NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidimaus

Heidimaus Lid

2 aug 2007
    31
    0
    0
    Ik zit in ronde 1 en ben nu (als ik het goed uitgerekend heb) een paar dagen overtijd. Ik durf nog niet te testen.... Van 't weekend! Spannend.....

@SunnyCloud Ik las dat je in je 16e ronde zit! Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik wou je in ieder geval heel veel sterkte wensen, want dat lijkt me vreselijk!

2. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Meiden succes wachten, wachten en nog eens wachten!

Gr Droom

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoi Renate2511

gezellig dat jij er nog even bijkomt.Hopelijk heb je gauw goed nieuws.gr heidi

4. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik ga voor je duimen, maar ben je al lang van de pil af? Ontpillen kan namelijk ook.......

5. Liz D

Liz D Lid

23 jul 2007
    60
    0
    0
    Britt28, ik had relatief snel de eerste verschijnselen, zo had ik geen last van PMS(terwijl ik anders niet houdbaar ben :oops: ), zo deden mijn tepels al vlug pijn en moest ik er 's morgens uit voor te plassen of soms 's nachts terwijl ik anders uren zonder kan...

Dat waren bij mij de eerste symptomen en ik had gelijk. :)

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    @heidimaus: Idd ik zit in ronde 16 en in het begin kon ik me ook niet voorstellen dat ik het zo lang zou uithouden. Tot deze ronde kon ik me snel weer moed in praten maar deze keer is het anders, ik ben verdrietig en heb het gevoel dat het niet gaat lukken. Ben alleen nu wel overtijd terwijl ik een erg regelmatige cyclus heb zal vandaag of vanacht wel doorzetten (na de negatest van gister).

Eigenlijk gaat de tijd heel snel en voor je het weet ben je een jaar verder, nu gaat het echt pas aan me knagen.

Ben ook echt (durf het nu te zeggen) stik jaloers op al die meiden die snel zwanger raken en dat zijn ze allemaal in mijn omgeving. *snik*

Hoop voor jou dat het niet zo ver komt en dat je snel mag genieten van een zwangerschap.

7. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
  8. Jeetje sunnycloud dit gun je echt niemand. Kan mij voorstellen dat de moed in je schoenen zakt als het 16 keer achter elkaar niet wil lukken. En ook dat je jaloers wordt op vrouwen die gelijk zwanger zijn. Dat heb ik al en ik ben pas met ronde 1 bezig! Laat staan zo lang als jij.
    Ik wens je al het geluk van de wereld, en misschien komt er uiteindelijk een heel speciaal kindje voor jou!
    Volhouden meid ook al is het heel erg moeilijk!

XXXX

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meid morgen heb ik een sollicitatiegesprek dus hoop dat ik word aangenomen dan is die stress van dat kut werk weg misschien dat dat een beetje helpt...had de neiging om naar een andere dokter te gaan maar goed zij kent me al vanaf me geboorte dus....

bedankt voor de bloemen zal er goed voor zorgen ;)

thnx meid dikke knuffel terug en ik zal me afreageren als dat nodig is dan heeft me hubbie dat tenminste niet haha

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee maar goed wat kan ik eraan doen :x

11. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel voor jullie reacties, maar hier op het forum ben ik gelukkig niet de enige. Dat maakt het wel een beetje makkelijker en zij slepen mij er echt door heen.

Hier zijn ook meiden die al twee jaar bezig zijn en al heel wat medische pogingen achter de rug hebben. Wij hebben besloten nog even te wachten met de MMM omdat het dan direct zo klinisch wordt.

Je stelt je grenzen elke keer bij, iedere maand zeggen wij als het nu niet lukt gaan we naar de gyn.

Bedankt voor jullie lieve woorden.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tja ik heb een grote mond :rolleyes: ik zou naar een andere arts gaan of zeggen dat ik toch echt wil dat ie me bloed nakeek..of andere testen...maar dat ben ik...wachten tot okt kan je eigenlijk niet maken als iemand al zolang wacht...vind ik. STERKtE en dikke knuf! :(

13. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Voel met je mee! Wij schoven het ook steeds op, tot dat ik net als jij na weer een mislukking heel erg boos en verdrietig was. Het : Nu gaan we er wat aan doen! gevoel kreeg toen de overhand en toch maar de ha gebeld. Moet zeggen dat het mij wel rust heeft gegeven dat we nu in de MMM zitten (hoewel, eerste onderzoeken zijn gestart).
    Ik kan je eigenlijk niet echt advies geven, behalve: er komt een moment dat je dus er aan toe bent en de telefoon pakt.
    Heel veel sterkte deze dagen, hoop dat je je snel weer wat vrolijker voelt.

