heej Daantjuh, wat vervelend zeg, dat je zo lang overtijd bent. Misschien heb je er wat aan als ik vertel dat ik dat een tijdje terug ook had. Toen had ik zomaar ineens een cyclus van 9 weken. Ik snapte er niks van. Er schiet je i.d.d van alles door je hoofd. Er kunnen dus veel dingen zijn waarom je niet ongi word. Ik had een reis gemaakt en was net gestopt met heftige medicatie dus daar zal het evntueel bij mij aan gelegen kunnen hebben. Toch ben ik toen naar de ha gegaan en hij vertelde dat je "gewoon zomaar eens een keertje over kan slaan, zonder dat daar een belangrijke reden voor is" Soms lijken de dingen heel eng en spannend maar zijn ze makkelijk te verhelpen of te ondersteunen. Ik ga binnenkort ook maar weer eens naar de ha. vanwege mijn lichte ongi/ Ben steeds maar 1-3 dagen en verlies héél weinig bloed. Ik heb me al eens door een ha laten vertellen dat het niks over je vruchtbaarheid zegt dus dat stelt me wel een beetje gerust maar ik wil het van mn eigen ha horen. Ik ben nu een jaar van de pil af en wil wat meer weten i.v.m. mijn menstruaties. heb volgens mij wel een eisprong zo aan mijn cervix slijm en temp te zien. liefs shar
hallo dames ik heb vandaag een heelrijk dagje vrij ga zo mijn haren verven en wachtten op mijn nieuwe laptop. en sraks mijn vriend van het werk afhalen! ik had gisteravond en vanmorgen last van steken in mijn rechter lies dus ik hbe nu al mijn eisprong....ben eens benieuwd want we hebben maandag de laatste keer geklust! hoe is het hier verder? @de zwangeren van harte gefeliciteerd @de wachters ik ga duimen voor jullie XXXX
Hallo dames, ben weer terug van vakantie en helaas ben ik toen ongi geworden zit alweer in ronde 7 na het verlies van m'n zoontje (missed abortion). Duurd allemaal toch weer lang zo zeg word ik ooit nog zwanger... heb egt geen geduld meer pfff.. Maar goed wie wel Mag ik op de lijst voor 31 augustus? Ik hou mijn laatste cyclus maar aan. Moet trouwens wel even wennen aan de nieuwe lay-out. Dacht eerst dat ik op de verkeerde pagina zat haha
Zet mij ook maar in het rood vanacht ben ik ongi geworden.... was er al op voorbereid maar het doet zo'n pijn (lichamelijk en geestelijk). Ik heb nog nooit zo'n pijnlijke menstruatie gehad.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko& Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Jusi 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie & SheDevil 196 passagiers voor de extra large ROZE BUS 71 ongi.... 14 zwanger.... 9 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend Testmarathon 15 augustus 1. Stef ongi 2. Tijgertje23 ongi 3. Maria79 ongi 4. FunnyMe ongi 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 ongi 9. Luna73 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke @Tijgertje23....Balen zeg! Hele dikke knuf! @ Daantje; fijn dat jullie doorverwezen zijn. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! @ Sunnucloud; jij ook een hele dikke knuffel!
@ KatSas; ik drink niet veel, maar zowel voor als na mijn ei wel af en toe een wijntje. Heb ik de eerste maanden niet gedaan, maar dan kan je maanden niks drinken zonder zwanger te zijn... En Tezzz; inderdaad, donderdag en vrijdag moeten nog maar flink wat roze geven, want het gaan niet goed zo!
Wat een slecht week zeg. Is het roze op of zo, ik strooi snel weer wat roze verf richting de bus, wie weet helpt het....
Goede-bijna-middag dames! Voor al die ongi dames een hele dikke knuf! Ik heb alleen bruin(haast zwart) verlies... Tot later!
Hoe is het met jou Britt? Begint het bij jou ook al zo te kriebelen? Ik begin het nu toch wel weer spannend te vinden... en had het mezelf zo beloofd mezelf niet weer gek te maken !
duim duim duim duim voor de wachters! meiden die ongi zijn geworden balen en en dikke knuf voor jullie!
Mijn temp is nog steeds hoog, af en toe krampen in mijn buik, maar vooral last van mijn maag! En bij jou? Ben benieuwd!