Duim ook hard voor jou dat het heel snel weer raak is! Weltruste! * good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite!* @ lies en Pooh! Ja, werkt goed toch? Maar als ik heel veel bij moet lezen dan wordt 't quoten op een bepaald moment een soort monoloog van mij aan 't worden.. Trussies jullie allemaal, wij gaan lekker tukken!
chips ik ben weer laat en weer geen tijd om te kleppen bah! Iedereen welterusten en allemaal een dikke knufffff voor wie wil dan. Geen idee ook wie er nu NOD heeft enzovoort...oef slecht he..ik probeer echttttttttt beter bij te blijven,..snorrie
Goedemorgen, hier alles ok, ik blijf schommelen met mijn temperatuur..echt heel vreemd, maar goed, ik heb nog steeds goede hoop... Maar ja nog twee weken wachten..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liefs
Goedemorgen meiden... Hier is het rustig,geen symptomen what so ever ... temp was wel weer omhoog gegaan en niet enig gevoel dat de ongi er an komt..dus wie weet... @ go4baby....meis wat ben je toch een lieverd !
We komen net van de huisarts en ja hoor: ZWANGER! Nu geloof ik het pas echt! vrijdag weer een afspraak voor bloedprikken enz. Ik vind het zo spannend!
Zo wat wordt hier veel geschreven zeg! Wachten duurt lang... Dit is eigenlijk pas de eerste x dat ik er zo bewust mee bezig ben! Vorige x dat ik zwanger was, dacht ik gewoon... Wat voelt mijn lichaam anders, laat ik eens een test doen, was toen ook al ruim 5 weken! Nu ben ik er mee bezig en schijn ik alles te voelen! Vriendlief zei gisteravond: volgens mij wordt je ongesteld: je bent zo sagerijnig... Heb hem uitgelegd dat ik niet sagrijnig deed, maar gewoon moeilijk! Hij had de hele avond geen aandacht voor mij, die wou ik wel, toen ik ging slapen had ie pas aandacht... Dus dan moet ik toch even "moeilijk" doen he?! We zullen zien... Ps mijn banner loopt denk ik voor! Alle wachtende succes! Alle ongidames, balen! Volgens mij zijn er geen nieuwe zwangere bij!
Goeiemorgen iedereen! Ik ben alvast opnieuw opweg naar een volgende teleurstelling... Vannacht zo raar gedroomd dat ik vandaag mijn ging krijgen Misschien wou mijn lichaam me al een beetje voorbereiden :-#
ik denk dat ik naar september ga meiden, vanmorgen al bloedverlies dus ik denk dat het vandaag mijn ongi dag wordt, snik snik Maria
He, nare droom WishfulDreaming! Idd moeilijk om de moed er dan in te houden! Ik heb de moed eigenlijk alweer opgegeven voor deze maand, maar m'n lijf is me weer voor de gek aan het houden. Heb net als altijd na ei pijnlijke (.)(.), maar nu ook heel erge ongi-krampen (normaal pas 2 dagen voor NOD) en duizelig en beetje misselijk en heel moe. Maar in rond 2 heb ik dat ook gehad; verschil is dat ik toen dacht dat het wel eens raak kon zijn en me nu eigenlijk al op de volgende ronde aan het richten ben... Stom hoe je lichaam je zó voor de gek kan houden! Bleh Liefs, Miepie
Goedemorgen! Hier is alles nog goed, moet nog 2 dagen... Gisteravond kreeg ik ineens zwarte vlekken voor mijn ogen en werd ik ineens duizelig... Terwijl ik gewoon aan tafel zat?! Mmmm, vreemd. Hoop dat we vandaag nog wat zwangeren erbij krijgen, die hebben we wel weer nodig! Iedereen succes vandaag en de komende dagen! Kim.
Hoeft natuurlijk niks te zeggen, misschien ben je er gister teveel bezig mee geweest en heeft dat zijn uitwerking in je droom gehad! Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt! Balen maria! Maar die hummer is ook cool!
Móge! Ladies! @jes1...ga er lekker van genieten hoor! @Marie79....balen meid, dikke knuf @WishfulDreaming....dromen zijn bedrog @Go4baby & Diaantje17....duimduimduimerdeduim
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Jusi 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie 191 passagiers voor de extra large ROZE BUS 67 ongi.... 14 zwanger.... 8 negatieve test... 1 twijfel....1 mk.... 6 onbekend Testmarathon 15 augustus 1. Stef ongi 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe neg 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 ongi 9. Luna73 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia Tezzz, had met m'n neus zitten kijken. Ik heb je veranderd!