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Sow er is weer veel gekletst hier. Ben 1 dag niet hier...eenuh heb veel bij te lezen!
    Voor alle zwangeren onder ons :GEFELICITEERD \:D/
    Voor de ongi meiden: Baluh, volgende ronde zijn wij aan de beurt.... ;)

Heb al vanaf zondagavond een rommelige buik, en lichte krampjes in mijn onderbuik......Ik heb nog nooit mijn ei gevoeld. Ook nog nooit op gelet.....
    Nu ben ik er heel bewust mee bezig en voel vanalles dus......Maar ja dat kunnen ook mijn gedachten zijn.
    Eerst liet ik jullie weten een regelmatig cyclus te hebben. Ik ben zoooo stom! Die heb ik nog maar twee keer gehad!
    Eerste cyclus was 29, toen maar 20 dagen en afgelopen keer 30 dagen. Dus klopt mijn banner ook niet.... :(
    Waarschijnlijk heb ik de tweede keer ook geen ei gehad, is de cyclus te kort voor, toch?
    Weet dus nu ook niet hoe ik mij ei moet berekenen.... :cry:

Oooh hellup, wat is dit allemaal lastig en ingewikkeld! Zucht, zo toch nog even mijn ei kwijt gekund!

15. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    @Hster: ik snap helemaal wat je bedoeld, eigenlijk heb ik dat gevoel al een tijdje.
    Maar ik ben dus zoooooo bang dat er misschien wel gezegd wordt dat ik niet vruchtbaar ben of mijn man niet.
    Steek tot nu toe dus liever mijn kop in het zand (lekker dom misschien)

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hoi Hster! Bedoel je dat je eisprong gelijk valt met wat je cyclusbanner aangeeft? Anders zou ik zeker even doorklussen als je geen andere signalen hebt! Die van mij was ook steeds te vroeg namelijk! (en kan bij anderen weer te laat zijn!)
    Hoe dan ook, hoop ook dat 't raak is! Gun 't je van harte!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Passagierslijst voor de bus

01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye
    02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster
    03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam
    04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79
    05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje
    06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie
    07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje
    08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973
    09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje
    10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder
    11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick
    12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess
    13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31
    14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99
    15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko& Renate2511
    16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri
    17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85
    18: Danjo & Angelique79
    19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale
    20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982
    21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21
    22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976
    23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77
    24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel
    25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Jusi
    26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30
    27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976
    28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123
    29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80
    30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone
    31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie

193 passagiers voor de extra large ROZE BUS
    69 ongi.... 14 zwanger.... 9 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend

Testmarathon 15 augustus
    1. Stef ongi
    2. Tijgertje23
    3. Maria79 ongi
    4. FunnyMe ongi
    5. Tirtilisko ongi
    6. Roos80
    7. Racebabe ongi
    8. Marieke15 ongi
    9. Luna73

Testmarathon 20 augustus
    1. Shartje ongi
    2. Jessejaime ongi
    3. Droom
    4. prissys
    5. Newstepinlife
    6. Lola1982

Testmarathon 25 augustus
    1. Pluisje79
    2. Saar
    3. Wishfuldreaming
    4. Talia
    5. Bianca75
    6. HoopGeluk
    7. Daantje86
    8. Heidi77

Testmarathon 30 augustus
    1. Ice
    2. Rebbel
    3. Susanbenjamins
    4. Katsas
    5. Bianca24
    6. Moedergans
    7. Symoen
    8. Butterfly1
    9. Hster
    10. Fl3xgirl
    11. Anastasia
    12. Manon F

@ Renate2511, je staat er bij voor morgen!

18. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    wat houdt die test maraton nu in want ik zie hem niet op de 23 ste bijv.gr heidi

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Een testmarathon houdt in dat een aantal meiden die hun NOD rond dezelfde datum hebben allemaal op die dag gaan testen. Als je meedoet is het vaak wat makkelijker vol te houden om niet vóór je NOD al te testen en heb je wat steun aan elkaar... Je kan dus bijvoorbeeld wel meedoen aan die op de 25e; dat is 2 dagen na je NOD.

20. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    dan ga ik meedoen met de maraton van 25-8 als ik mezelf in kan houden hoor want dat zal moeilijk zijn hihi.Vooral omdat ik dan alleen huis ben met de meiden.Donderdag is gelukkig een drukke dag voor mij nanouk weer naar school en 's middags zwemles.....en dan vrijdag nog pfff Ik vind het nu al zo moeilijk....Gr heidi

Deel Deze Pagina