@kim85 ik had me al 2 keer voor mijn NOD getest. Ik wist eigenlijk ook wel dat dat nergens op sloeg, dus ik had me nu voorgenomen dat ik alleen nog maar zou testen als ik overtijd zou zijn. En dat was nu, maar ik durfde eigenlijk niet zo goed. Vanochtend moest ik naar de tandarts en hij vertelde dat mijn verstandkies eruit moest. Toen heb ik toch maar gevraagd of een verdoving kwaad kan bij een zwangerschap en dat is zo. Toen ben ik naar huis gereden en heb me getest. En mijn kies blijft waar hij zit. Hahaha
Even een vraagje; hebben jullie (degene die hun ei voelen) na de eisprong ineens "last" van slijm? Of hebben jullie dit ervoor al? Ik denk namelijk dat ik mijn ei zondagavond al gevoeld heb, en de volgende dag had ik slijm (witte afscheiding), nu nog steeds. Voor zondag had ik dit niet.
Heidimaus! Dat geeft hoop! Ik heb gisteren getest, maar kon geen streepje vinden, dus nu durf ik ook niet meer te testen.... Stom eigenlijk he? Ik wacht het gewoon lekker af.....
@Heidimaus, fantastisch meis, geniet er maar lekker van ! @ Sunnycloud en (nogmaals) tijgertje....ontzettend balen...hoe frustrerend moet het nog worden vraag je je zelf af....snap het helemaal...dikke knuffel meiden en ik blijf duimen dat het snel roze kleurt bij jullie!! hier net even een vlaag van duizeligheid..moest echt even gaan zitten...heel vaag...(toch vanmorgen getest...ook stiekem...maar nega...dus lijkt me stug dat het hier nog roze word..) we blijven duimen en wachten want geen bloed geeft moed....
hoi manon f ik heb dat ook af en toe voelt het net of ik ongi ben normaal heb ik dit vlak voor dat ik ongi wordt nu heb ik dit al vanaf eisprong en afgelopen zaterdag had ik even licht rose slijm en nu weer wit maar het is nu wel minder maar toch ben ik erg vochtig of ik herriner me het niet meer zo van vroeger maar toch heb ik het gevoel dat het meer is nu...gr heidi
Dat is ook het beste anders wordt het zo'n obsessie. Maar ja, ik heb ook makkelijk lullen natuurlijk. Ik kan niet wachten tot morgen, dan weet ik het zeker. Het is zo onwerkelijk. Ben jij overtijd nu?
hihihihi Diaantje..whahahahaha, handig he dat kleine lettertype..ik herken het zo...ik heb me ook nu al voorgenomen om niet voor mijn NOD te gaan testen..maar ikw eet ook nu al...dat ik dat vast niet ga volhouden..grijns. Volgende week maar weer matcare testjes bestellen lekker goedkoop. Ik heb nog kruidvat en cb liggen, maar die zijn eigenlijk vind ik te duur voor al dat testen wat ik soms doe..grijns
er zijn nog niet zoveel zwangeren en steeds meer mensen di ongi worden da is niet de bedoeling dames wij willen roze zien
ja als de zwangeren nu even gaan duimen misschien helpt het ook kwa volhouden om niet te vroeg te testen want dat is zo verleidelijk.... Ik hoop dat ik de 25 goed nieuws kan brengen....gr heidi
Spannend Heidi! Toen ik een paar maanden geleden zwanger was, had ik ook veel meer afscheiding dan normaal. Maar ik heb toen niet mijn ei gevoeld en heb dus ook verder niet op gelet. Nu let ik overal op, want ik weet al hoe het voelt om zwanger te zijn. Helaas is niet elke zwangerschap het zelfde, dus je kunt het nooit zeker weten. Dus het slijm zou kunnen betekenen dat ik echt mijn ei heb gevoeld. We hebben daarvoor goed geklust dus wie weet... We klussen nu ook nog maar, je weet nooit...
Heidimaus, Morgen is mijn NOD, sta in de lijst op de 17e (oops, dagje vergist) Dus alle kans is er nog en wat diaantje zegt: GEEN BLOED, GEEFT MOED!
@ katsas...ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttt , als jij niets zegt..zeg ik ook niets...
hallo allemaal, Voor alle zwangere proficiaat! Ben een tijdje niet geweest omdat ik echt teveel mee bezig was met het zwanger gebeuren. Heb deze maan voor het eerst ovulatie test gedaan. met positieve uitslag. Eeen vraagje heb nu sinds maandag zeurende gevoel in mijn linker lies wat kan dit betekenen? knuffel van martjemar
Gefeliciteerd heidimaus, geniet er van In de tijd dat ik weg was zijn er veel nieuwe bij gekomen of ligt het aan mij Iig gezellig toch Ik heb in de weken dat ik in Spanje zat bijna niet getempt, en dus ook wat minder mee bezig geweest. Had zo gehoopt dat het raak was, maar ja.. Mijn mannetje heeft in het verleden ook anabolen gebruikt, dus dat zou van negatieve invloed kunnen zijn ivm vruchtbaarheid. Maar hij is getest dwz zijn zaad, en dat was goed. Hopen dat de maand augustus iets moois voor ons brengt. Tot nu toe is de maand augustus alleen maar *** Gister zou ik uitgerekend zijn, en zit ik toch weer met lege handen, elke keer als ik denk dat het beter met me gaat is er weer iets of iemand die me onderuit haalt. Even voor de duidelijkheid, mijn huidige vriend is niet de vader van mijn verloren kindje. En mijn ex maakt m'n leven tot een hel op aarde. Maar ja, de zon schijnt zullen we maar zeggen.
ik heb mijn ei niet gevoeld had toen een paar dgn al buikpijn en weet ik wat en nu ....ik ben bang van niet maar hoop van wel.... Ik heb even doorzichtig slijm gehad daarna niks meer kunnen zien behalve wit slijm gemengd met sperma...Want we hebben die dagen lekker geklusd....dus ergens stillen hoop vandaag komt manlief thuis is kijken of hij mijn borsten groter vind.Ik heb ook telkens puistjes en dat heb ik normaal niet alleen als ik ongi wordt en heb er nu van de week al twee gehad.....Nou morgen eerst maar lekker weg uit eten en dan vrijdag auto naar garage zaterdag op kraamvisite en dan schiet het al goed op hihi
Ik heb ook opeens last van puistjes, terwijl ik die normaal heb voordat ik ongesteld moet worden. Tja, ging de tijd af en toe maar wat sneller, dat wachten duurt zo lang!
@shedevil, Hele dikke dikke digiknuffel! Ik weet niet waar je doorheen gaat, maar het moet heel moeilijk voor je zijn! Veel sterkte....
diaantje: hihihi ik zeg niks..whahahaha SheDevil: het kan dus in ieder geval wel zeg maar bij jullie, dat is in ieder geval wel een fijn iets. En ja... pffff moeilijke maand voor je.... Laat je niet gek maken ook he! Inderdaad..de zon schijnt... ijsje?
Vervelend voor je dat het deze keer niet raak was. Het zal heel moelijk voor je zijn, om nog niet zwanger te zijn op de dag dat je eigenlijk uitgerekend was. Ik heb dat gevoel ook; als ik maar zwanger ben op de datum dat ons eerste kindje verwacht zou worden, dat is op 31 december. In zo veel dingen wordt je ermee geconfronteerd. Proberen positief te blijven, maar ik denk wel dat jij dat doet. Heel veel sterkte! en suc6 met de volgende ronde, hoop voor jou dat het snel raak mag zijn!