@ go4baby moeilijk te zeggen, 1 dag na mijn nod had ik een lichte maar duidelijke streep, maar ik dacht 2 dagen voor mijn nod al een heeeeel licht streepje te zien. Ik duim voor je hoor, welke test het ook wordt!
maak mij maar rood, net ongi geworden Ben het zo zat, ben blij dat we volgende week op vakantie kunnen. Ik hoop dat ik het wat van me af kan zetten. Het wordt tijd dat ik eens met andere dingen bezig ben. Jullie nog veel succes en hopelijk niet tot in september!
@ mielenl; Thanx! @ Wies: balen meid! Hoop dat je lekker gaat genieten en je gedachten verzetten op vakantie! Heel veel plezier!
Hallo, ik ben Manon. Wij zijn bezig met de 1e ronde, druk aan het klussen... Ongeveer rond de 28e is mijn nod.
ik kijk ff een paar dagen niet en hop een heleboel verandert inclusief de webpagina! Is mooi geworden hoor. Alle zwangeren gefeliciteerd en alle ongi dames succes de aankomende ronde. Liefs
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 & Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & Juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 & Lot23 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Jusi 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje 31: Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie 188 passagiers voor de extra large ROZE BUS 60 ongi.... 14 zwanger.... 8 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 6 onbekend Testmarathon 15 augustus 1. Stef neg 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe neg 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 ongi Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia @Wies31...dalen meid, dikke knuf...lekker op vakantie, veel klussen en weinig zorgen maken help vast! @ Manon F... je staat erbij...op de 28 hen ik je gezet! WELKOM! En helaas ik heb mezelf maar rood gemaakt...had nog hoop toen ik 1 dag wat roze slijn verloor maar vandaag kan ik er niet om heen...op naar de Hummer, nieuwe maand...nieuwe kansen...
Ben een paar dagen niet geweest op de site en meteen heel wat bladzijdes verder. Alle zwangeren GEFELICITEERD en degene die naar de volgende ronde moeten heb ik een goede regel van Barry Stevens: VOORAL DOORGAAN! Geef de moed niet op. Ikzelf nog steeds in afwachting, nog een paar daagjes.
Ik heb deze testen ook gedaan, en ik vind ze echt supergoed. Sterker nog: Ik testte er vier dagen voor NOD al positief mee. Als ie negatief is, is ie ook echt negatief. Behalve als je hem twintig minuten langer laat liggen, dan verschijnt er een heeeeeeel licht indrogingslijntje. Daarom moet je hem ook lekker na tien minuten aflezen en daarna weggooien.
@ Beastie! What a bummer #-o , go get the hummer! ps. Ik vind die hummer echt veel gaver dan de bus! (van bussen trek ik echt ale: weg!) Nog wat gewonnen met je 101 loten? Anders neem je maar die hummer als troostprijs! Ik had maar liefst 5,00 gewonnen! Kan ik niet eens een test van kopen :-s
Hee Nikita, was jij dat met die innestellingsbloeding? Dat je vrij zeker was? En hoe zag dat er bij jou uit?
@Nikita23 & Go4baby...Thanks girls..Veel bloed en toch moed? Tis net dat daantje al eens gezegt heeft ...eerts baad je mega..zit je even aan de grond volgende dag gaat het alweer stukken beter... Veel last van ongi pijn en rug pijn..dus ik zit nu aan de drugs (lees pijnstillers ) Ik voel me wel gezegend met me 26 dagen cyclus...wachten bij mij is minder heftig dan somige andere hierzo met cylus van 30-35 of nog veeeeel langer..pff ](*,) Go4baby...duim voor je [-o< (en doe schietgebedjes...).... @go4baby...had natuurlijk nix met me hele lot maar met die pot van 100 heb ik me ingezette geld terug gewonnen.....jakpot volgende keer 16,nogwat..mil. euro. Hmmmm :-k (nog een keer mee doen??)
Nee sorry, dat was ik niet. Ik heb geen bloed gezien! Hoop dat ook negen maanden zo te houden eigenlijk.... Volgens mij verwar je me met Adriana82 maar ook dat weet ik niet helemaal zeker....
hier alles rustig, voel echt helemaal niets.......pfff. we wachten en wachten en wachten...wat denken jullie...zou ik morgen al kunnen testen of zou dat veelste vroeg zijn...