Pooh mag ik er ook bij? Volgens mij sla ik een maand over ofzo, dus zet me eerst maar op 28 augustus. Thanks! Best veel zwanger trouwens al. Liefs
weet iemand vanaf wanneer je "zwangeschaps" klachten kunt hebben? Stel dat je je eisprong hebt en je ei bevrucht wordt, kun je dan meteen al "last" krijgen van bv buikpijn en maagpijn? beetje misselijk? temp iets hoger dan normaal Ik denk zelf dat dat te snel is en dat ik dus een buikgriepje krijg..... wat denken jullie? p.s. fijn dat jullie wisten dat je wel paracetamol mag, ik heb er net 1 op!
@ britt: Bij mij kwamen de klachten pas wat later, maar dat zal ook bij iedereen wel anders zijn. Alleen de krampen had ik al even voor NOD, maar ja, bandenpijn voelt precies hetzelfde als mentr.pijn, dus daar heb je helaas ook niet veel aan. Toen ik teste voor mijn eerste zwangerschap had ik trouwens 39,5! Ik was hartstikke ziek dat weekend!Maar was gewoon griep tijdens zwangerschap hoor!
Dat word afwachten, ik heb normaal s`morgens 36,4 vanmorgen 37,0 dat is voor mij in elk geval verhoging! Grrrrrrrrr het enige dat je kan doen is afwachten, nog een week ! :x bedankt voor je reactie
veel succes met wachten, Britt! Ik heb nog een dag of 35 voor de boeg, dus ik ga mooi nog niet zitten wachten. Ik had nog wel wat te klagen, maar dat heb ik maar voor het klaaghoekje bewaard...
help ik heb zo'n last van een van mijn borsten tepel jeukt de hele tijd en hij gloeit een beetje van binnen En ze zijn wat groter maar ja het jeuken wordt ik gek van.......lekker hoor heb normaal ingetrokken tepels maar nu is die ene er iedere keer uit en wil gekrabbelt worden....Ik ben ook veel duizelig en af en toe misselijk...Kan dit wat betekenen......gr heidi
Ja dit KAN wat betekenen....maar ook weer niet...wachten wachten wachten ](*,) (waarom heb je geen banner?? kunnen we zien hoever je zit enzo.. ) @pooh...wij jou ook niet!
Links in het menu kolometje vind je cyclus banner bla bla bla, bla bla, bladie bla bla....zo te zien is het je al gelukt! =D>
Hallo dames, Door mijn vakantie heb ik niet getempt en ook geen OV testen gedaan... daarom even bannercheck... volgens banner dus vandaag eisprong... Hoop maar dat de regelmaat van de afgelopen maanden zo blijft. Dan hebben we in elk geval (gisteren) goed geklust.
Hallo allemaal Wij zijn nu bezig in ronde 2. Als het goed gaat zou morgen ( 14 aug) mijn NOD moeten zijn. Kan ik er nog bij? Groetjes Renate2511
Oh wordt toch wel zenuwachtig nu, ongi krampen zijn weg en ondanks dat ik er door heen zit krijg ik weer hoop. Mijn mannetje zegt nu ook al "geen bloed houd moed"
Misschien toch te vroeg getest, ohhhh nu wordt ik daar weer gek van. Je word echt van de ene naar de andere emotie geslingerd