Het is al bijna 8 uur. Ik moet nu toch echt mijn kids naar bed gaan brengen. Misschien nog tot straks, maar anders tot morgen!
Dank je wel! tezzzz Ik zal je nog wel effe mijn cycli geven vanaf nov 2004: 45*73*60*43*45*49*58*32*60*35*47*31*45*38*34*46* en de rest staat onderaan. Nooit echt een korte cyclus gehad dus. Maar had jij wel een regelmatige cyclus? En wat waren jou eerste symptomen ?
Hoi Hoi meiden.... Mag ik hier gezellig mee kletsen? Ik kan nl. niet op de lijst..... ik wordt maar niet ongi Knuffel
wat gek daantjuh, 30 dagen overtijd is wel erg veel. Ben je net gestopt met de pil? Want dan kan alles wel. Of ben je misschien toch zwanger? xxx Joyce
Ik ben zo'n 3 maanden geleden gestopt met de pil, de 1e cyclus was 34 dagen en nu komt het maar niet..... Ik heb al 4 a5 testen ertegenaan gegooid en allemaal negatief... Ik weet het dus niet meer....
Ik denk dat je cyclus toch effe weer op gang moet komen. Als ik kijk naar toen ik net gestopt was klopte er ook geen hout van. Dit was mijn cyclus toen ik gestopt was in nov 2004 met de pil: 45*73*60*43*45*49*58*32*60*35*47*31*45*38*34*46* en de rest staat onderaan. xx
ik plak dit stiekem ook ff hier, voor het geval jullie niet bij gezondheid lezen. Hoop dat het niet erg is, maar wil zo graag reacties. Stomme vraag misschien , maar wil zeker zijn dat ik niks verkeerd doe. Wij hopen dat het deze maand raak is, maar weten doe ik het dus nog niet. Nou wil ik naar een groot feest hier in een hele grote warme tent waar de muziek echt vreselijk hard staat. Je voelt het echt continu dreunen. Als het raak is is het nog niet eens ingenesteld, maar ik vraag me toch af of dit kwaad kan eventueel. Als dat zo is dan ga ik namelijk niet. Hoop dat iemand er antwoord op weet.
@ daantjuh: Ik heb hetzelfde ben ik bang...(als je hansjes cyclus ziet!) @Sann: Ik zou het niet durven zeggen. Het lijkt mij dat als je eitje sterk genoeg is om in te nestelen dat toch ook wel gebeurd. Ook als je wegdreunt...
ja, ik was er toch nog even, maar ik moet nou ook weer gaan. Manlief komt zo thuis van het werk en wil, denk ik, heeeeeel graag weer computeren! Daantjuh en Hansje, zo te zien zitten we allemaal in het zelfde schuitje....bestaat er ook zoiets als een roze boot? Tot morgen! Groetjes Tezzz
Hai meiden sorry als ik even inbreek. Mijn nod is ongeveer ergens deze week, ik zit nu in de 10 de ronde, vindt het heel vaag maar me lichaam verradt nu helemaal niks ongie? of zwanger? .Ik kom denk ik toch wat vaker meekletsen op het nod forum.
uhm dames: Hier volgt vies verhaal. Ik ging net naar de WC. Ik veeg af (en kijk even omdat 't raar voelde). Zie ik een slijmerige bloederige prop (beetje uitgesmeerd) met donkere kleine stolseltjes. Beetje geaderd ook. Weird! Als ik ongi wordt ziet dat er nooit zo uit! Ik heb de laatste dagen ook geen bruinverlies gehad wat ik normaal heb voordat ik ongi wordt. Zou ik 'n 'uitsmijter' hebben gehad? Een mislukte bevruchting? Ik had vandaag ook geen buikpijn meer. (maar nu voel ik opeens weer wat, nu ik dit tik...) Wonderlijk! Ben benieuwd of ik nu ongi ga worden! (had een DPO van 14 dagen, nu op dag 10, dus...?)
Welkom angelique! Heel apart verhaal go4baby. Tezz: dan zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje! Ben benieuwd! Fijne avond nog!
go4baby had net ook een klodder slijm met een druppeltje bloed weet ook niet wat het is misschien is het bij het nadere van ongie heb dit ook nog nooit gehad zit nu op dag 12 na mn ei meestal zit ik rond 14 dagen na mn ei met ongie heb mn ei ook 3 dagen eerder gehad als het zo is zit ik nu opcycles van 29 terwijl het al een paar 32 dagen is weet ook niet wat ik hier mee aan moet liefs jessejaime
Wonderlijk dat jij ook zoiets had! Maar jij zegt een druppeltje bloed, bij mij waren 't vooral stolseltjes met beetje bloed en nogal slijmerig. Misschien dat 't een hele vroege miskraam is geweest. Nou, ik hou jullie op de hoogte of 't echt een ongi wordt! Ik denk erover om morgen even een kruitvat testje te kopen en te testen of 't roze is geweest. (maar misschien al zo snel afgestoten dat er te weinig hcg is.) We zullen zien!
@Go4baby: idd vaag zeg! Geen id wat het geweest kan zyn. @NicenChar: tjee meid, wat een verhaal Heel veel sterkte! @Derona: van harte meid met jullie trouwdag! @ Yvetje, Marieke & Ilona21 (hoop dat ik niemand vergeet..):dikke knuff meiden, hopenlyk meer suc6 in de volgende ronde! @Wuppie: van harte meid!! @Noukie: wat vreemd, dat je nu opeens nega test Heb je nu een andere test gebruikt? @Hansje: welcome hier, zie dat jy wel van een praatje houd Ik zit hier in de emo-rollercoaster ga van uber vrolyk naar chaggie naar verdrietig en weer naar vrolyk.......vaag hoor