Zie quote. Raak er helemaal in de war van... maar ik ga er maar van uit dat ik jullie volgende week kom vergezellen! Hoe is het in september? Zitten er alweer veel te veel! Voor jou begint het leukste deel van de maand alweer bijna he ? Liefs, Miepie
Van harte gefeliciteerd! Echt super, geniet ervan, ben bij dat jij de lijst weer een beetje meer roze maakt!
Alvast proficiat aan alle zwangere dames! Ik kom hier ook maar een beetje meelezen, ik kan wel geen specifieke datum voor mijn NOD geven omdat ik helemaal niet weet wat die zal zijn (nog niet ongi geweest sinds de bevalling op 15/06/07) Zondag licht positieve test gedaan, gisteren bloed laten nemen en negatief. Do 16 of Vrij 17 ga ik nog eens testen ik kan het niet laten! erg hé! Veel succes allemaal!
Ik heb gevoelige borsten! Volgens mij komt het omdat ik de hele tijd op mijn borsten duw om te kijken of ze gevoelig zijn! Worden ze beurs van!
Goeiemorgen allemaal! @Jes1: gefeliciteerd met je (officiële) zwangerschap! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws: Het goeie nieuws is dat ik mijn lichaam wel aardig goed ken en (ondanks mijn pil gebruik 3 jaar lang) mijn cyclus aardig goed heb kunnen inschatten... Het slechte nieuws is dus dat ik vandaag na precies 35 dagen wederom de duiveltjes heb mogen begroeten...ZUCHT! EN IK WOU ZO GRAAG MEE MET DE BUS...! Ben natuurlijk net pas begonnen, maar wou 3 jaar geleden er al graag eentje bij... nou ja...die hummer is ook wel cool natuurlijk...
Tezzz, balen joh! Hele dikke digi-knuf en op naar de hummer! Liefs, Miepie p.s. stond jij niet in de lijst? Kan je niet vinden...
Hallo allemaal! Wat duurt wachten lang he! Ik heb al een aantal dagen buikpijn. Vanaf gisteren ook pijn in mijn maag, best veel pijn, ook vandaag weer, heb er vannacht echt slecht van geslapen. Vanmorgen misselijk toen ik nog in bed lag, net na een creakertje gaat het weer redelijk, ook al 2x diaree gehad (sorry) Tem vanmorgen was 0,5 C hoger dan normaal................. Durf niet goed een pijnstiller te nemen, want stel....
Ik ga me maar eens melden in september. Nieuwe NOD is de 18e pas!(Ik baal zo van die lange cyclus...)
Zou kunnen, ik hoop het voor je. Heb zelf ook erge last van onderin mijn buik, meer ongi-pijn, dus ik hoop het ook stiekem wel... maar weet ook dat je lichaam je erg voor de gek kan houden! Duimpjes draaien voor je. Zag trouwens dat je je NOD ook op de 21e hebt, spannend!
Sorry....had het berichtje niet gezien...duimerdeduimduim pff.. duurt nog even hoor ik ben altijd zo'n 7 dagen ongi...maar meteen erna gaan we met het "sperm meets egg program"van Mielenl aan de gang....Die gaat Go4baby ook doen duzzzzzz ben benieuwd naar de resultaten @Tezzzzz.....dikee knuf voor jou, ik schuif wel even op in de september hummer
Zo meiden weer behoorlijk gekletst hier. Voor de meiden die ongesteld zijn geworden balen balen en nog eens balen! BIj mij nog geen teken van ongi te bekennen. Ik denk dat ik toch maar een testje ga kopen zo. Maar durf hem ook weer niet te doen vanwege de teleurstelling. Ik kijk nog wel even. Moeilijk moeilijk! xxx
Mieppie80 Spannend! We lopen dus precies gelijk. Ik ga voor je duimen, de derde maand dat ik gestopt was met de pil ben ik heel erg ziek geweest, verder heb ik weinig lichamelijke kenmerken gehad. Ik hoop zo dat het "raak" is, en dat we er samen voor kunnen zorgen dat het de 21e super roze word!