NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Weetje, hoe meer je overtijd ben en langer wacht met testen des te groter wordt de teleurstelling....zou ik hebben teminste ;)

2. Dat is waar. Ik denk ook dat ik vandaag gewoon een test ga doen. IK wacht nou al zo lang. Zit nu op dag 44!

xxx

3. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik duim voor je, laat je het weten?

4. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    hansje duim duim!
    ff bannercheck

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    :) ik heb dat plan toch niet bedacht he!
    Maar ik ben ook wel erg benieuwd naar de resultaten.....laten jullie het aan me weten?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Spannend, ik zal voor je duimen!
    Heb je al eerder deze maand getest?

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee niet bedacht....misschien had je er dan rijk mee kunnen worden ;) Je heb het wel geintroduceerd, voor jou had ik er nog nie van gehoord!
    Tuurlijk hoor je het van ons....spreek ook even voor go4baby **die druk is met haar site...of zich nog moet aankleden...of koffie aan het halen is...of aan het zwemmen**

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    het is ook zo'n drukke "muts"...wel lekker ff zwemmen....

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    en breien! ;)

10. Nou ik heb de test gekocht hoor, wilde hem net gaan doen kan ik niet plassen haha.

Ja lola ik heb deze maand twee testen gedaan beide negatief, maar misschien te vroeg?

Ik laat het jullie wel weten. Ik durf nergens op te hopen dus ga maar van het ergste uit!

xxx

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!
    Hier nog niets te melden. De bruine mini flubbertjes zijn er weer dus zal donderdag ofzo wel ongi worden.

@ Diaantje; het blijft ook echt tot het laatste moment spannend he? Bij mij is temp ook constant en hoog. Zal straks mn kaartje plaatsen (en nu beter leesbaar). Hoop echt voor je dat je roze kleurt!
    @ Jes1: JIPPIE!!! en nu ontspannen en lekker van genieten hoor!
    @Beastie: zet die :evil: :evil: maar achter slot en grendel (met schrikdraad beveiliging!) Kunnen ze even tot zichzelf komen en hun zonden overzien ;) En daarna schop je ze zo hard weg dat ze nooit meer bij je willen komen logeren ;)! ps. hoe is het met je lantarenpalen afgelopen?
    @Julieke: Welkom en hoop snel duidelijkheid in je cyclus!
    @Lola: rustig aan he? Niet jezelf pijnigen ;)
    @Tezz: dikke knuf!
    Jajaja, de slak is wakker en gedouched en aangekleed... hihihi beastie: je kent me al aardig!
    @mielenl: Ja, het klinkt ook gewoon gezellig! Alsof ze een leuke date hebben! En jij bent inderdaad 'the godmother' hiervan!

@Diaantje en Beastie: mij stiekum muts noemen he? Dat hoorde ik wel :) :)

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

nou weer naar de HA geweest voor niets als het in okt nog zo is moet ik maar terug komen ze kan wel een nepmenstruatie gaan opwekken maar dan weet je nog niet wanneer het echt is, en naar de gyn zal ook niets uitwijzen zegt ze die wacht nog een half jr af. ik moest me er maar bij neerleggen dat het kan gebeuren dat je cyclus zolang duurt.. :cry: :cry:

liefs dimmel

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @Dimmel: wat is dat balen meissie! Ik hoop echt dat je lichaam tot rust gaat komen en dat je weer een mooie cyclus krijgt! Ik wou dat ik iets voor je kon doen: een wondermedicijn ontwikkelen ofzo maar helaas... Daarom maar even een hele dikke bos virtuele bloemen voor je! En een hele dikke knuf!

ps. je mag je hart hier lekker komen luchten en heel hard schreeuwen en tegen iedereen aanschoppen en alles door de lucht gooien etc etc als 't je maar helpt!

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    och lieverd, wat klote voor je..schiet je uds ook niets mee op...dikke knuffel voor jou meis [​IMG], net wat go4baby zegt..kom maar lekker hier afreageren hoor!!!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bannercheck...

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hoop wel dat Mielenl wat beter praat....want de godfather is nie te verstaan! ;)

@go4baby....ik noemde je geen muts...zei dat je breide **voortaan wel zachter dingen zeggen diaantje....ze heb goeie oortjes...onder die muts** :rolleyes:

@Dimmel...schop hier maar een end raak hoor! op je cyclus en op je ha...want dit is ook niet een fijne oplossing :evil:

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

bannercheck

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beastie De "godfather" is heel goed te verstaan, en die zou willen dat de "godmother" af en toe wat zachter/minder zou praten :)

verder is-ie wel lief hoor hihihi!

19. Nou net getest en helaas negatief. Zou het dan nog te vroeg zijn? Of kan ik beter toch''s ochtends testen?

xxx

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mielenl...ik bedoel natuurlijk de nep godfather..die uit die vage film ;)

@HAnsje... had je veel gedronken...s'ochtend is wel vaak beter....maar mischien is ook te vroeg..2 daagjes wachten? :rolleyes:

Deel Deze Pagina