Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 & Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & Juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 & Lot23 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje 31: Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie 185 passagiers voor de extra large ROZE BUS 56 ongi.... 13 zwanger.... 10 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend Testmarathon 12 augustus 1. Luna73 neg Testmarathon 15 augustus 1. Stef neg 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe neg 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 ongi Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia @ Guusje; je bent verhuisd naar de 26e!
He go4baby, Ik kan geen banner maken omdat ik een langere cyclus heb dan 38. Maar mijn laatste ongi was op 2 juli. En mijn NOD was gisteren. Dus ja weet het nu echt niet meer.
@ guusje30: Wel wel, succes vanavond @ Funnyme: Maar je kan normaal toch pas over 2 dagen testen? Anders moet je nog eventjes afwachten?
Hoi Hansje, Op veel van de andere pagina's waar je een banner kan aanmaken kan die wel voor meer dagen. Je kan gewoon een banner van iemand van wie je vindt dat dat een leuke is aanklikken en dan kom je op de pagina waar diegene die banner vandaan heeft (snappiemnog?). Liefs, Miepie
goedmorgen wats gebeurt? het is opgepimpt moet er wel heel erg aan wennen hoor kan niet zo gauw me overzicht zien zoals ik het gewend ben maar het ziet er goed uit!
http://lilypie.com/get_pregnant.php Bij lilypie kan je bijvoorbeeld banners maken tot 80 dagen Zitten ook best leuke tussen... Ga anders daar eens een kijkje nemen
[quote="WishfulDreaming @ Funnyme: Maar je kan normaal toch pas over 2 dagen testen? Anders moet je nog eventjes afwachten? [/quote] Vandaag is dag 15 na de pregnyl, de dag dat ik altijd ongesteld word. Maar heb mn banner 1 dag te ver gezet per ongeluk.
Eigenlijk heb ik nog nooit echt mijn ei gevoeld. Ook omdat ik wat onregelmatiger ben wist ik niet precies wanneer ik hem zou moeten voelen. 2 juli was mijn laatste ongi, 31 juli had ik steken in mijn linkerzij ter hoogte van mijn eierstok dus ging ervanuit dat dat mijn ei was. Ik had ook vruchtbaar slijm, en mijn bbm stond hoog. 3 aug had ik eenmalig bruine afscheiding dus dacht eigelijk dat dat mijn innesteling was? Maarja weet het nu allemaal niet zeker meer. Moeilijk zo'n onregelmatige cyclus. Je wete niet waar je aan toe bent.
Moeilijk hé... Vorige maand was ik ervan overtuigd dat ik 1 juli m'n ei had gehad, en wij maar klussen. Rond de 8ste kreeg ik steken in mijn buik, hele harde, dus ik dacht dat dat een innesteling was... Bleek uiteindelijk dat de 8ste mijn ei was... En dat we het gewoon gemist hadden (ja, na al dat oefenen waren we zo moe, dat we wel wat pauze konden gebruiken ) Foutje dus! Nu weet ik hoe mijn ei voelt, en ik heb het rond de 8ste aug wéér gevoeld... Dus nu kan ik er ook meer rekening mee houden. Heb je er al eens over gedacht om ovulatietesten te gaan gebruiken, als je last ondervindt van je onregelmatige cyclus? :
Ja, je weet natuurlijk nooit hé. Ik wil je niet moed inpraten voor niets, maar zolang de rode vloed nog niet aangekomen is,.. Ik zou gewoon nog twee daagjes wachten, moest het dan nog niets zijn kan je nog altijd teleurgesteld zijn hé *knuffel*
Essie Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik wil veeeeeeeeeel meer roze! Ladies kom op! Julita: bah bah bah! dikke knufffffffffffff Hier zitten we nog in de klusdagen en ben nu al ongeduldig, kan nog wat worden..het is nog langggggggg geen 25 augustus..grijnsssssssssss
Heb er wel overna gedacht, maar mijn man en ik hebben afgesproken we gaan eerst gewoon een jaar proberen. Mocht het dan niet raak zijn dan halen we de trucendoos uit de kast. We zitten ook pas in ronde 1 dus we zijn net begonnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt hoor! En misschien maak ik mij onbewust gewoon gek waar mijn lichaam weer op reageert. Dus het is maar goed dat ik de aankomende week veel moet werken, kan ik mijn gedachtes eens op wat anders zetten. En ik hou ook een beetje bij wanneer ik wat voel, dus dan kan ik kijken of ik dat de volgende keer ook weer voel. Komt goed! xxx
Goeiemorgen. Zo echt een poos hier niet meer geweest. Er zijn al 13 zwangeren! GEFELICITEERD Wij zijn druk aan de klus. Liefs mij
heb weer negatief getest dus 1 keer vaag positief en 2 keer negatief...snap er niets meer van hoor! waren wel 3 verschillende testen ligt het daar aan? ben nog niet overtuigd van zwanger zijn....
Ik had een banner van lilypie maar die telt echt tot het testen en begint daarna weer overnieuw. Hij telt niet je overtijddagen mee. aangezien ik nu 1 dag overtijd ben. Maar ik zal wel kijken of ik bij iemand anders nog een leuke zie! Bedankt in ieder geval. xxx
Hoi dames hoe is het hier? hier weinig nieuws zit nu 5 dagen na mijn ei dus laat dat kleintje maar goed innestelen!
Ik kom voorzichtig melden dat ik waarschijnlijk toch wel zwanger ben! Ik was vorig weekend 3 dagen ongi maar had daarna zo'n gezwollen buik! Dus vanmorgen een test: dikke plus! Ik kan het alleen nog niet geloven, dus morgen nog even een test!