nadenken over dingen he...
Oh tezzz moeilijk he? Ik heb gelukkig geen testen in huis anders had ik het ook al gedaan. Ze zeggen geen bloed is goed..... xxx
tja...maar ben zo langzamerhand wel door m'n tests heen... nou moet ik dus echt gewoon nog een week gaan wachten of zo Ik weet ook niet hoe lang mijn cyclus is ongeveer. Ben (vóór de pil) heel regelmatig geweest op 31 dagen, maar ook periodes heel onregelmatig geweest...Het enige regelmatige aan mij is dat ik zowel na mijn beide zwangerschappen als na de pil precies na 6 weken weer een ritme kreeg! Dus...ik klus me suf...(hehhehheh)Jij hebt trouwens ook best lange cycli, hansje!
Hey meiden Ik hoop dat ik het ook vol houd om niet te gaan testen voor mijn nod Alhoewel het errug verleidelijk is omdat er een hier beneden ligt en de andere in onze slaapkamer Ik heb 2 kruidvat testen die zijn toch wel goed he Liefs Tijgertje23
Mijn eerste keer heb ik getest met 1 kruitvat test en dat was meteen raak... Ik heb een zeer gezonde dochter van bijna 6! Dusseh...niks te klagen over die kruitvattest! (heb trouwens mijn banner maar aangepast van 31 naar 35 dagen cyclus...)