NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Halloooo damessss

Hoe gaat het? Met mij gaat ie goed.. Het lijkt alsof ik sinds gisteravond wat misselijkheid aan het voelen bent of het nou tussen mijn oren zit of niet zullen we de komende dagen wel merken haha.. verder nog geen symptomen :)

3. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    was er maar een test die je meteen na de bevuchting kan doen he!

(al denk ik wel dat er vrouwen zijn die dan gaan zeggen dat het zo vervelend is dat je 1 minuut moet wachten op de uitslag van de test :) )

4. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Hoe is het hier?

@Shartje. Vervelend is dat he? Je weet gewoon niet waar je aan toe bent! Het is ook super vervelend , omdat je zo niet zwanger kan worden. En dat wil ik zo graag!

@Heidimaus. Van harte gefeliciteerd!

Er moet meer roze hier komen ik vindt het wel heeeeel erg weinig!

MIJN GESPREK MET DE HA
    Ik heb vanochtend gebeld over mijn cyclus...en ik moet het maar afwachten...en morgen voor de zekerheid ochtendurine langs brengen.
    Maar ik wil niet veel zeggen, maar die test gaat toch hetzelfde uitslaan als mijn testen? Ik ga het wel doen, maar weet de uitslag nu wel! :cry:

Laat die kl#te :evil: :evil: maar komen ben het zoooo zat!

#Zucht# sorry voor het klagen, er zijn mensen langer bezig dan dat ik ben#zucht#

[-o< voor alle meiden!

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha jaaa dat zou echt super geweldig zijn!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zeker wetuh!

7. Ik snap dat jullie er gek van worden die onzekerheid! Dat je lichaam je ook zo voor de gek kan houden... Heel veel suc6 en ik hoop voor jullie dat die symptomen echt zijn en komen omdat je zwanger bent!

En Daantjuh; misschien is de bevestiging van de ha juist wel fijn, maar het blijft heel moeilijk. Het liefste zou je natuurlijk zwanger zijn. Maar wie weet komt er wel iets anders uit de test... veel suc6

8. Ja, of dat je alleen symptomen zou krijgen als je zwanger bent. Maar ja een zwangerschap zonder misselijkheid etc. is ook wel prettig.

9. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik ben zo kriebellig voel me niet lekker moe
    als ze wat zeggen dan ben ik kwaad
    loop de hele tijd te mopperen :confused:
    bah wordt gewoon gek van mijzelf :x

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor, nog 4 daagjessss :)

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dankjewel Kim, het lijkt steeds alsof het beter gaat, maar hou mezelf maar voor de gek, evengoed een dikke knuffel terug en sterkte met het wachten en klussen.

Lieve Kastas,
    je hebt het verkeerd begrepen denk ik, bij mijn ex vriend ben ik zwanger geraakt, mijn huidige vriend heeft mss een 'probleem'.
    Zouden we hiermee naar mijn gyn kunnen gaan denk je?
    Ijsje zou wel lkkr zijn ja maar ben op dieet ;)

Ach meisje, wat verdrietig dat jij ook je kindje bent verloren :(
    Ik hoop dat we snel weer een positieve test in handen hebben, want hoe dan ook wat de mensen ook zeggen dat je het niet als vervanging moet zien, het moeder gevoel wat je geproefd en gevoelt hebt raak je niet meer kwijt....je moet er iets mee doen, Heel veel geluk meisje.

Dankjewel Rainstarr, jij heel veel geluk met klussen ik duim voor je.

12. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Zo dames,

De werkdag zit er voor mij weer op. Nog even een laatste berichtje voor vandaag.
    Vriendje en ik verlengen de klusperiode denk ik nog wat langer :D ... kreeg net een berichtje dat hij heerlijk uitgebreid voor mij gaat koken vanavond... ;) Ach je kan nooit te veel klussen, niet waar.
    Nu snel op de fiets want ik zie donkere regenwolken aankomen en ben nog een halfuur onderweg

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    nee te veel klussen zal wel meevallen...Hier is manlief ook thuis maar daar komt vandaag niks meer uit want hij heeft al 30 uur op z'n voetjes gestaan dus die is moe.Lekker slapen en morgen meiden weg brengen en dan lekker uit eten 's avonds....
    Veel plezier vanavond

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Geweldig voor je gefeliciteerd :D !

15. femmie1

femmie1 Lid

18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Stom he Daantje...Ik had het vorige maand precies hetzelfde....afwachten zei de HA. En ik ben al 13 maanden bezig, dus wat dat betreft wacht ik al genoeg dacht ik!

Succes...

XX Fem

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik weet hoe jij je voelt femmie ik zit nu ook in ronde 13

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej dames!

Ik mag op de lijst rood gekleurd worden. stond op 6 augustus met onbekend zag ik.... Hebben de computercrash eindelijk overleefd en kan eindelijk weer lekker op het forum!

Wat wel ff lastig is is mn nieuwe nod. ben 3 augustus ongi geworden en zit met een cyclus van 28 dagen dan op 31 augustus! dus of aug of sept?

Houdt hem eerst maar op 31 augustus... Is trouwens wel balen als je twee keer in 1 maand ongi wordt haha!

Liefs Anna

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Anna,
    Heb ik ook gehad. Op zich is het wel fijn want dan kun je des te eerder weer opnieuw proberen. Het heeft zijn voor en nadelen zal ik maar zeggen.

xxx joyce

19. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    pffff, de buikpijn is verdwenen...

En het wachten duurt zo lang!

20. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    succes allemaal meiden,heb hongerrrr....morgen ben ik ongesteld denk ik,heb al wat bruinverlies.

Deel Deze Pagina