o ja Mieppie! Gisteren avond moest ik echt mijn broek open doen, ben 10 kilo afgevallen, maar de knoop en rits van de spijkerbroek kon ik niet op mijn buik hebben, opgeblazen gevoel, bij vlagen erg warm maar ik heb weinig hoop, zal wel buikgriep worden.
Oh ben zo blij. Ik heb getest en de test was positief. Ik ga morgen een afspraak met de dokter maken in de hoop dat het dan bevestigd worden.....
Meid, ik ga mn best doen om roze te worden. Deze maand voor het eerst mn eisprong gevoeld als een korte maar hevige kramp! Nu voel ik de hele week al ongiekrampen en mn boobs doen raar . Tja, ik weet het niet, maar ik ga morgen in ieder geval niet testen. Mocht ik niet ongesteld worden, ga ik zaterdag pas testen. (Heb namelijk stiekem gister al getest, maar nega ) Vind het wel errug spannend! Kim.
Sorry, was gister niet meer online, dus nu pas een reactie.... Ik ben in april gestopt met de pil en sinds dus een maandje geleden hebben we besloten er voor te gaan. Ik voelde me vrij snel raar en had allerlei verschijnselen die hier ook besproken waren, maar ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik zo snel zwanger zou kunnen raken. Het is nu nog steeds niet helemaal zeker, maar jullie horen het snel.
Tijgertje en sunny: hele hele hele dikke knuffel! Bah...is toch altijd gewoon :c: Heidimaus: Gefeliciteerd!!!! He he, eindelijk weer een positieve test! Geniet ervan meis!
@ Britt: Tuurlijk hoop ik stiekum dat het gister toch stiekum te snel was! p.s Mn vriend vind het boeren maar raar....
Ik vind het heel logisch dat je ook jaloers bent en ik vind het ook rot om blij te zijn terwijl ik ook verhalen van meiden als jij lees. Ik vind het in ieder geval heel stoer van je dat je volhoudt en positief bent en oprecht blij bent voor de rest! Hou vol meid.
Goede middag dames, Ik mis mijn ov-testen! De afgelopen rondes heb ik telkens getest waardoor ik precies mijn ei kon vinden. Deze ronde dus niet omdat ik in mijn vakantie er niet zo mee bezig wilde zijn. Volgens mijn banner had ik gisteren mijn ei moeten hebben. Maar aan mijn lijf kan ik het nog niet merken. Geen slijm, geen pijn, geen hoge temp... dus we blijven er vrolijk op los klussen . Dus voor mijn mede klussers: veel plezier! @ Tijgertje en Sunny en alle andere rode dames: ik baal met jullie mee. Dikke knuffels. @ Heidimaus: SUPER! en zo lekker snel! Geniet er maar van. \/
sunnycloud Ik wens je veel succes komende maand en dapper van je om zo vol te houden nou meis sterkte...
Bedankt meiden voor jullie leuke reacties. Ik voel me zo blij. Hahaha loop helemaal te stuiteren, maar ik ben pas echt zeker als morgen de dokter het bevestigd natuurlijk..... Whooooooeeeeeeeeeeeei
@heidi77 Ik was heel moe, mijn benen leken wel aan het bed geplakt 's ochtends. 's Avonds lag ik soms al om negen uur op bed. Ik heb een tijdje gevoelige borsten gehad, maar ik voelde me vooral heel emotioneel. Opvliegerig en warm. Maar ik kon ook janken om niks. Ik voelde me anders en dat bevestigde mijn vriend ook. Hahaha die werd niet goed van me. Ohoh hij krijgt nog heel wat te verduren met me.