Vanaf gisteren voel ik me wel weer goed. Zijn zelfs een dagje op pad gegaan vandaag. Dat had ik afgelopen weken echt niet hoeven doen, maar het kan zo weer veranderen! Ik zie er wel tegen op om maandag weer te gaan werken na 7 weken vakantie, maar gelukkig kan ik iedereen wel meteen op de hoogte brengen. Miepie ik duim echt voor je dat het weer raak is! Tis je echt gegund!
ik heb al weer n beetje bruinverlies..rugpijn ,dus tekenen van mn ongi... nu afwachten wanneer het doorzet en de 23 ste naar de gyn
hey meiden. Ik weet dat ik afstand zou nemen maar dat is behoorlijk lastig hoor Ik heb me vandaag toch wat meegemaakt ik weet niet wat ik moet denken. ik heb net mijn menstruatie gehad wel een vreemde en lang. nu heb ik sinds gisteren een vage ongiekramp achtig gevoel in mijn onderbuik. vanmiddag ging ik naar de wc en bij het afvegen had ik een dik plakaat bruin/rood achtig slijm (sorry ) WIE o WIE weet wat dit kan zijn. zelf heb ik 3 dingen in mijn hoofd. 1. oud sperma 2. Ei sprong 3. innesteling welke zou het zijn of misschien toch iets anders ik hoor het graag
ik dacht dat het misschien een verlaat innesteling zou zijn omdat mijn menstuatie ook zo raar waterig was maarja het zal wel mijn ei zijn dan lekker klussen vanaaf
de dames die ongie zijn geworden wil ik even sterkte wensen want op de dag dat je ongie word kan je er maar zo even doorheen zitten, veel succes! En natuurlijk alle dames succes er kan nog veel meer roze bij deze maand!
Wat een mooie site is het geworden, leuk! Nou volgens mij heb ik pas vandaag mijn ei gehad, aangezien nu pas mijn temp omhoog ging. We hebben gelukkig wel op tijd geklust... Dus nu weer afwachten maar....wat is dat toch vervelend!
eigenlijk geen klachtjes aan deze kant...en dan bedoel ik dus echt niets.....weet niet goed wat ik ervan moet denken eigenlijk..we zien het vanzelf wel....w.s toch gewoon ongi....
Hoi Meiden, Ik sta nog niet in de lijst want zoals jullie zien ben ik al een hele poos overtijd... Maar goed ik zal nog even geduldig moeten zijn omdat ik juni pas met de pil gestopt ben en nog geen natuurlijke menstruatie heb gehad. Maar al lekker veel roze in augustus! Liefs Demi